Kapusta

Data: 2009-12-25 17:37:36
Autor: HaMMeR
Kapusta
Az trudno zniesc ogarniajace uczucie bezsilnosci, gdy SBcka ..rwa Woloszanski,
korzystajac z goscinnych, aczkolwiek wyswiechtanych, jak materac w burdelu, progow wielce usluznej lze.telewizji, pluje nienawiscia i obwinia o swoja
dyskomfortowa sytuacje rzad PIS-u,zapominajac, ze to wlasnie on, jako TW
jest jej przyczyna!
Ta kapusciana rwa poczula rozpiety nad soba (i innymi rwami SBckimi)POparasol,
i odwdziecza sie wylewajac tony gnoju na tych, ktorzy ujawnili jego donosicielska przeszlosc dziennikarska!
Patrzac na te zalosna z wscieklosci gebe, ciesze sie, ze takie dziennikarskie
byle co, do konca swojego nedznego zywota bedzie nosil znamie kapuchy!
Kiedys nawet z ciekawoscia sluchalem jego historycznych komentarzy, ale
teraz w ich wartosc, jako bezstronnego przekazu nie wierze.

Data: 2009-12-25 09:13:33
Autor: Woland
Kapusta
HaMMeR napisał(a):

Az trudno zniesc ogarniajace uczucie bezsilnosci, gdy SBcka ..rwa Woloszanski,

Sam jesteś kapuśniak, a Wołoszański robi fajne programy o Hitlerze....

Data: 2009-12-25 18:35:22
Autor: HaMMeR
Kapusta
Woland wrote:
HaMMeR napisał(a):

Az trudno zniesc ogarniajace uczucie bezsilnosci, gdy SBcka ..rwa Woloszanski,

Sam jesteś kapuśniak, a Wołoszański robi fajne programy o Hitlerze...

Nie pozwalaj sobie alienie, bo kapusta jestes juz organicznie (taki los jest lajdakow), a co do programow tego czlowieka, to faktycznie, byly zrobione
ciekawie, ale czy z uczciwoscia niezaleznego historyka? No, wazne sa takie wlasnie imponderabilia... dla ludzi myslacych, bo dla pospolstwa wystarczy 'opiniotworcza' Gaz Wybroczna

Data: 2009-12-25 19:40:04
Autor: cytryna
Kapusta
Woland wrote:

> [...]

ciekawie, ale czy z uczciwoscia niezaleznego historyka? No, wazne sa takie wlasnie imponderabilia... dla ludzi myslacych, bo dla pospolstwa wystarczy 'opiniotworcza' Gaz Wybroczna

Boguś kiedys sprzedał się za parę cegieł i worek cementu, tak tłumaczył kapowanie zbudowawszy dom. Teraz postawił wszystko na jedna karte, widać ostracyzm społeczny bardzo uwiera współpracowników gen. Czesława K. Metodą
Niesioła-Wariata wydziela jad na zamówienie, obawiam się że do czasu. Znów się znajdzie skrzypek i to nie na dachu a w sądzie i komornik dokona zajecia
komórki na kapustę (domu).

Data: 2009-12-25 17:57:32
Autor: Polok_prawdziwy
Kapusta
HaMMeR wrote:

FIUT....!!!!

- FIUT ZCIEBIE ŁOGROMNY...

Data: 2009-12-25 18:09:12
Autor: HaMMeR
Kapusta
Polok_prawdziwy wrote:
HaMMeR wrote:

FIUT....!!!!

- FIUT ZCIEBIE ŁOGROMNY...

No! I tak ma byc, maly fiutku!

Data: 2009-12-25 19:54:35
Autor: Konstanty Wycirowski
Kapusta

"HaMMeR" <tranzac@aster.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hh30ep$kih$1newsread1.aster.pl...
[...]

Co tak jad z ciebie kapie przy swietach, mlotek? Bracie wszechpolacy fiuta obciagnac nie chcieli? Cos sie tak poplul, gównojadzie? Moze bys tak do stolu z rodzina usiadl, zamiast zarzygiwac brunatnym gównem internet. A, przepraszam, takie bydle jak ty, to nie ma rodziny. Jakby nawet mialo, toby go nawet w wigilie nie wpuscili za próg.

Data: 2009-12-26 08:40:38
Autor: HaMMeR
Kapusta
Konstanty Wycirowski wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

No coz, nie zawiodles mnie..,wydzieliles z siebie to co masz najlepszego
zapewne, ale musze cie rozczarowac! Lzyc tez trzeba umiec, bo mozna lzyc
nie przekraczajac granic ludzkiej odpornosci, a mozna tak jak ty,
po chamsku i prostacku, bez zadnych hamulcow!Piszesz teksty tak, jakbys gnoj
lopata po polu rozrzucal z taka wprawa, jakbys nigdy nic innego w zyciu nie robil!
A przy tym jestes tak sugestywny i przesiakniety wulgarnoscia, ze czytajac
ciebie, odruchowo zatyka sie nos i odczuwa sie naglace pragnienie umycia rak!
Jestes prostakiem z pretensjami, ale nigdy nie bedziesz mial klasy, bowiem
bledne zalozyles, ze tylko duza ilosc rzygniec na biesiadny stol, czy tez
publicznych piardniec np. w teatrze (jesli chodzisz), stworza z ciebie osobowosc   mocno kontrowersyjna, szokujaca, a zatem warta zainteresowania!
Nic bardziej blednego, poniewaz zaprodukowales sie na psp jak zbuntowany
kmiot z batem w garsci i walonkach, ktory przypadkiem wtargnal na salony
i takim kmiotem bedzie cie wiekszosc grupowiczow postrzegac zawsze!
Zapewne nie dotrze to nigdy do twojej nedznej lepetyny, bo wiecej masz w niej
gnoju niz rozumu, ale jako czlek litosciwy probuje...

Data: 2009-12-26 01:55:00
Autor: Mariusz Merta
przylaczam sie do pana w sprawie tego, tego...osobnika

[...]

chcialem go nazwac fornalem, ale w jego przypadku
zwyklego speca od rozrzucania gnoju na polu bym obrazil
bo taki spec rozrzuca gnoj, potem myje rece, zmienia ubranie
i nie probuje sie wypowiadac na grupach dyskusyjnych...
w jezyku ludzi kulturalnych niema takiego zwrotu...
nie wypowiadaj sie bydlaku wycirowski bo dosiegniesz dna
tzva adonaja tudziez innego cyc razem z grzesiem z. z polutem u nogi
pogadaj sobie z boukunem nt. defekujacych tesciowych

Mariusz Merta

Data: 2009-12-26 12:05:02
Autor: Konstanty Wycirowski
Kapusta

"HaMMeR" > -- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

Jak sie twój hitlerowski ryj, mlotek, tylko zauwaza, to juz od razu wszelkie hamulce puszczaja.

[...]

Z brunatnego gówna, mlotek, to ty nigdy rak nie umyjesz. Lepiec zdrowym, polskim gnojem cuchnac, niz wylazacym zpod smokingu brunatnym szlamem. To,ze udajesz "kulturalnego" w zaden sposób nie ukrywa twoich faszystowskich korzeni.

[...]

A kim ty jestes - prezentujac w swój "kulturalny" sposób swoja zapiekla nienawisc?

Nic bardziej blednego, poniewaz zaprodukowales sie na psp jak zbuntowany
kmiot z batem w garsci i walonkach, ktory przypadkiem wtargnal na salony
i takim kmiotem bedzie cie wiekszosc grupowiczow postrzegac zawsze!

Wiekszosc takich jak ty? Dobrze,ze sie odzywaja. Widac od razu sympatyków brunatnej swoloczy, wiadomo z kim sie nie zadawac!

Zapewne nie dotrze to nigdy do twojej nedznej lepetyny, bo wiecej masz w niej
gnoju niz rozumu, ale jako czlek litosciwy probuje...

Martw sie o twój brunatny gnój, co ci szare komórki zastapil.

Data: 2009-12-26 13:21:50
Autor: HaMMeR
Kapusta
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Bez komentarza...

Data: 2009-12-26 14:43:00
Autor: Prawusek
Kapusta
"HaMMeR" <tranzac@aster.pl> wrote in message

Witaj jeszcze swiatecznie. Czy nie uwazzasz, ze nalezaloby wszystkie kapusty
wreszcie zbigosowac?

Data: 2009-12-26 16:21:25
Autor: raff
Kapusta
Witaj jeszcze swiatecznie. Czy nie uwazzasz, ze nalezaloby wszystkie kapusty
wreszcie zbigosowac?

Czesc, no jasne:)

I tesciowej bokuna ! Niech sra !

R.

Data: 2009-12-26 17:03:02
Autor: Prawusek
Kapusta
"raff" <trytytyty13@autograf.pl> wrote in message

> Czesc, no jasne:)

I tesciowej bokuna ! Niech sra !

R.

A co ci winna ta kobiecina? Że ma takiego zięcia?
Chyba wszyskie Jarki mają taki mankament... ;-)))

Kapusta