Kapu¶

Data: 2014-05-07 15:34:02
Autor: Joschi
Kapu¶
Data: 2014-05-07 18:11:55
Autor: Towarzysz Gnój
Kapu¶

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1348,title,Probowaly-sprzedac-falszywe-zloto-zostaly-zatrzymane-przez-ksiedza,wid,16586336,wiadomosc.html?ticaid=112aef&_ticrsn=5

A wy towarzyszu bełkot powiedzcie no lepiej, ile wasza matka dostała morgów od żołnierzy radzieckich i czym za te morgi zapłaciła?
-kolektyw

Data: 2014-05-07 19:01:28
Autor: Joschi
Kapu¶

Nic nie dostała, moja mama w czasie wojny była małym dzieckiem... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2014-05-07 19:17:16
Autor: u2
Kapu¶
W dniu 2014-05-07 19:01, Joschi pisze:
Nic nie dostała, moja mama w czasie wojny była małym dzieckiem.

w nagrode przesiedlono ja na "ziemie odzyskaneę.

--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-05-07 19:40:30
Autor: Fritz
Kapu¶
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:536a6a9e$0$2369$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-05-07 19:01, Joschi pisze:
Nic nie dostała, moja mama w czasie wojny była małym dzieckiem.

w nagrode przesiedlono ja na "ziemie odzyskaneę.

W "nagrodę" wywieziono j± na roboty przymusowe do Bobingen koło Augsburga..., razem z babcię i czterema siostrami, pi±t±, najstarsz± siostrę wcze¶niej wywieziono na roboty do Prus Wschodnich... A teraz Tusku i Kaczyński dalej nas wywoż± na roboty...

Data: 2014-05-07 19:51:36
Autor: u2
Kapu¶
W dniu 2014-05-07 19:40, Fritz pisze:
[...]

sam sie wozisz, Kaczka nic nie ma do tego, ale w duchu dziekujesz dla tusska, ze daje  tobie zarobic we frycowie.

Data: 2014-05-07 19:54:17
Autor: Fritz
Kapu¶
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:536a72aa$0$2157$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kaczka to ta sama banda okr±głostołowa, która sprzedała i zaorała Polskę i zmusza Polaków do tułaczki po ¶wiecie...

Data: 2014-05-07 19:55:56
Autor: u2
Kapu¶
W dniu 2014-05-07 19:54, Fritz pisze:
Kaczka to ta sama banda okr±głostołowa, która sprzedała i zaorała Polskę
i zmusza Polaków do tułaczki po ¶wiecie

widac, ze jako esbek musisz atakowac opozycje, ale taki juz twoj psi los :)

Data: 2014-05-07 20:10:51
Autor: Fritz
Kapu¶
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:536a73ad$0$2234$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Opozycja, to ja, synu żydoubeków z PiSu...

Data: 2014-05-07 20:21:22
Autor: u2
Kapu¶
W dniu 2014-05-07 20:10, Fritz pisze:
widac, ze jako esbek musisz atakowac opozycje, ale taki juz twoj psi
los :)

Opozycja, to ja, synu żydoubeków z PiSu...

tys nie opozycja, tys piesek ubecki

Data: 2014-05-08 04:08:37
Autor: stevep
Kapu¶
W dniu .05.2014 o 20:21 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

A wy obaj to kretyni.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-09 17:33:42
Autor: u2
Kapu¶
W dniu 2014-05-08 04:08, stevep pisze:
A wy obaj to kretyni.

nie no pieprzykoski nie smie sie z toba rownac w kretynizmie, tys najwiekszy z nas kretyn :)

Data: 2014-05-10 03:07:05
Autor: stevep
Kapu¶
W dniu .05.2014 o 17:33 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2014-05-08 04:08, stevep pisze:
A wy obaj to kretyni.

nie no pieprzykoski nie smie sie z toba rownac w kretynizmie, tys  najwiekszy z nas kretyn :)

Debil.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-08 04:07:57
Autor: stevep
Kapu¶
W dniu .05.2014 o 19:54 Fritz <fritz@gmail.com> pisze:

[...]

A kto ciebie zmusza do idiotyzmu?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-07 20:52:56
Autor: Towarzysz Gnój
Kapu¶

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:lkdosr$1s1j$1adenine.netfront.net...
[...]

Nu, ale po wojnie jej to i owo urosło...
Powiedzcie no jeszcze towarzyszu, dlaczego wy nazywacie się NiedĽwiecki, a nie na przykład Miedwiediew?
-kolektyw

Data: 2014-05-08 04:06:53
Autor: stevep
Kapu¶
W dniu .05.2014 o 18:11 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

Hmmm, a to ładnie czepiać się czyjej¶ matki?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-08 23:26:38

[...]

[...]