Kara śmierci jest karą sprawiedliwą

Data: 2011-11-25 23:03:00
Autor: wolim
Kara śmierci jest karą sprawiedliwą
W dniu 2011-11-25 18:46, abc pisze:
Zgodnie z zasada sprawiedliwosci, która jest podstawa dobrze zbudowanego
panstwa, kazdy winien otrzymac to, co mu sie nalezy (wedle definicji
lacinskiej: suum cuique).

Jedyna proporcjonalna odpowiedzia na zbrodnicze naruszenie porzadku
sprawiedliwosci jest odebranie zycia sprawcy mordu.

Ty głupi chuju. Nie zapominaj, że zabijając mordercę sam stajesz się mordercą.
Twoja moralność przypomina moralność Kalego i jest pięknym przykładem moralności katolików. In vitro nie, bo to zabijanie ludzi wbrew woli boga, ale zajebać skazanego to jak najbardziej sprawiedliwe.
A tfu! Ty ścierwo katolickie. Won!!!

A swoją drogą, czy przypadkiem twój kościół nie dopuszczał się mordów ostatnimi czasy? Czy przez was nie wymarły w afryce miliony ludzi, bo ojciec karol zakazał używania prezerwatyw samemu trzepiąc kapucyna do skarpety? Czy to znaczy, że trzeba was wymordować?

IDŹ I NIE GRZESZ WIĘCEJ! NIE WYWYŻSZAJ SIĘ, ALE SŁUŻ INNYM!
I NIECH PIERWSZY RZUCI KAMIENIEM TEN, KTÓRY JEST BEZ WINY!
To są słowa twojego boga! Sam o nich zapomniałeś?

Przepraszam, bardzo mnie poruszył ten post. Tym bardziej, że jestem po ćwiartce miętówki...

Data: 2011-11-25 23:44:49
Autor: oyster
Użytkownik - wolim napisał:
[...]

Miarkuj się prostaku.

[...]

Chlejesz, nie pisz i nie rób z siebie durnia.

Data: 2011-11-26 06:39:26
Autor: wolim
Kara śmierci jest karą sprawiedliwą
W dniu 2011-11-25 23:44, oyster pisze:

Miarkuj się prostaku.

Trudno się miarkować, jak ktoś wypisuje brednie na temat pozbawiania życia innych, a do tego robi to w imię swojego "miłosiernego" boga.
Czyż to nie on powiedział: "Nie sądźcie, a nie będziecie sądzeni"?

Masz rację, trochę mnie poniosło, ale zagrały emocje. Bo, że zacytuję klasyka, "tu, wale, idzie o życie!".

Pozdrawiam,
MW

Data: 2011-11-26 07:03:46
Autor: rAzor
oyster <lewusy@na.koBym.pl> napisał(a):
Użytkownik - wolim napisał:

> Ty głupi chuju.

Miarkuj się prostaku.

> [...]
> ćwiartce miętówki...

Chlejesz, nie pisz i nie rób z siebie durnia.

 Ty nie musisz robić, ty nim jesteś moczymordo spod Reala!

Data: 2011-11-26 15:33:53
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-25 23:03, wolim pisze:
W dniu 2011-11-25 18:46, abc pisze:
Zgodnie z zasada sprawiedliwosci, ktĂłra jest podstawa dobrze zbudowanego
[...]

A dla ciebie bardziej moralne jest gdy morderca przechodzi na utrzymanie rodziny zamordowanego przez siebie człowieka, ktĂłra to rodzina często ma - problemy z wykupieniem dla siebie podstawowych artykułów potrzebnych do Ĺźycia?  A w tym samym czasie temu utrzymankowi za kratami nie moĹźe braknąć niczego...

Kara śmierci jest karą sprawiedliwą