Kara ¶mierci to jest groĽba

Data: 2011-11-25 15:15:35
Autor: Andy Niwiński
Kara ¶mierci to jest groĽba

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4ecf9543$0$5798$65785112news.neostrada.pl...
Kara ¶mierci to jest groĽba, a pozbawieniem życia istoty ludzkiej jest
wykonanie wyroku ¶mierci.

To jest bardzo istotna różnica w kontek¶cie użycia kary ¶mierci do obrony
koniecznej. Wpisanie kary ¶mierci do kodeksu karnego nie jest zabijaniem, bo
nie determinuje zabijania.

Wykonanie wyroku ¶mierci jest wykonaniem groĽby, której bandyta nie
posłuchał. A groĽba służy obronie koniecznej.

Ale taka groĽba może być skuteczna w obronie koniecznej tylko wtedy, gdy
jest prawdziwa, czyli gdy może być wypełniona.

GroĽba, której wykonanie będzie zabronione przez prawo będzie zawsze pusta i
nieskuteczna.

A czym jest zabijanie za nieprzyjęcie innej wiary?

Data: 2011-11-25 17:41:13
Autor: Yogi
Kara ¶mierci to jest groĽba
Andy Niwiński <andyniwinski@interia.pl> napisał(a):

> [...]
> nieskuteczna.

A czym jest zabijanie za nieprzyjęcie innej wiary?

 O to musisz zapytać jakiego¶ Araba!

Data: 2011-11-26 04:48:34
Autor: stevep
Kara ¶mierci to jest groĽba
Dnia 25-11-2011 o 18:41:13  Yogi <bitstreem@gazeta.skasuj-to.pl>  napisał(a):

> [...]

> nieskuteczna.

A czym jest zabijanie za nieprzyjęcie innej wiary?

A po co zaraz Araba, abc to katolicki talib.

--
stevep

Data: 2011-11-25 18:43:44
Autor: abc
Kara ¶mierci to jest groĽba
A czym jest zabijanie za nieprzyjęcie innej wiary?

Jest to niedozwolone, gdyż akt wiary musi być w pełni dobrowolny, a nie
wymuszony.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-11-25 18:47:32
Autor: Przemysław W
Kara ¶mierci to jest groĽba

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ecfd3f1$0$5816$65785112news.neostrada.pl...
A czym jest zabijanie za nieprzyjęcie innej wiary?

Jest to niedozwolone, gdyż akt wiary musi być w pełni dobrowolny, a nie
wymuszony.

Straszenie diabłem powoduje, że ten akt jest w 100 % dobrowolny.

Przemek

--

Prokurator Wełna podkre¶la, że wydaj±c tego rodzaju polecenia "¦więczkowski, Ziobro i
Kaczmarek mówili wprost, że takie s± oczekiwania pana Jarosława

Kara ¶mierci to jest groĽba