Kapuj Kolonko dalej!

Data: 2016-01-08 03:53:31
Autor: stevep
Kapuj Kolonko dalej!
# Mariusz Max Kolonko od dłuższego czasu krytykuje w swoich filmikach  Tomasza Lisa. W końcu dziennikarz odpowiedział na te ataki, zarzucając  Kolonce donoszenie na kolegów.

Tomasz Lis puszczał mimo uszu wiele krytycznych słów, jakie dotychczas  kierował pod jego adresem Mariusz Max Kolonko. Zareagował dopiero wówczas,  gdy publicysta doniósł na niego do jego przełożonych. Chodzi o sytuację,  którą Kolonko opisał w jednym ze swoich filmów emitowanych na Youtube:

Redaktor naczelny polskiej edycji tygodnika "Newsweek" należącego do  koncernu medialnego Ringier Axel Springer Polska wziął czynny udział w  manifestacji antyrządowej. Wystąpił tam z przemówieniem, w którym zachęcał  do skandowania antyrządowych haseł. Moja ocena jest taka, nie ma czegoś  takiego, jak prywatny rachunek managera firmy. Wszystko idzie na rachunek  firmy, ponieważ to firma płaci managerowi. Nie znam jednak żadnego innego  przypadku na świecie, żeby naczelny redaktor międzynarodowo uznawanego  tygodnika wrzeszczał hasła antyrządowe.

Max Kolonko postanowił zająć się sprawą wystąpień Tomasza Lisa i  wystosował oficjalne zapytanie do szefa koncernu Ringier Axel Springer z  siedzibą w Zurichu. Kolonko pyta prezesa, czy opina wyrażona przez Tomasza  Lisa podczas marszu KOD jest (dziennikarz nazwał rząd "złodziejami  demokracji") jest zgodna z opinią całego wydawnictwa. Drugie pytanie  dotyczy tego, czy czynny udział redaktora naczelnego polskiego "Newsweeka"  w manifestacji antyrządowej jest w zgodzie ze standardami etyki  dziennikarskiej promowanymi przez wydawnictwo.

Kolonko opublikował swój list na portalu społecznościowym i jak twierdzi,  zrobiła się z tego sprawa międzynarodowa. Tomasz Lis na te zarzuty  odpowiedział na Twitterze:

Biedny Kolonko, kiedyś pisał donosy na ambasadora w USA i kolegów, teraz  donosi na mnie w mojej firmie. Zabawne. Towarzysz Kolonko znowu, jak  zawsze, dostał w nos. Mam pełne poparcie firmy. Kapuj Kolonko dalej #
Ze strony:
http://skroc.pl/80971

--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-08 07:57:49
Autor: Mark VVoydak
Kapuj Kolonko dalej!
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.yawfnhxp50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Mariusz Max Kolonko od dłuższego czasu krytykuje w swoich filmikach
Tomasza Lisa. W końcu dziennikarz odpowiedział na te ataki, zarzucając
Kolonce donoszenie na kolegów.#

Max Kolonko, kumpel Hofmana, Kurskiego i Wildsteina czy jak mu tam czyli dobrana sitwa łajdaków.

Mark Woydak

--

Kapuj Kolonko dalej!