Kara śmierci jest karą sprawiedliwą

Data: 2011-11-25 18:46:27
Autor: abc
Kara śmierci jest karą sprawiedliwą
Zgodnie z zasada sprawiedliwosci, która jest podstawa dobrze zbudowanego
panstwa, kazdy winien otrzymac to, co mu sie nalezy (wedle definicji lacinskiej: suum cuique).

Jedyna proporcjonalna odpowiedzia na zbrodnicze naruszenie porzadku sprawiedliwosci jest odebranie zycia sprawcy mordu.

Data: 2011-11-25 17:49:54
Autor: Yogi
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
[...]

 Oczywiście, że jest karą sprawiedliwą pod warunkiem, że petla nie jest
założona na naszą szyję. --

Data: 2011-11-25 18:54:01
Autor: abc
Kara śmierci jest karą sprawiedliwą
Oczywiście, że jest karą sprawiedliwą pod warunkiem, że petla nie jest
założona na naszą szyję.

Zbrodniarz sam sobie zakłada pętlę na szyję w momencie popełnienia zbrodni.
Nikt go do tego nie zmusza.

Data: 2011-11-26 01:28:14
Autor: the_foe
W dniu 2011-11-25 18:54, abc pisze:
[...]

ponoc szatan, ale to tylko gusla.

--
the_foe

Data: 2011-11-25 19:04:30
Autor: Przemysław W

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ecfd493$0$5803$65785112news.neostrada.pl...
[...]

"Za dwa miesiące zacznie obowiązywać nowy kodeks karny. Zmienione prawo ma skutecznie walczyć z pedofilią. Dlatego gwałt dokonany na osobie nieletniej będzie traktowany jak zbrodnia."

Przemek

--

Prokurator Wełna podkreśla, że wydając tego rodzaju polecenia "Święczkowski, Ziobro i
Kaczmarek mówili wprost, że takie są oczekiwania pana Jarosława

Data: 2011-11-25 19:09:08
Autor: abc
[...]

No to pederaści będą mieć problem...

Data: 2011-11-25 21:09:05
Autor: Przemysław W

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ecfd9e7$0$8450$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie pederaści tylko pedofile, których wśród katabasów jest znakomita większość.

Przemek

Data: 2011-11-25 13:36:25
Autor: Antenka
On 25 Lis, 21:09, PrzemysĹ aw W <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
Użytkownik "abc" <a...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:4ecfd9e7$0$8450$65785112news.neostrada.pl...

> No to pederaści będą mieć problem...

Nie pederaści tylko pedofile, których wśród katabasów jest znakomita
większość.

Przemek

Z tobą na czele, zboku.

Antenka

Data: 2011-11-26 07:39:07
Autor: Przemysław W
[...]

Uważaj trans na perukę i stringi.

Przemek

Data: 2011-11-26 11:59:23
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Lustro się kłania, trans.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-11-25 21:12:49
Autor: abc
Kara śmierci jest karą sprawiedliwą
No to pederaści będą mieć problem...

Nie pederaści tylko pedofile, których wśród katabasów jest znakomita większość.

Pedofile to pederaści.

Data: 2011-11-25 21:19:52
Autor: Przemysław W
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ecff6e2$0$1449$65785112news.neostrada.pl...
No to pederaści będą mieć problem...

Nie pederaści tylko pedofile, których wśród katabasów jest znakomita większość.

Pedofile to pederaści.

Niekoniecznie. W pederastii jest mowa o dojrzewających chłopcach. Nie ma granicy wiekowej.

Przemek

Data: 2011-11-25 21:28:29
Autor: abc
Kara śmierci jest karą sprawiedliwą
W warstwie językowej oddzielono pederastię od pedofilii. Słowa PEDERASTA
unikają jak ognia, bo etymologia słów pederasta i pedofil jest taka sama,
dlatego sięgnęli do amerykańskiego slangu więziennego i wyciągnęli stamtąd
"geja".

Obydwie przypadłości często występują łącznie - pederaści z Dworca
Centralnego, pederasta dyrygent, pedarasta psycholog, itd. są nazywani
pedofilami, ale nie "gejami" choć to pederaści.

Dzięki takiemu oddzieleniu mogą werbalnie promować "gejów" i jednocześnie
potępiać pedofilów, choć to absurd.

Data: 2011-11-25 19:22:30
Autor: jadrys
Kara śmierci jest karą sprawiedliwą
W dniu 2011-11-25 18:46, abc pisze:
Zgodnie z zasada sprawiedliwosci, ktĂłra jest podstawa dobrze zbudowanego
panstwa, kazdy winien otrzymac to, co mu sie nalezy (wedle definicji lacinskiej: suum cuique).

Jedyna proporcjonalna odpowiedzia na zbrodnicze naruszenie porzadku sprawiedliwosci jest odebranie zycia sprawcy mordu.

Nigdy nie będzie sprawiedliwości gdy na wpływ w wydaniu wyroku nie będzie miał dużego udziału sam poszkodowany, to on powinien żądać takiego czy innego zadośćuczynienia od sprawcy. A to karanioe ludzi z paczką koki w kieszeni czy kierowców po kieliszku to parodia a nie sprawiedliwość.

Data: 2011-11-25 19:25:50
Autor: abc
Kara śmierci jest karą sprawiedliwą
Nigdy nie będzie sprawiedliwości gdy na wpływ w wydaniu wyroku nie będzie miał dużego udziału sam poszkodowany, to on powinien żądać takiego czy innego zadośćuczynienia od sprawcy.

Zwłaszcza jeśli poszkodowany jest zamordowany?

Data: 2011-11-25 19:33:00
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-25 19:25, abc pisze:
[...]

Wtedy najbliższa rodzina ma głos przy wydawaniu wyroku. A gdy denat był osobą samotną to wyrok wydaje już tylko sam sędzia.

Data: 2011-11-25 20:22:54
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 25 listopad 2011 18:46:

[...]

Wedle tej definicji wszyscy żyjący popełniają w swym życiu straszliwą zbrodnię zasługująca na karę śmierci. Wszyscy jesteśmy przecież śmiertelni i tylko od Boga zależy kiedy umrzemy. Czy więc nie jest rzeczą złą wtrącanie się w boskie kalendarium i czynienie śmierci wtedy gdy ludzki sąd orzeknie?

Data: 2011-11-25 20:31:13
Autor: abc
[...]

Przez cale wieki chrzescijanstwa nikt nie poddawal moralnej krytyce
zasadnosci stosowania kary najwyzszej.

Nie przeciwstawiali sie jej starozytni Ojcowie Kosciola, czolowi teologowie
sredniowiecza z Tomaszem z Akwinu na czele, ani nawet czolowi heretycy, jak
Luter czy Kalwin.

Dopiero w XVIII- wiecznej oswieceniowej Europie filozof Cesario B. de
Beccaria zaatakowal prawo do karania smiercia w osobnym traktacie "O
przestepstwach i karach".

Nieco pózniej poparl go czolowy przedstawiciel liberalizmu Jeremy Benham i
tak zaczela sie dyskusja. Absurdalna dyskusja.

Data: 2011-11-25 20:41:46
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 25 listopad 2011 20:31:

[...]

Nie chodzi o zasadność tylko o przytoczoną przez Ciebie definicję. Kara śmierci byłaby karą adekwatną do zbrodni gdyby ludzie byli cieleśnie nieśmiertelni. A tak jest tylko kwestią czasu kiedy zostaje wykonana. To tak jak w dykteryjce, kiedy to skazanemu na karę śmierci pozwala się wybrać sposób jej wykonania. Skazaniec odpowiada, że chciałby umrzeć śmiercią naturalną.
Zasadność takich czy innych kar zależy od ludzkiego ustalenia czy w danym wypadku już istnieją przesłanki do jej orzeczenia czy nie.

Data: 2011-11-25 23:05:14
Autor: wolim
[...]

Daj spokój, ten człowiek tego nie zrozumie. On ma klapki na oczach...

Data: 2011-11-25 23:23:59
Autor: Marek Czaplicki
wolim pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 25 listopad 2011 23:05:

[...]

Wg mnie nie chodzi o zrozumienie takiego czy innego człowieka tylko o to, że kara śmierci nie jest jakąś tam "karą". Ona dotyka rzeczy ostatecznych. Kwestii życia i śmierci. Nie można powoływać się na to, że "chrześcijaństwo jest religią życia"  i jednocześnie wyrokować, że chrześcijaństwo rozstrzyga kto ma żyć a kto żyć nie powinien. Ludzie nie powinni się zabijać, to jest oczywiste, ale po wykonaniu kary śmierci nie ma przycisku ENTER na klawiaturze. Nie ma następnego "życia" w grze. Abc powołuje się na to, że przez całe wieki ludzie Kościoła nie podważali zasadności istnienia kary śmierci, może dlatego że ich ta kara nie dotyczyła. A  jak ktoś zginął, inaczej został "ukarany" przez innowierców lub pogan, to chwała ołtarzy otwierała się przed nim.

Data: 2011-11-25 23:03:00
Autor: wolim
[...]

Ty głupi chuju. Nie zapominaj, że zabijając mordercę sam stajesz się mordercą.
Twoja moralność przypomina moralność Kalego i jest pięknym przykładem moralności katolików. In vitro nie, bo to zabijanie ludzi wbrew woli boga, ale zajebać skazanego to jak najbardziej sprawiedliwe.
A tfu! Ty ścierwo katolickie. Won!!!

A swoją drogą, czy przypadkiem twój kościół nie dopuszczał się mordów ostatnimi czasy? Czy przez was nie wymarły w afryce miliony ludzi, bo ojciec karol zakazał używania prezerwatyw samemu trzepiąc kapucyna do skarpety? Czy to znaczy, że trzeba was wymordować?

IDŹ I NIE GRZESZ WIĘCEJ! NIE WYWYŻSZAJ SIĘ, ALE SŁUŻ INNYM!
I NIECH PIERWSZY RZUCI KAMIENIEM TEN, KTÓRY JEST BEZ WINY!
To są słowa twojego boga! Sam o nich zapomniałeś?

Przepraszam, bardzo mnie poruszył ten post. Tym bardziej, że jestem po ćwiartce miętówki...

Data: 2011-11-25 23:44:49
Autor: oyster
Użytkownik - wolim napisał:
[...]

Ty głupi chuju.

Miarkuj się prostaku.

[...]

Chlejesz, nie pisz i nie rób z siebie durnia.

Data: 2011-11-26 06:39:26
Autor: wolim
Kara śmierci jest karą sprawiedliwą
W dniu 2011-11-25 23:44, oyster pisze:

Miarkuj się prostaku.

Trudno się miarkować, jak ktoś wypisuje brednie na temat pozbawiania życia innych, a do tego robi to w imię swojego "miłosiernego" boga.
Czyż to nie on powiedział: "Nie sądźcie, a nie będziecie sądzeni"?

Masz rację, trochę mnie poniosło, ale zagrały emocje. Bo, że zacytuję klasyka, "tu, wale, idzie o życie!".

Pozdrawiam,
MW

Data: 2011-11-26 07:03:46
Autor: rAzor
oyster <lewusy@na.koBym.pl> napisał(a):
Użytkownik - wolim napisał:

> Ty głupi chuju.

Miarkuj się prostaku.

> [...]
> ćwiartce miętówki...

Chlejesz, nie pisz i nie rób z siebie durnia.

 Ty nie musisz robić, ty nim jesteś moczymordo spod Reala!

Data: 2011-11-26 15:33:53
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-25 23:03, wolim pisze:
[...]

A dla ciebie bardziej moralne jest gdy morderca przechodzi na utrzymanie rodziny zamordowanego przez siebie człowieka, ktĂłra to rodzina często ma - problemy z wykupieniem dla siebie podstawowych artykułów potrzebnych do Ĺźycia?  A w tym samym czasie temu utrzymankowi za kratami nie moĹźe braknąć niczego...

Data: 2011-11-26 01:41:57
Autor: the_foe
[...]

dobra, ale przez kogo? Wg praw chrzescijanstwa, zaden czlowiek nie ma prawa nikogo zabic i jesli to zrobi zostanie potepiony, nawet gdy dokona tego w obronie swojej czy innych.

--
the_foe

Data: 2011-11-26 05:25:54
Autor: stevep
Kara śmierci jest karą sprawiedliwą
Dnia 25-11-2011 o 18:46:27 abc <abc@wp.pl> napisał(a):

Ale dziś nie średniowiecze, może zapropnujesz jeszcze wbijanie na pal,  łamanie kołem, palenie na stosie, kamienowanie itp?

--
stevep

Kara śmierci jest karą sprawiedliwą