Kara boska

Data: 2011-07-11 20:10:47
Autor: u2
Kara boska
Piorun unieruchomił kolejkę na Kasprowy :

http://wpolityce.pl/view/14883/Niezwykla_historia_w_Tatrach__Piorun_unieruchomil_kolejke_na_Kasprowy_.html

Silne burze nie są niczym dziwnym w Tatrach. Turyści są narażeni na
szczególne niebezpieczeństwo zwłaszcza na Giewoncie, ponieważ ogromny
metalowy krzyż na jego szczycie od wielu dziesięcioleci przyciąga
pioruny. Ta popularna góra, na którą ciągną w sezonie letnim tysiące
ceprów dziennie, pochłonęła już wiele ofiar i dlatego zaleca się
natychmiastowe zejście z niej, kiedy tylko nadciąga burza i pojawiają
się pierwsze błyskawice.

Nigdy nie zdarzylo się jednak do ubiegłej niedzieli, aby piorun
unieruchomił kolejkę linową na Kasprowy Wierch. Uderzył on w czasie
popłudniowej burzy w podporę między Myślenickimi Turniami a górną
stacją, uszkadzając elementy systemu sterującego, co spowodowało
zatrzymanie wagonu z kilkunastoma osobami w środku w połowie trasy.

Było trochę strachu, ale już po około10 minutach pracownicy Polskich
Kolei Linowych uruchomili awaryjne zasilanie: napęd hydrauliczny. Nikt
nie ucierpiał, nie doszło też do wybuchu paniki. Wszystkich turystów
bezpiecznie zwieziono do stacji dolnej w Kuźnicach.

Górale od razu zażartowali, że jest to kara Boska za decyzję Polskich
Kolei Państwowych o sprzedaży PKL, w tym kolejki na Kasprowy, prywatnym
inwestorom ze Słowacji. Przeciw temu zamiarowi zaprotestowała już Rada
Miasta Zakopanego, uważając że wybudowana w rekordowym tempie trzy lata
przed wybuchem II wojny światowej kolej linowa na "świętą górę"
polskiego narciarstwa należy traktować jako dobro narodowe, które nie
może być oddane w obce ręce.

Data: 2011-07-11 20:59:55
Autor: jadrys
Kara boska
W dniu 2011-07-11 20:10, u2 pisze:
Piorun unieruchomił kolejkę na Kasprowy :

Czyli twoja kara...?

Data: 2011-07-11 21:07:31
Autor: u2
Kara boska
W dniu 2011-07-11 20:59, jadrys pisze:
W dniu 2011-07-11 20:10, u2 pisze:
Piorun unieruchomił kolejkę na Kasprowy :

Czyli twoja kara...?

Ty, wyszlo tak jakos niechcacy. W sumie co te kozojeby mnie interesuja,
nawet przez mysl mi nie przeszlo aby ich karac :)

Data: 2011-07-11 21:15:18
Autor: jadrys
Kara boska
W dniu 2011-07-11 21:07, u2 pisze:
[...]

Wiem że zemsta podobno jest rozkoszą bogów, - a ty zemściłeś się na ziomalach bacy i MH którzy poddają w wątpliwość twoją boskość. Już nie musisz udawać że to niechcący.

Data: 2011-07-11 13:44:18
Autor: Antenka
Kara boska
On 11 Lip, 21:15, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Wiem że zemsta podobno jest rozkoszą bogów, - a ty zemściłeś się na
> ziomalach bacy i MH którzy poddają w wątpliwość twoją boskość. Już nie
> musisz udawać że to niechcący.

Damn, I`m good :)

he he he  when you sleep

Antenka

Data: 2011-07-11 21:09:05
Autor: Leprechaun
Kara boska

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e1b3caa$0$3501$65785112news.neostrada.pl...
Piorun unieruchomił kolejkę na Kasprowy :

Masz MATOLE szczęście, że nie przywalił w twój durny łeb.

BomBel

Data: 2011-07-11 13:45:17
Autor: Antenka
Kara boska
On 11 Lip, 21:09, "Leprechaun" <polityczne.br...@pralnia.tw> wrote:
Użytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:4e1b3caa$0$3501$65785112news.neostrada.pl...

> Piorun unieruchomił kolejkę na Kasprowy :

Masz MATOLE szczęście, że nie przywalił w twój durny łeb.

BomBel

Tee bombel albo w twoją głupawą makówkę...

Antenka

Data: 2011-07-12 03:50:27
Autor: cirrus
Kara boska
Użytkownik "Leprechaun" <polityczne.brudy@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e1b4a4e$3$2488$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Odpuść mu bo to niepełnosprawny umysłowo.

--
stevep

Kara boska