Kapturowe wyroki

Data: 2010-05-24 09:44:07
Autor: flying.robak
Kapturowe wyroki
Data: 2010-05-24 18:53:16
Autor: Pyrtek
Kapturowe wyroki
flying.robak pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/waszymzdaniem/46956,kapturowe_wyroki,artykul.html

Luk, chopie...
weź se kredyt, spłać tę karę, za resztę kup flaszkę, wypij z kolegą, a choćby i sam, a świat będzie wyglądał inaczej.

--

Tnx. Pzdr.         Pyrtek

Data: 2010-05-24 12:44:23
Autor: flying.robak
Kapturowe wyroki
Płacić trzeba jak się wie za co...

Potwierdzenie

Uprzejmie informujemy, że otrzymany wniosek został przekazany do
rejestracji i rozpatrzenia.

1. Dane wnioskodawcy :

Imię : xxxxxxxx

Nazwisko: xxxxxxxxxxx

Nazwa organizacji :

Ulica : xxxxxxxxxxx

Numer domu : xxxx

Numer mieszkania:

Miejscowo¶ć : Jelenia Góra

Kod pocztowy : 58-500

Kraj : POLSKA

Inne dane wnioskodawcy : RPO - 646752 - VII - 7017/10/PM Dotyczy: ICo
2140/10

Tre¶ć wniosku:
Nie zamierzam w swojej sprawie traktować Biura Rzecznika Praw
Obywatelskich jak typowego adwokata. Podejrzewam, że w moim przypadku
nast±piło naruszenie okre¶lonego prawa, przynajmniej m.in. do czynnego
udziału w sprawie. W zał±czeniu przesyłam pismo jakie skałdam dzi¶ w
S±dzie Rejonowym w Jeleniej Górze, ale nie znaczy to, że mam zamiar i
podstawy i¶ć do aresztu. Póki co, nie mam innego wyboru. Wnoszę
usilnie o zbadanie jednak tej kurioazlnej sprawy.

Doł±czone zał±czniki : s±d.odt,

Data: 2010-05-25 10:00:39
Autor: ąćęłńóśźż
Kapturowe wyroki
MoĹĽe to i gorzkie, ale bardzo ĹĽyciowe.

Zastanawia mnie, dlaczego stójkowy na róg ulicy musi przechodzić badania psychologiczne, stójkowa na róg ulicy przechodzi badania
weneryczne, a dla sędzin i sędziów żadnych badań nie ma ??

Przecież z 15% odpadłoby jako psychopaci.

Data: 2010-05-24 18:55:33
Autor: Paul
Kapturowe wyroki
W dniu 2010-05-24 18:44, flying.robak pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/waszymzdaniem/46956,kapturowe_wyroki,artykul.html

zawsze mnie zastanawiało, skąd ludzie, którzy nie mają co do garnka
włożyć, mają na komputer i internet.

Data: 2010-05-24 19:08:52
Autor: Andrzej Lawa
Kapturowe wyroki
Paul pisze:
[...]

Eeee, stare komputery - sprawne i zupełnie nadające się do internetu - z
pocałowaniem ręki dostaniesz gratis w każdej firmie pozbywającej się
starych rupieci (formalnie "za złotówkę"). Biedak ma komputer, a firma
nie płaci za utylizację odpadów - i wszyscy zadowoleni.

Data: 2010-05-24 15:22:04
Autor: witek
Kapturowe wyroki
Andrzej Lawa wrote:
Paul pisze:
[...]

Ale "stary" dostęp do internetu nie jest za żłotówkę.
jak widać na prąd i internet w dialogu go stać.

Data: 2010-05-24 22:29:10
Autor: GK
Kapturowe wyroki
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(a):
Ale "stary" dostęp do internetu nie jest za żłotówkę.
jak widać na prąd i internet w dialogu go stać.
Już bez przesady, w XXI wieku w UE powszechny dostęp do usług teleinformatycznych jest tak podstawowym medium jak 20 lat temu dostęp do energii elektrycznej. Zużycie energii przez komputer jest pomijalny dla kosztów ponoszonych przez  gospodarstwo domowe wyposażone w żelazko, lodówkę czy pralkę.

Ciekawe jest co innego: dlaczego persona nieogarniaj±ca swojej rodziny zabiera się za prostowanie ¶wiata? Tyle, że to problem powszechnie występuj±cy, choćby w rodzie prezydencko-prezesowskim.:)

GK

Data: 2010-05-24 23:20:31
Autor: Jacek_P
Kapturowe wyroki
 GK napisal:
Ciekawe jest co innego: dlaczego persona nieogarniająca swojej rodziny zabiera się za prostowanie świata? Tyle, że to problem powszechnie występujący, choćby w rodzie prezydencko-prezesowskim.:)

Bo takie osoby mają szalenie uproszczone widzenie świata, w związku z czym kiepsko radzą sobie z życiem codziennym,
natomiast mają wizje, jak powinno być urządzone życie innych ludzi.
I niestety znajdujÄ… siÄ™ uĹĽyteczni idioci, sami majÄ…cy siÄ™ za cwaniakĂłw,
ktĂłrzy takich wizjonerĂłw-nieudacznikĂłw lansujÄ… i pchajÄ… w gĂłrÄ™.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-05-24 22:13:29
Autor: flying.robak
Kapturowe wyroki
czy macie na my¶li terrorystycznych sędziów - niczym w ku-klux-klan,
czy członków roptary club - pseudo filantropów, czy ich pasożytów -
prawników zeruj±cych na dutkach frajerów?

Data: 2010-05-25 14:26:46
Autor: mi
Kapturowe wyroki
  GK wrote:
Ciekawe jest co innego: dlaczego persona nieogarniaj±ca swojej rodziny zabiera się za prostowanie ¶wiata? Tyle, że to problem powszechnie występuj±cy, choćby w rodzie prezydencko-prezesowskim.:)

Dorabiasz platformian± agitacj±? Niesioł, Paligłup i platformiane ałtorytety się zmęczyli?

disclaimer: PiS ani Kaczyńscy nie s± księciami z mojej bajki ale wkurwia mnie potężna propaganda platformiana przeciw PiS-owi. Wykształciuchy łykaj± j± jak młode pelikany.

mi

Data: 2010-05-25 17:24:18
Autor: ±ćęłń󶼿
Kapturowe wyroki
Oczywi¶cie tym wszystkim PO-lakom staropanieństwa niejakich premier Suchockiej czy minister Radziwiłł nie ¶miały przeszkadzać,
przecież UW-ecja była na innych prawach.

-- -- -

Data: 2010-05-30 17:04:24
Autor: GK
Kapturowe wyroki
mi <usun.to.mariano.italiano@op.pl> napisał(a):
  GK wrote:
> [...]

Dorabiasz platformian± agitacj±? Niesioł, Paligłup i platformiane ałtorytety się zmęczyli?
Daj spokój, przypomniała mi się akurat ta postać (bo o niej ci±gle, od 20 lat, jest gło¶no i to niekoniecznie jako o piewszym kawalerze RP), ale równie dobrze mógłby to być choćby Podjacki czy towarzystwo z gdańskiego UPR-u. A być za PO w Gdańsku (przy Adamowiczu jako prezydencie) jest naprawdę trudno.

GK

Data: 2010-05-25 12:03:18
Autor: Henry(k)
Kapturowe wyroki
Dnia Mon, 24 May 2010 18:55:33 +0200, Paul napisał(a):

zawsze mnie zastanawiało, sk±d ludzie, którzy nie maj± co do garnka
włożyć, maj± na komputer i internet.

A musz± mieć? Komputery z internetem s± podobno w bibliotekach. W rodzinie
też zazwyczaj kto¶ ma. Z komórki też można. Łatwiej jest znaleĽć darmowy
internet niż darmowe jedzenie.

Pozdrawiam,
                  Henry

Kapturowe wyroki