Kara śmierci - tak!

Data: 2016-01-23 11:43:59
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
Kara śmierci oczywiście powinna być dopuszczalna. Ale w żadnym razie tylko w przypadku morderstw!
Przede wszystkim powinny jej podlegać zbrodnie przeciwko życiu i zdrowiu. Pamiętają państwo co Krzyżacy zrobili z Jurandem. Nie można twierdzić że kara takiemu krzyżakowi zbrodniarzowi by się nie należała tylko z tego powodu że zostawił Juranda przy życiu.
Dawniej koniokradów wieszano, dziś można by wieszać złodziei samochodów.
Aferzystów na wielką skalę jak Amber Gold - w Chinach sobie z tym radzą.
Gwałt ze szczególnym okrucieństwem również powinien być tak karany.
Zmuszanie do prostytucji też.
Obrzydliwa zbrodnia jak porwanie (zwłaszcza dzieci) dla okupu, choć tu się zastanawiam, że kara mogła by być darowana, jeśli ktoś zwrócił by ofiarę. Ale nie żal mi kidnaperów.
Takoż dopuszczenie się kanibalizmu także powinno być karane śmiercią.

Data: 2016-01-23 11:52:46
Autor: niebieski
Kara śmierci - tak!
W dniu 23.01.2016 11:43, zdumiony pisze:
[...]

Daj już spokój z tymi korwinizmami. Nikt normalny nie popiera kary śmierci. Tylko oszołomy.

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka – wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

Data: 2016-01-23 12:02:38
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
W dniu 23.01.2016 o 11:52, niebieski pisze:
Daj już spokój z tymi korwinizmami. Nikt normalny nie popiera kary
śmierci. Tylko oszołomy.

Nie twierdzę, że Korwin myli się ze wszystkim: na przykład ma rację co do KS, to że popiera Asada a nie Państwo Islamskie, to że chce wzmocnienia państwa. Ale nie kupuję całego jego pakietu.

Data: 2016-01-23 16:21:44
Autor: z
Kara śmierci - tak!
W dniu 2016-01-23 o 11:52, niebieski pisze:
Daj ju spokj z tymi korwinizmami. Nikt normalny nie popiera kary
mierci. Tylko oszoomy.

Propozycja.
Zrbmy referendum w sprawie zwizkw partnerskich oraz kary mierci. ;-)
To jest ta demokracja czy jej nie ma?

Zobaczymy ilu jest normalnych a ilu oszoomw :-)

Data: 2016-01-23 17:52:41
Autor: niebieski
Kara śmierci - tak!
W dniu 23.01.2016 16:21, z pisze:
W dniu 2016-01-23 o 11:52, niebieski pisze:
Daj już spokój z tymi korwinizmami. Nikt normalny nie popiera kary
śmierci. Tylko oszołomy.

Propozycja.
Zróbmy referendum w sprawie związków partnerskich oraz kary śmierci. ;-)
To jest ta demokracja czy jej nie ma?

Zobaczymy ilu jest normalnych a ilu oszołomów :-)

Demokracja demokracją, wolność wolnością, ale granice muszą być i ktoś je musi ustalać - no przecież nie ten głupi lud ;)

Data: 2016-01-24 17:57:32
Autor: z
Kara śmierci - tak!
W dniu 2016-01-23 o 17:52, niebieski pisze:
Demokracja demokracj, wolno wolnoci, ale granice musz by i kto
je musi ustala - no przecie nie ten gupi lud ;)

Jak ten gupi lud mg zagosowa na PIS? To skandal! Tak nie moe by! Nie nasza banda rzdzi i zmienia rzeczywisto po swojemu. Id na skarg do pani, znaczy unii ;-)

Data: 2016-01-25 00:20:20
Autor: stevep
Kara mierci - tak!
W dniu .01.2016 o 17:57 z <z@z.pl> pisze:

[...]

Rzeczywicie, gosowanie na tych oszustw i oszoomw trudno zrozumie.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-25 00:01:11
Autor: andal
Kara mierci - tak!
On Mon, 25 Jan 2016 00:20:20 +0100, stevep wrote:

W dniu .01.2016 o 17:57 z <z@z.pl> pisze:

W dniu 2016-01-23 o 17:52, niebieski pisze:
Demokracja demokracją, wolność wolnością, ale granice muszą być i ktoś
je musi ustalać - no przecież nie ten głupi lud ;)

Jak ten głupi lud mógł zagłosować na PIS? To skandal! Tak nie może być!
Nie nasza banda rządzi i zmienia rzeczywistość po swojemu. Idę na
skargę do pani, znaczy unii ;-)

Rzeczywiście, głosowanie na tych oszustów i oszołomów trudno zrozumieć.

namnozyles kretynow i nie narzekaj teraz

Data: 2016-01-25 14:32:10
Autor: stevep
Kara mierci - tak!
W dniu .01.2016 o 01:01 andal <andal@andal.org> pisze:

[...]

Kretynw sia nie trzeba, to samosiejki.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-23 16:39:09
Autor: stevep
Kara mierci - tak!
W dniu .01.2016 o 11:52 niebieski <niszczsocjalizm@interia.eu> pisze:

W dniu 23.01.2016 11:43, zdumiony pisze:
Kara mierci oczywicie powinna by dopuszczalna. Ale w adnym razie
tylko w przypadku morderstw!
Przede wszystkim powinny jej podlega zbrodnie przeciwko yciu i
zdrowiu. Pamitaj pastwo co Krzyacy zrobili z Jurandem. Nie mona
twierdzi e kara takiemu krzyakowi zbrodniarzowi by si nie naleaa
tylko z tego powodu e zostawi Juranda przy yciu.
Dawniej koniokradw wieszano, dzi mona by wiesza zodziei samochodw.
Aferzystw na wielk skal jak Amber Gold - w Chinach sobie z tym radz.
Gwat ze szczeglnym okruciestwem rwnie powinien by tak karany.
Zmuszanie do prostytucji te.
Obrzydliwa zbrodnia jak porwanie (zwaszcza dzieci) dla okupu, cho tu
si zastanawiam, e kara moga by by darowana, jeli kto zwrci by
ofiar. Ale nie al mi kidnaperw.
Tako dopuszczenie si kanibalizmu take powinno by karane mierci.

Daj ju spokj z tymi korwinizmami. Nikt normalny nie popiera kary  mierci. Tylko oszoomy.

Oszoom z urodzenia i a do mierci.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-23 15:58:57
Autor: Marek Czaplicki
Kara śmierci - tak!
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 23 stycznia 2016 11:43:

[...]

A pamiętają państwo słowa ministra sprawiedliwości, "ten pan już nigdy życia pozbawiał nie będzie"? I co? Dalej powinna być?

Data: 2016-01-23 16:35:32
Autor: A. Filip
Kara śmierci - tak!
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
[...]

A pamiętacie państwo euro-oszołomy takiego Breivika z Norwegi?
Zamordował ponad 70 osób a kary gorzej niż 26 lat pierdla nie dostał.
Wiec ja ludzi opowiadających się za _ABSOLUTNYM_ zakazem kary śmierci ja traktuje
jako kryminalnie nieodpowiedzialnych oszołomów.

Dla mnie kara śmierci służy odstraszaniu przez pokazanie jasno i wprost że
istnieje granica poza którą państwo będzie zabijać bez owijania tego w bawełnę.
Nawet jest dla mnie taką akceptowalną granicą jest wielokrotne (>9) morderstwo,
a kara byłaby wykonywania pewnie w RP3 raz na kilkanaście lat.

Skoro w UK nie ma kary śmierci to jak nazwać przechwałki premiera UK że zlecił
zabicie poddanego królowej Elżbiety Drugiej  Dżihad Johna _bez procesu_?
Otwartą hipokryzją?  Jak nazwać wielokrotne przypadki "pozbawienia życia" przez
policję (w europie) przy próbie aresztowania "przypadków szczególnych"?
BTW Zgodnie z logiką zakazu kary śmierci WP powinno być w Afganistanie bez
ostrej amunicji.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Anders_Behring_Breivik
Norwegia, rok 2011, 77 zabitych ofiar

https://pl.wikipedia.org/wiki/Timothy_McVeigh :
USA, rok 2001, 168 zabitych ofiar

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Roztropniej dać wełnę niż całego barana.  (Przysłowie ormiańskie)

Data: 2016-01-24 11:26:32
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
W dniu 23.01.2016 o 11:43, zdumiony pisze:
[...]

Oraz handel narkotykami powinien być karany śmiercią.
Natomiast Korwin chce jego legalizacji.

Data: 2016-01-24 02:36:37
Autor: vernon.l.pinkley
Kara mierci - tak!
uytkownik zdumiony napisa:

Oraz handel narkotykami powinien by karany mierci.

Co ze rodkami halucynogennymi?
Co z papierosami?

Data: 2016-01-24 11:50:17
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 o 11:36, vernon.l.pinkley@gmail.com pisze:
Co ze rodkami halucynogennymi?
Co z papierosami?

Jest "pewna" rnica midzy papierosem a heroin czy krokodylem

Data: 2016-01-24 03:27:21
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kara mierci - tak!
W dniu niedziela, 24 stycznia 2016 11:48:40 UTC+1 uytkownik zdumiony napisa:
W dniu 24.01.2016 o 11:36, vernon.l.pinkley@gmail.com pisze:
> Co ze rodkami halucynogennymi?
> Co z papierosami?

Jest "pewna" rnica midzy papierosem a heroin czy krokodylem

Czyli chodzi o narkotyki twarde - z tym si zgadzam, to morderstwo.
W odrnieniu od mao szkodliwych rozweselaczy typu konopie i enteogenw typu
LSD. Przy czym te ostatnie powinny by dopuszczone tylko do uytku religijnego.
Sprzeda enteogenw do celw wiecko-rekreacyjnych to IMHO herezja
i blunierstwo.

Data: 2016-01-24 12:32:35
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 o 12:27, Jakub A. Krzewicki pisze:
Sprzeda enteogenw do celw wiecko-rekreacyjnych to IMHO herezja
i blunierstwo.
Jakiego religijnego? To e kto ma jakie zwidy, nie ma nic wsplnego z religi. Chyba e dla Ciebie religia to pobudzenie pewnego ukadu w mzgu przez hem Persingera.

Data: 2016-01-24 03:48:56
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kara mierci - tak!
W dniu niedziela, 24 stycznia 2016 12:30:57 UTC+1 uytkownik zdumiony napisa:
> [...]
Jakiego religijnego? To e kto ma jakie zwidy, nie ma nic wsplnego z religi. Chyba e dla Ciebie religia to pobudzenie pewnego ukadu w mzgu przez hem Persingera.

Nie chodzi o ukad w mzgu, bo mzg nie jest rdem treci psychicznych, a wycznie odbiera je jak radioodbiornik i obrabia jak komputery software.
Ten ukad w mzgu o ktrym mwisz, to jest wanie gwny orodek ich
odbioru i obrbki, reszta zajmuje si "bieczk".

Tylko eby si pojawio postrzeganie treci psychicznych istotnych i wartociowych trzeba rozproszy t "bieczk" przeszkadzajce emocje i skoncentrowa siy witalne. Oczywicie, e te rne kwasy nie kwasy mog
w tym pomc tylko przejciowo i naley je odoy na dusz met, poniewa
bez jogi/medytacji/qigong etc. nie odniesie si duszego sukcesu. Tym niemniej
niektrym mog uatwi "przeamanie lodw".
witalne

Data: 2016-01-24 12:53:17
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 o 12:48, Jakub A. Krzewicki pisze:
Tylko eby si pojawio postrzeganie treci psychicznych istotnych
i wartociowych trzeba rozproszy t "bieczk" przeszkadzajce emocje

Jakich treci psychicznych? Gdyby Bg by w gowie to byby to boek a nie Bg

Data: 2016-01-24 04:05:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kara mierci - tak!
W dniu niedziela, 24 stycznia 2016 12:51:39 UTC+1 uytkownik zdumiony napisa:
> [...]
> i wartociowych trzeba rozproszy t "bieczk" przeszkadzajce emocje

Jakich treci psychicznych? Gdyby Bg by w gowie to byby to boek a nie Bg

Nie w gowie tylko w "wiadomoci magazynujcej" czyli wsplnej s te treci.
Niektrzy mwi wyszej czy kosmicznej, chocia moim zdaniem to jest za bardzo
"ubu-dubu niech nam yje prezes klubu" wobec ich rda.

Nie naley naduywa sowa Bg jeli chodzi o religi, do tego o czym mwi
bardziej pasuje okrelenie Umys. Bg moe rwnie oznacza jakiego boka,
dlatego jest to okrelenie nieprecyzyjne.

Data: 2016-01-24 13:26:40
Autor: niebieski
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 11:26, zdumiony pisze:
zczenie się kanibalizmu także powinno być karane śmiercią.

Oraz handel narkotykami powinien być karany śmiercią.
Natomiast Korwin chce jego legalizacji.
Bo Korwin, w przeciwieństwie do ciebie to wolnościowiec, a nie totalitarysta.
Handel narkotykami kwitnie głównie dlatego, że są zakazane i tym samym ich cena jest wywindowana.

Data: 2016-01-24 13:52:05
Autor: stevep
Kara mierci - tak!
W dniu .01.2016 o 13:26 niebieski <niszczsocjalizm@interia.eu> pisze:

W dniu 24.01.2016 11:26, zdumiony pisze:
zczenie si kanibalizmu take powinno by karane mierci.

Oraz handel narkotykami powinien by karany mierci.
Natomiast Korwin chce jego legalizacji.
Bo Korwin, w przeciwiestwie do ciebie to wolnociowiec, a nie  totalitarysta.
Handel narkotykami kwitnie gwnie dlatego, e s zakazane i tym samym  ich cena jest wywindowana.

Nadewszystko to niepowany bazen.

--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-24 05:01:02
Autor: Vernon L. Pinkley
Kara mierci - tak!
uytkownik stevep napisa:

Nadewszystko to niepowany bazen.

Denat Lusk to by fachura jak si patrzy.

http://www.tvp.info/7292518/osrodki-leczenia-pedofilii-stoja-puste

Data: 2016-01-25 00:15:26
Autor: stevep
Kara mierci - tak!
W dniu .01.2016 o 14:01 Vernon L. Pinkley <vernon.l.pinkley@gmail.com>  pisze:

uytkownik stevep napisa:

Nadewszystko to niepowany bazen.

Denat Lusk to by fachura jak si patrzy.

http://www.tvp.info/7292518/osrodki-leczenia-pedofilii-stoja-puste

A w USA murzynw bij.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-25 00:05:18
Autor: andal
Kara mierci - tak!
On Mon, 25 Jan 2016 00:15:26 +0100, stevep wrote:

W dniu .01.2016 o 14:01 Vernon L. Pinkley <vernon.l.pinkley@gmail.com>
pisze:

użytkownik stevep napisał:

Nadewszystko to niepoważny błazen.

Denat Lusk to był fachura jak się patrzy.

http://www.tvp.info/7292518/osrodki-leczenia-pedofilii-stoja-puste

A w USA murzynów biją.

nie pierdol glupot kretynie

w usa nie ma PO

Data: 2016-01-25 14:30:23
Autor: stevep
Kara mierci - tak!
W dniu .01.2016 o 01:05 andal <andal@andal.org> pisze:

On Mon, 25 Jan 2016 00:15:26 +0100, stevep wrote:

W dniu .01.2016 o 14:01 Vernon L. Pinkley <vernon.l.pinkley@gmail.com>
pisze:

uytkownik stevep napisa:

[...]

Oraz takich jak ty kretynw.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-24 14:46:25
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 o 13:26, niebieski pisze:
Bo Korwin, w przeciwieństwie do ciebie to wolnościowiec, a nie
totalitarysta.

Widzę że swoją rewolucję rozpoczynacie od zmiany znaczenia słów. Ktoś kto jest za wolnym handlem narkotykami to "wolnościowiec" a ktoś kto się sprzeciwia to "totalitarysta".
Inaczej byś spiewał gdyby ktoś z bliskich umarł z powodu heroiny a handlarz się na nim wzbogacił.
Wolnościowiec który chce strzelać do górników, pfe!

Handel narkotykami kwitnie głównie dlatego, że są zakazane i tym samym
ich cena jest wywindowana.

W krajach gdzie za handel jest KS, nie kwitnie,

Data: 2016-01-24 15:10:15
Autor: niebieski
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 14:46, zdumiony pisze:
[...]

Bo to prawda.

Inaczej byś spiewał gdyby ktoś z bliskich umarł z powodu heroiny a
handlarz się na nim wzbogacił.

Noże! Nie jesteś za karą śmierci za handel nożami? Inaczej byś spiewał gdyby ktoś z bliskich umarł z powodu ataku nożownika.

Wolnościowiec który chce strzelać do górników, pfe!

I popiera gwałty, co nie?

Handel narkotykami kwitnie głównie dlatego, że są zakazane i tym samym
ich cena jest wywindowana.

W krajach gdzie za handel jest KS, nie kwitnie,

Tak jak handel mięsem za okupacji.

Data: 2016-01-24 15:21:18
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 o 15:10, niebieski pisze:
Bo to prawda.

g.. prawda

Noże! Nie jesteś za karą śmierci za handel nożami? Inaczej byś spiewał
gdyby ktoś z bliskich umarł z powodu ataku nożownika.

Byłbym za karą śmierci dla nożownika

W krajach gdzie za handel jest KS, nie kwitnie,

Tak jak handel mięsem za okupacji.

Zdaje się w Singapurze nie ma takiej narkomanii

Data: 2016-01-24 15:50:01
Autor: niebieski
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 15:21, zdumiony pisze:
[...]

A ja za wstrzykującemu komuś przemocą narkotyk.

W krajach gdzie za handel jest KS, nie kwitnie,

Tak jak handel mięsem za okupacji.

Zdaje się w Singapurze nie ma takiej narkomanii

Analogicznie jak nie było handlu mięsem w Warszawie.

Data: 2016-01-24 17:02:50
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 o 15:50, niebieski pisze:
Byłbym za karą śmierci dla nożownika

A ja za wstrzykującemu komuś przemocą narkotyk.

A ja za zachęcanie, sprawianie czyjegoś nałogu a potem czerpanie z tego korzyści.

Zdaje się w Singapurze nie ma takiej narkomanii
Analogicznie jak nie było handlu mięsem w Warszawie.

Porównujesz zbrodniarzy handlujących narkotykami z Polakami handlującymi mięsem a tych którzy ich zwalczają - z hitlerowcami?

Data: 2016-01-24 17:05:56
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 o 17:02, zdumiony pisze:
Byłbym za karą śmierci dla nożownika

A ja za wstrzykującemu komuś przemocą narkotyk.

A ja za zachęcanie, sprawianie czyjegoś nałogu a potem czerpanie z tego
korzyści.

Tym się różnimy że ja za złe uważam wciąganie do sekt, namawianie do samobójstwa czy promowanie anoreksji.

Data: 2016-01-24 09:22:00
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kara mierci - tak!
W dniu niedziela, 24 stycznia 2016 17:04:18 UTC+1 uytkownik zdumiony napisa:

> A ja za zachcanie, sprawianie czyjego naogu a potem czerpanie z tego
> korzyci.

Tym si rnimy e ja za ze uwaam wciganie do sekt, namawianie do samobjstwa czy promowanie anoreksji.

A co to znaczy wciganie do sekt?
To, e kto zaoy now religi i wydaje literatur/filmy zachcajce do
przejcia na ni i dawania na tac co aska, to nie jest moim zdaniem jeszcze
wciganie do sekt. Tym bardziej, kiedy kto propaguje religi istniejc
od dawna gdzie indziej albo zachca do kupna literatury dewocjonalnej/
ezoterycznej. Wciganie do sekt zaczyna si IMHO wtedy, kiedy grupa religijna namawia do przepisywania caych majtkw co mam generalnie za ze (chyba e
umierajcy nie ma spadkobiercw i ustawowo dziedziczy miaoby pastwo,
gdyby  tak byo, to wolabym to przepisa ktrej z preferowanych przeze mnie religii, ale to inna kwestia).

Data: 2016-01-24 17:17:24
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 o 17:05, zdumiony pisze:
Tym się różnimy że ja za złe uważam wciąganie do sekt, namawianie do
samobójstwa czy promowanie anoreksji.

Zapewne zalegalizował byś wyłudzanie pieniędzy na wnuczka, bo dziadek sam dał, "chcącemu nie dzieje się krzywda". błehe

Data: 2016-01-24 17:45:05
Autor: niebieski
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 17:17, zdumiony pisze:
[...]

Sprowadzasz wszystko do absurdu.
Przecież _wyłudzanie _ "na wnuczka" jest przestępstwem, a z punktu widzenia wolnościowca naruszeniem czyjejś wolności.

Data: 2016-01-24 17:46:51
Autor: u2
Kara śmierci - tak!
W dniu 2016-01-24 o 17:45, niebieski pisze:
Sprowadzasz wszystko do absurdu.
Przecież _wyłudzanie _ "na wnuczka" jest przestępstwem, a z punktu
widzenia wolnościowca naruszeniem czyjejś wolności.

zdumiony przejmuje się jak ktos kupuje drogie garnki, calkiem niezle garnki:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-01-25 00:07:46
Autor: andal
Kara mierci - tak!
On Mon, 25 Jan 2016 00:17:08 +0100, stevep wrote:

W dniu .01.2016 o 17:46 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Załóż ty se ten garnek na głupi łeb i nie truj dupy.

chcesz zeby kazdy byl takim kretynem jak ty

tak mozesz tylko w PO

Data: 2016-01-25 14:31:08
Autor: stevep
Kara mierci - tak!
W dniu .01.2016 o 01:07 andal <andal@andal.org> pisze:

On Mon, 25 Jan 2016 00:17:08 +0100, stevep wrote:

W dniu .01.2016 o 17:46 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2016-01-24 o 17:45, niebieski pisze:
Sprowadzasz wszystko do absurdu.
Przecie _wyudzanie _ "na wnuczka" jest przestpstwem, a z punktu
widzenia wolnociowca naruszeniem czyjej wolnoci.

zdumiony przejmuje si jak ktos kupuje drogie garnki, calkiem niezle
garnki:)

Za ty se ten garnek na gupi eb i nie truj dupy.

chcesz zeby kazdy byl takim kretynem jak ty

tak mozesz tylko w PO

A garnek wszed po uszy kretynie?
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-24 17:54:14
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 o 17:45, niebieski pisze:
Sprowadzasz wszystko do absurdu.
Przecież _wyłudzanie _ "na wnuczka" jest przestępstwem, a z punktu
widzenia wolnościowca naruszeniem czyjejś wolności.

Sprzedaż narkotyków zwłaszcza twardych to też przestępstwo

Data: 2016-01-24 17:51:37
Autor: niebieski
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 17:05, zdumiony pisze:

Tym się różnimy że ja za złe uważam wciąganie do sekt, namawianie do
samobójstwa czy promowanie anoreksji.

Tu się z tobą zgadzam. Ja uważam także, że złe jest uprawianie prostytucji, chlanie, palenie papierosów, jedzenie podróbek jedzenia, itd..
Uważam za złe, ale jednocześnie nie zgadzam się na zabranianie tego. Chcącemu nie dzieje się krzywda.

Data: 2016-01-24 18:02:37
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 o 17:51, niebieski pisze:
Uważam za złe, ale jednocześnie nie zgadzam się na zabranianie tego.
Chcącemu nie dzieje się krzywda.

Jak człowiek w nałogu może mówić że ma e pełni wolną wolę
ten wasz dogmat "Chcącemu nie dzieje się krzywda" to zwykłe oszustwo.
Specjalnie mówię o oszustwie na wnuczka bo to jedyna sprawa gdzie jesteś przeciwny przestępstwu wynikającego z tego dogmatu.

Data: 2016-01-24 18:13:12
Autor: niebieski
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 18:02, zdumiony pisze:
[...]

I dlatego, że ktoś jest chory, chcesz go jeszcze ukarać. Rozumiem - sprawiedliwość społeczna.

Specjalnie mówię o oszustwie na wnuczka bo to jedyna sprawa gdzie jesteś
przeciwny przestępstwu wynikającego z tego dogmatu.

To przestępstwo nie wynika z "tego dogmatu". Z tego dogmatu wynika, że to jest przestępstwo. Odwracasz kota ogonem w nadziei, że nikt tego nie zauważy.

Data: 2016-01-24 18:21:15
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 o 18:13, niebieski pisze:
I dlatego, że ktoś jest chory, chcesz go jeszcze ukarać. Rozumiem -
sprawiedliwość społeczna.

Ukarany w ten sposób że nie może kupić narkotyków ? ;-)

[...]

Nie, dla ciebie to idiotyczne zdanie jest dogmatem który pozwala na handel heroiną czy sprzedaż garnków za 10-krotność wartości.

Data: 2016-01-24 18:26:29
Autor: niebieski
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 18:21, zdumiony pisze:
W dniu 24.01.2016 o 18:13, niebieski pisze:
I dlatego, że ktoś jest chory, chcesz go jeszcze ukarać. Rozumiem -
sprawiedliwość społeczna.

Ukarany w ten sposób że nie może kupić narkotyków ? ;-)

Na przykład. Wyobraź sobie, że w tej chwili są ludzie chorzy na raka, którzy dzięki narkotykom mogliby w mniejszym cierpieniu pożegnać się z tym światem, ale twoje totalitarystyczne towarzystwo ich za to ściga. Naprawdę nie zal ci tych ludzi i nie przeszkadza ci ten gwałt na ich wolności? Wy socjaliści jesteście ponoć tacy współczujący i dobrzy!

[...]

Człowieku! Postaraj się trzymać jakoś jednego wątku. Zaraz pewnie wyskoczysz jeszcze z Somalią.

Data: 2016-01-24 18:35:43
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 o 18:26, niebieski pisze:
[...]

Nie widzę problemu w dopuszczeniu tych substancji w celach leczniczych więc mi nie wmawiaj.

Data: 2016-01-25 00:15:30
Autor: andal
Kara mierci - tak!
On Sun, 24 Jan 2016 18:35:43 +0100, zdumiony wrote:

[...]

sa znacznie lepsze srodki znieczulajace

narkotyki nie lecza jedynie mga zlagodzic bole

Data: 2016-01-24 18:39:52
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 o 18:26, niebieski pisze:
wolności? Wy socjaliści jesteście ponoć tacy współczujący i dobrzy!

Bardzo chciałbym być współczujący i dobry.. Wy natomiast szczycicie się że nie jesteście tylko oddajecie hołd sile. Podoba wam się morderca Putin bo taki silny.

Data: 2016-01-24 18:44:16
Autor: niebieski
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 18:39, zdumiony pisze:
[...]

Znowu wywlekasz jakieś swoje urojenia. To nie "my" większościowo zmuszamy  przemocą jednostki do posłuszeństwa, tylko "wy".
Z tym Putinem to tylko ty wiesz o co chodzi.

Data: 2016-01-24 18:48:17
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 o 18:44, niebieski pisze:
Znowu wywlekasz jakieś swoje urojenia. To nie "my" większościowo
zmuszamy  przemocą jednostki do posłuszeństwa, tylko "wy".
Z tym Putinem to tylko ty wiesz o co chodzi.

Bo nie macie władzy, więc nie możecie zmuszać.Ale Demokracja wam się nie podoba, macie totalitarne zapędy

Data: 2016-01-24 18:57:47
Autor: niebieski
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 18:48, zdumiony pisze:
[...]

Ideologia wolnościowa jest przeciwko zmuszaniu, więc nie pisz głupot.

Data: 2016-01-24 19:02:44
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 o 18:57, niebieski pisze:
Ideologia wolnościowa jest przeciwko zmuszaniu, więc nie pisz głupot.

Wolnościowa tylko z nazwy. Oczywiście nie będziecie zmuszali chyba że strzelając do protestujących górników, ale sprawicie że głód będzie zmuszał do harówki za grosze.

Data: 2016-01-24 19:06:33
Autor: niebieski
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 19:02, zdumiony pisze:
[...]

Znowu jakieś twoje wyobrażenia na temat.
Strzelać do górników i do biednych, głodnych somalijskich dzieci mieszkających pod mostami.

Data: 2016-01-24 19:17:20
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 o 19:06, niebieski pisze:
Znowu jakieś twoje wyobrażenia na temat.
Strzelać do górników i do biednych, głodnych somalijskich dzieci
mieszkających pod mostami.

Wiem, wiem że gdy mówisz o "głodnych dzieciach" to jest to dla was coś śmiesznego, bo nie obchodzą was ludzie tylko ideologia. Ideologia wymaga ofiar z ludzi. Kłaniacie się tylko sile.

Data: 2016-01-24 19:20:08
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 o 19:17, zdumiony pisze:
[...]

Korwin-​Mikke: dzieci niepełnosprawne zarażają zdrowe

Data: 2016-01-24 19:25:15
Autor: niebieski
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 19:20, zdumiony pisze:
le.

Korwin-​Mikke: dzieci niepełnosprawne zarażają zdrowe
Ile mogłeś z tych wypowiedzi, tyle, zrozumiałeś.

Data: 2016-01-24 19:23:36
Autor: niebieski
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 19:17, zdumiony pisze:
[...]

Te "dzieci" to tylko moja skromna próba rozwinięcia twoich odlotowych wniosków dot. wolnościowców.

  bo nie obchodzą was ludzie tylko ideologia. Ideologia wymaga
ofiar z ludzi. Kłaniacie się tylko sile.

Was niestety ludzie interesują, a to wasze zainteresowanie kończy się zwykle ich stertami.

Data: 2016-01-24 11:24:12
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kara mierci - tak!
W dniu niedziela, 24 stycznia 2016 19:39:16 UTC+1 użytkownik zdumiony napisał:
W dniu 24.01.2016 o 19:34, niebieski pisze:
> Każdy, który nie szanuje wolności człowieka jest zły. Stopień tego zła
> możemy szacować jedynie na podstawie ich czynów i konsekwencji z nich
> wynikających.
> I skończ, proszę, z tymi prymitywnymi wstawkami typu "Kórwin".

A kto nie szanuje wolności? To wy nie szanujecie wolności, choć odmieniacie ją przez wszystkie przypadki.

Są dwie partie, jedna szanuje człowieka, druga siłę i ideologię:

Budda Siakjamuni:
Żadna religia nie jest ważniejsza niż ludzkie szczęście.

Czyngis-chan :
Mężczyzna największej doznaje rozkoszy, gdy pokona wrogów, gdy gna ich przed sobą. zabiera wszystko nad czym sprawują władzę, gdy widzi ich bliskich skąpanych we łzach, gdy siodła konie wrogów i ściska w objęciach ich córki i małżonki”.

I to w każdej kulturze jak to przedstawiłeś na załączonym obrazku.
ΚΥΔΟΣ

Data: 2016-01-24 19:30:12
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 o 19:23, niebieski pisze:
  bo nie obchodzą was ludzie tylko ideologia. Ideologia wymaga
ofiar z ludzi. Kłaniacie się tylko sile.

Was niestety ludzie interesują, a to wasze zainteresowanie kończy się
zwykle ich stertami.

Pokaż że Premier Szydło usypuje sterty z ludzi! Uwierzyłeś Kórwinowi że PolPot = Gierek = Tusk = Kaczyński = każdy tylko nie Korwin
A właśnie to sterty usypują zarówno ci ze skrajnej lewicy jak i prawicy. Kiedy zostanie wydana Czarna Księga Kapitalizmu?

Data: 2016-01-24 19:34:19
Autor: niebieski
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 19:30, zdumiony pisze:
[...]

Jak zwał, tak zwał. Morderca, to morderca. Czyny o nich swiadczą.

Data: 2016-01-24 19:40:54
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
[...]

Paradoksalnie Korwinowi blisko do skrajnych komunistów

Data: 2016-01-24 19:49:45
Autor: niebieski
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 19:40, zdumiony pisze:
[...]

Nie masz żadnych argumentów, tylko wciąż stosujesz ogólniki, zmieniasz znaczenia pojęć i dajesz znak równości przeciwnościom.
Jak możesz przyrównywać kogoś, kto twierdzi, że wolność człowieka jest najważniejsza z twórcą systemu gwałcącego ją niewyobrażalny sposób. Pomyśl trochę.

Data: 2016-01-24 19:31:31
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 o 19:30, zdumiony pisze:
[...]

Już pisałem że podział lewicy-prawica nie jest najlepszy. Prawdziwy podział to ci, których obchodzi człowiek i ci których obchodzi ideologia a człowiek to surowiec.

Data: 2016-01-24 19:37:43
Autor: niebieski
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 19:31, zdumiony pisze:

Już pisałem że podział lewicy-prawica nie jest najlepszy. Prawdziwy
podział to ci, których obchodzi człowiek i ci których obchodzi ideologia
a człowiek to surowiec.

Jeśli uznamy wolnosc czlowieka jako wartość nadrzędna, to nie ma mowy o traktowaniu go jako surowiec.
Ja to uznaję, a ty?

Data: 2016-01-24 19:41:34
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 o 19:37, niebieski pisze:
Jeśli uznamy wolnosc czlowieka jako wartość nadrzędna, to nie ma mowy o
traktowaniu go jako surowiec.
Ja to uznaję, a ty?

A równość?

Data: 2016-01-24 19:52:11
Autor: niebieski
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 19:41, zdumiony pisze:
[...]

Nie odpowiedziałeś.
Równość? - nie potrafię się odnieść, bo znaczenie tego pojęcia zostało ostatnio bardzo zniekształcone.

Data: 2016-01-24 20:02:48
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 o 19:52, niebieski pisze:
Nie odpowiedziałeś.
Równość? - nie potrafię się odnieść, bo znaczenie tego pojęcia zostało
ostatnio bardzo zniekształcone.

Tak samo jak "wolność" przez "wolnościowców" czyli was, Brauna czy libertarian.

Data: 2016-01-24 20:01:45
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 o 19:49, niebieski pisze:
[...]

Bo nie jest "najważniejsza" Kończy się źle gdy jakąś wartość oddziela się od innych wartości i robi z niej bożka.
W 19 wieku ludzie widzieli że przydało by się nieco więcej wolności. Natomiast komuniści zrobili z niej bożka.

Jak śpiewa Grechuta:
Bo wolność - to nie cel lecz szansa by
Spełnić najpiękniejsze sny, marzenia
Wolność - to ta najjaśniejsza z gwiazd
Promyk słońca w gęsty las, nadzieja

Wy i libertarianie wzięliście samą wolność, bez innych wartości, zrobiliście z niej ostateczny cel, A więc wolność dla burdeli, narkotyków i wszelakiego zła.
Komuniści zrobili to samo z równością, po upadku komunizmu zaczęto uważać że to nie komuniści byli winni ale sama równość. Więc już nikt nie domaga się równości, za to robi się bożka z wolności i uważa że im mniej równości tym lepiej.
Więc gdy jakiś fanatyk twierdzi że X jest najważniejsze, to nawet gdy X jest dobre, to wychodzi zło.

Hitlerowcy choć chcieli być przeciwieństwem komunistów stosowali te same metody, wy chcecie być przeciwnikami komunistów i nazistów a wychodzi znowu zbliżony fanatyzm.

Data: 2016-01-25 00:14:11
Autor: andal
Kara mierci - tak!
On Sun, 24 Jan 2016 18:26:29 +0100, niebieski wrote:

[...]

nacpales sie czegos ?

narkotyki nikogo z raka nie wylecza
a ty kazesz im uzywac wyobrazni ? ze co ? ze nie boli ?

takich chucpiarzy jak ty powinni krajac zywcem i solic
napewno by uzyli wyobrazni by zlagodzic sobie bole

Data: 2016-01-25 00:16:56
Autor: andal
Kara mierci - tak!
On Sun, 24 Jan 2016 18:39:52 +0100, zdumiony wrote:

[...]

kazda wladza jest oparta na sile

od zarania ludzkosci

kto mial wieksza maczuge zostawal wladca

Data: 2016-01-25 01:26:33
Autor: A. Filip
Kara śmierci - tak!
andal <andal@andal.org> pisze:
[...]

Każdy historycznie trwały system władzy mus być gotowy oprzeć się
_także_ na sile.  Bez tego w końcu przyjdzie jakiś nieprzyjaciel
zewnętrzny _lub wewnętrzny_ który brak gotowości użycia (zabójczej)
siły _skrupulatnie_ wykorzysta.  Historycznie były okresy kiedy
władze całkiem długo nie musiały opierać się _głównie_ na sile.

Więc może nie przeginaj pały _za bardzo_ .

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Tak krawiec kraje, jak mu materii staje.  (Przysłowie polskie)

Data: 2016-01-25 10:02:03
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
W dniu 25.01.2016 o 01:26, A. Filip pisze:
[...]

Dobro powinno być silne, więc należy wspierać Dobro. Powinna być między innymi kara śmierci.
Natomiast dla wyznawców kultu siły, silny bandzior jest godny podziwu.

Data: 2016-01-25 01:21:24
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kara mierci - tak!
W dniu poniedziaek, 25 stycznia 2016 10:00:23 UTC+1 uytkownik zdumiony napisa:
W dniu 25.01.2016 o 01:26, A. Filip pisze:
> Kady historycznie trway system wadzy mus by gotowy oprze si
> _take_ na sile.  Bez tego w kocu przyjdzie jaki nieprzyjaciel
> zewntrzny _lub wewntrzny_ ktry brak gotowoci uycia (zabjczej)
> siy _skrupulatnie_ wykorzysta.  Historycznie byy okresy kiedy
> wadze cakiem dugo nie musiay opiera si _gwnie_ na sile.

Dobro powinno by silne, wic naley wspiera Dobro. Powinna by midzy innymi kara mierci.
Natomiast dla wyznawcw kultu siy, silny bandzior jest godny podziwu..

Si najlepiej administrowa dyskretnie - nie demonstrowa jej.
Ninjutsu i "wypadki" lepiej chroni przed bandziorami ni pokazowe procesy.

Data: 2016-01-25 10:24:31
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
W dniu 25.01.2016 o 10:21, Jakub A. Krzewicki pisze:
Si najlepiej administrowa dyskretnie - nie demonstrowa jej.
Ninjutsu i "wypadki" lepiej chroni przed bandziorami ni pokazowe procesy.

Niech bandziorzy wiedz e bd skazani

Data: 2016-01-25 01:25:53
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kara mierci - tak!
W dniu poniedziaek, 25 stycznia 2016 10:22:52 UTC+1 uytkownik zdumiony napisa:
> [...]
> Si najlepiej administrowa dyskretnie - nie demonstrowa jej.
> Ninjutsu i "wypadki" lepiej chroni przed bandziorami ni pokazowe procesy.

Niech nie-bandziorzy nie bd straszeni oficjalnie bandytyzmem.
Niech bandziorzy nie znaja dnia ani godziny.

Data: 2016-01-25 10:29:21
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
W dniu 25.01.2016 o 10:25, Jakub A. Krzewicki pisze:
Niech nie-bandziorzy nie bd straszeni oficjalnie bandytyzmem.
Niech bandziorzy nie znaja dnia ani godziny.

Jak witaj si na Sycylii?
- bandziorno

Data: 2016-01-25 01:34:15
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kara mierci - tak!
W dniu poniedziaek, 25 stycznia 2016 10:27:41 UTC+1 uytkownik zdumiony napisa:
> [...]
> Niech nie-bandziorzy nie bd straszeni oficjalnie bandytyzmem.
> Niech bandziorzy nie znaja dnia ani godziny.

Ja mam na myli to, e np. islamscy terroryci lubi rozgos, gone mczestwo
ktre przyciga im zwolennikw. Tego si nie powinno im dawa. Najlepiej, eby
ginli w "wypadku" a jeszcze lepiej z rk "kunoichi" czyli kobiety wywiczonej
w ninjutsu. W ogle tzw. bandytom z pobudek socjalnych nie powinno si robi
procesu, eby nie powodowa rozruchw spoecznych.

Data: 2016-01-25 10:38:52
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
W dniu 25.01.2016 o 10:34, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Wolisz znikanie bandytw?

Data: 2016-01-25 01:39:06
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kara mierci - tak!
W dniu poniedziaek, 25 stycznia 2016 10:37:12 UTC+1 uytkownik zdumiony napisa:
> [...]
> w ninjutsu. W ogle tzw. bandytom z pobudek socjalnych nie powinno si robi
> procesu, eby nie powodowa rozruchw spoecznych.

Zdecydowanie. A jeszcze lepiej "wypadki".

Data: 2016-01-25 01:44:30
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kara mierci - tak!
W dniu poniedziaek, 25 stycznia 2016 10:41:50 UTC+1 uytkownik zdumiony napisa:
W dniu 25.01.2016 o 10:39, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Zdecydowanie. A jeszcze lepiej "wypadki".

To co prawda wyeliminuje jednego ale nie spowoduje e inny zaniecha mordu.

Plus rozpowszechnienie plotek trudnych do udowodnienia i zabobonw w rodowisku
przestpczym.

Data: 2016-01-25 07:11:38
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kara mierci - tak!
W dniu poniedziaek, 25 stycznia 2016 15:05:37 UTC+1 uytkownik Wiesiaczek napisa:
W dniu 25.01.2016 o 12:39, Jakub A. Krzewicki pisze:
> W dniu poniedziaek, 25 stycznia 2016 10:37:12 UTC+1 uytkownik zdumiony napisa:

> Zdecydowanie. A jeszcze lepiej "wypadki".

A jeli Ty sam komu podpadniesz, i znikniesz?
W kocu "technologia" ju bdzie doskonale opanowana, wrcz rutynowa.

Bez wyroku to nie znaczy bez rzetelnego ledztwa.
Nie mona ryzykowa rozruchw szkodliwych dla systemu.
Nie chodzi tylko o samo podejrzenie, ale i o przegld dla kadego obywatela.
(Dla obcych moe troch mniej staranny, ale trzeba sidobrze upewni co do
identyfikacji sprawcy.) Way decyzje. Zanim si podejmie odpowiednie dziaanie, wykra i zebra kopie odpowiednich dowodw. Nie liczy si ilo,
ale jako. Zbyt dua ilo znikanych moe by niebezpieczna dla wykonawcw.
Likwidowa najbardziej agresywnych i prowodyrw, eby obezhoowi hydr.
Celem nie jest wybicie wroga co do nogi tylko jego obezhoowienie, apatia
i odebranie mu motywacji do aktywnoci kryminalnej.

Materiay owodowe powinny by archiwizowane w bezpiecznym miejscu
i regularnie przegldane przez rewidenta, a naduywajcemu rodkw aktywnych
grozi ma te zniknicie, "choroba" albo "wypadek". Sprawiedliwo musi by.

Data: 2016-01-25 18:43:16
Autor: Wiesiaczek
Kara śmierci - tak!
W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 10:37:12 UTC+1 użytkownik zdumiony napisał:
W dniu 25.01.2016 o 10:34, Jakub A. Krzewicki pisze:
Ja mam na myśli to, że np. islamscy terroryści lubią rozgłos, głośne męczeństwo
które przyciąga im zwolenników. Tego się nie powinno im dawać. Najlepiej, żeby
ginęli w "wypadku" a jeszcze lepiej z rąk "kunoichi" czyli kobiety wyćwiczonej
w ninjutsu. W ogóle tzw. bandytom z pobudek socjalnych nie powinno się robić
procesu, żeby nie powodować rozruchów społecznych.

Wolisz znikanie bandytów?

Zdecydowanie. A jeszcze lepiej "wypadki".

A jeśli Ty sam komuś podpadniesz, i znikniesz?
W końcu "technologia" już będzie doskonale opanowana, wręcz rutynowa.

Bez wyroku to nie znaczy bez rzetelnego śledztwa.
Nie można ryzykować rozruchów szkodliwych dla systemu.
Nie chodzi tylko o samo podejrzenie, ale i o przegląd dla każdego obywatela.
(Dla obcych może trochę mniej staranny, ale trzeba się dobrze upewnić co do
identyfikacji sprawcy.) Ważyć decyzje. Zanim się podejmie odpowiednie
działanie, wykraść i zebrać kopie odpowiednich dowodów. Nie liczy się ilość,
ale jakość. Zbyt duża ilość znikanych może być niebezpieczna dla wykonawców.
Likwidować najbardziej agresywnych i prowodyrów, żeby obezhołowić hydrę.
Celem nie jest wybicie wroga co do nogi tylko jego obezhołowienie, apatia
i odebranie mu motywacji do aktywności kryminalnej.

Materiały owodowe powinny być archiwizowane w bezpiecznym miejscu
i regularnie przeglądane przez rewidenta, a nadużywającemu środków aktywnych
grozić ma też zniknięcie, "choroba" albo "wypadek". Sprawiedliwość musi być.

To niczego nie zmienia...
W dalszym ciągu ktoś może chcieć pozbyć się Ciebie i nie będą mu potrzebne żadne dowody ani jakakolwiek "dokumentacja", tylko mając dostęp do "systemu" po prostu z niego skorzysta nic nikomu nie mówiąc.

--
Wiesiaczek (dziś z Нясвіжa - Białoruś)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2016-01-25 16:49:47
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
W dniu 25.01.2016 o 16:43, Wiesiaczek pisze:
[...]

Większe jest prawdopodobieństwo że ktoś Ciebie zniknie nielegalnie, bez dostępu do systemu.

Data: 2016-01-25 19:44:42
Autor: Wiesiaczek
Kara śmierci - tak!
W dniu 25.01.2016 o 18:49, zdumiony pisze:
[...]

No, mniej więcej to miałem na myśli. Z tym tylko, że jak pisałem, cała "technologia" będzie już gotowa i tylko kusi, żeby skorzystać z tych możliwości.

Data: 2016-01-24 17:53:20
Autor: niebieski
Kara śmierci - tak!
[...]

Więc nie rób tego. Proste.

Data: 2016-01-24 18:03:27
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 o 17:53, niebieski pisze:
Tym się różnimy że ja za złe uważam wciąganie do sekt, namawianie do
samobójstwa czy promowanie anoreksji.

Więc nie rób tego. Proste.

To tak jakby powiedzieć: "uważasz morderstwo za złe? Więc nie rób tego. Proste."

Data: 2016-01-24 18:14:44
Autor: niebieski
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 18:03, zdumiony pisze:
[...]

Nie mówimy tu o morderstwie, jak już to o samobójstwie.

Data: 2016-01-24 18:23:00
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 o 18:14, niebieski pisze:
Nie mówimy tu o morderstwie, jak już to o samobójstwie.

Jeżeli ktoś chce popełnić samobójstwo skacząc z okna to naszym obowiązkiem jest to uniemożliwić! Nie możemy mówić "chcacemy nie dzieje się krzywda" i jeszcze namawiać go do samobójstwa.
Jeżeli ktoś namówił by kogoś do samobójstwa a ten by popełnił jest winien jego śmierci.

Data: 2016-01-24 18:35:02
Autor: niebieski
Kara śmierci - tak!
W dniu 24.01.2016 18:23, zdumiony pisze:
W dniu 24.01.2016 o 18:14, niebieski pisze:
Nie mówimy tu o morderstwie, jak już to o samobójstwie.

Jeżeli ktoś chce popełnić samobójstwo skacząc z okna to naszym
obowiązkiem jest to uniemożliwić!

Zgadza się. Uniemożliwić, a to nie oznacza _karać_!

Nie możemy mówić "chcacemy nie dzieje
się krzywda"

On może tak mówić, my możemy podejrzewać, że nie panuje nad sobą i chcemy go chronić. To normalne i ludzkie.

i jeszcze namawiać go do samobójstwa.

Tutaj może być różnie. Zależy od konkretnej sytuacji i od tego co ktoś ma na myśli mówiąc "namawiać".

Jeżeli ktoś namówił by kogoś do samobójstwa a ten by popełnił jest
winien jego śmierci.

Jeśli to wynika z jego namowy, a osoba ta była pod wpływem namawiającego, to można mówić o współodpowiedzialności. Nie jestem psychologiem i nie chce mi się tego rozważać.

Data: 2016-01-25 11:21:31
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!

http://demotywatory.pl/4608965/Polskie-prawo-- -morderca-moze-wyjsc-za-5-lat-bo-przeprosil

Data: 2016-01-25 13:36:29
Autor: zdumiony
Kara śmierci - tak!
W dniu 23.01.2016 o 11:43, zdumiony pisze:
Kara śmierci oczywiście powinna być dopuszczalna

Jeszcze jeden argument:
jeśli nie będzie kary śmierci, to dyktator który by ją wprowadził zyskałby niezasłużoną popularność.

Kara śmierci - tak!