Kapusta z PiS

Data: 2010-07-09 10:57:56
Autor: Zahir
Kapusta z PiS
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8118097,Przed_wyborami_PiS_idzie_do_CBA_z_donosem_na_ratusz.html

adnie, cudownie, piknie. Oto prawdziwe oblicze PiS. Spiski i donosy.

Zahir

Data: 2010-07-09 03:35:11
Autor: zbig
Kapusta z PiS
On 9 Lip, 10:57, "Zahir" <za...@gmail.com> wrote:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8118097,Przed_wyborami...

adnie, cudownie, piknie. Oto prawdziwe oblicze PiS. Spiski i donosy..

Zahir

Typowo pisiackie mylenie, takie po stalinowsku, po haMMerowsku.
Niewane , e region zyska, epowstan nowe miejsca pracy, grunt to
szuka dziury w caym, jakiego niedopenienia bzdurnej formalnoci.

Data: 2010-07-09 13:09:35
Autor: Dape
Kapusta z PiS
W dniu 2010-07-09 12:35, zbig pisze:
On 9 Lip, 10:57, "Zahir"<za...@gmail.com>  wrote:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8118097,Przed_wyborami...

Ładnie, cudownie, pięknie. Oto prawdziwe oblicze PiS. Spiski i donosy.

Zahir

Typowo pisiackie myślenie, takie po stalinowsku, po haMMerowsku.
Nieważne , że region zyska, żepowstaną nowe miejsca pracy, grunt to
szukać dziury w całym, jakiegoś niedopełnienia bzdurnej formalności.

A kogo obchodzą jakieś miejsca pracy czy też region ? Myślisz, że dla pisowców te rzeczy mają jakiekolwiek znaczenie ? Liczy się władza, wygrywanie, pokonywanie przeciwników a nie tam jakieś regiony czy inne bezrobocia.

D.

Data: 2010-07-09 17:25:50
Autor: Coco Chanel
Kapusta z PiS

"Dape" <dape_news@gazeta.pl> wrote in message news:i1701i$l38$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wy kurwa jebane debile - czy wy nie widzicie roznicy miedzy zlodziejem a tym, ktory idzie go podpierdolic???
To ja wam w sumie wspolczuje bo nadajecie sie kurwa tylko na mieso armatnie dla tego calogo POstwa a pozniej na smietnik i do tego was przez te lata hodowali na GWnie i WSI24 - to was kurwa czeka. Bedziesz jeden z drugim zdychal pod plotem a liberaly sie na was wypna jak na kazdego golodupca - do wyborow jests potrzebny jeden z drugim a pozniej w odstawke.
Oj kurwa... co za debile - ale to juz wasz problem :)

Data: 2010-07-09 17:45:27
Autor: 'he®sk'
Kapusta z PiS
On Fri, 9 Jul 2010 17:25:50 +0200, "Coco Chanel"
<popierdolka75@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Oj kurwa... co za debile - ale to juz wasz problem :)

 pisz wiecej w tym stylu.pisz wiecej.
 lepszych przykladow na pieniactwo pis nie trzeba.

--

 HeSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2010-07-09 17:45:25
Autor: 'he®sk'
Kapusta z PiS
On Fri, 9 Jul 2010 10:57:56 +0200, "Zahir" <zahir@gmail.com> wrote:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8118097,Przed_wyborami_PiS_idzie_do_CBA_z_donosem_na_ratusz.html

adnie, cudownie, piknie. Oto prawdziwe oblicze PiS. Spiski i donosy.

Zahir

 coz, pis nie moze istniec bez knowan i donosow.  im potrzebny jest wrog. jakikolwiek.