Kara chłosty za jazdę po pijaku

Data: 2012-11-08 01:38:14
Autor: Tomasz Pyra
Kara chłosty za jazdę po pijaku
Dnia Wed, 07 Nov 2012 18:36:47 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

To powinno dotyczyć równo wszystkich. Od robotnika po polityków i biskupów. Jestem za. Szybko rozwiązał by się u nas problem nachlanych kierowców.

Poniżej artykułu film.

http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-konfiskata-auta-za-jazde-po-pijanemu-a-moze-kara-chlosty-fil,nId,646301

Ja to bym zaczął od upubliczniania wizerunków - i to takiego wydajniejszego
niż czasem stosowany obecnie, co kończy się jakąś tam wzmianką w lokalnej
gazecie.

Czyli żeby publikować imię, nazwisko, adres, zdjęcie i informacje za co
skazany.
Tak żeby mogła powstać strona internetowa gdzie po wpisaniu kodu pocztowego
da się zapoznać ze wszystkimi przestępcami z okolicy - wstyd przed
sąsiadami i znajomymi będzie tu chyba w wielu przypadkach całkiem dobrą
represją. A i sąsiedzi na przyszłość czujniejszym okiem sprawdzą w jakim
stanie delikwent wtacza się do samochodu, a i potencjalny pracodawca pewnie
też się chętnie zapozna.

I nie tylko pijanych kierowców, a przestępców ogólnie - wszystkich.

Proste, łatwe, a myślę że w stosunku do nakładów - całkiem skuteczne.

Data: 2012-11-08 10:03:14
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 8 Nov 2012, Tomasz Pyra wrote:

I nie tylko pijanych kierowców, a przestępców ogólnie - wszystkich.

  Znaczy niepijanych kierowców (sprawców wypadków stanowiacych
przestępstwa) tak samo, jak rozumiem?

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-11-08 12:08:53
Autor: Artur Maśląg
[...]

Podobnie jak słonie:
http://deser.pl/deser/1,111857,12815491,Pijane_slonie_zdemolowaly_wioske__Wypily_ponad_500.html

Data: 2012-11-08 12:21:55
Autor: Miroo
Kara chłosty za jazdę po pijaku
W dniu 2012-11-08 01:38, Tomasz Pyra pisze:> Ja to bym zaczął od upubliczniania wizerunków - i to takiego wydajniejszego
> niż czasem stosowany obecnie, co kończy się jakąś tam wzmianką w lokalnej
> gazecie.
>
> Czyli żeby publikować imię, nazwisko, adres, zdjęcie i informacje za co
> skazany.

To niewiele da. Wystarczy spojrzeć jak bezczelnie zachowują się ludzie u władzy - i bycie publicznymi jakoś niewiele im szkodzi.
Ludzie się przyzwyczają, zwłaszcza jak już spory procent populacji się "opublikuje"

Pozdrawiam

Data: 2012-11-08 21:21:23
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Thu, 08 Nov 2012 12:21:55 +0100, Miroo napisał(a):

> [...]

Ludzie się przyzwyczają, zwłaszcza jak już spory procent populacji się "opublikuje"

Ci u władzy to chyba muszą mieć specjalne predyspozycje już żeby się do tej
władzy dopchać - więc to będzie najbardziej odporna na to grupa społeczna.

Myślę że na sporą część społeczeństwa jednak zadziała, a przy tym sprawa
prosta, łatwa, tania, więzień nie zapycha itd...

Kara chłosty za jazdę po pijaku