Kara smierci... w majestacie.

Data: 2011-12-10 13:57:23
Autor: HaMMeR
Kara smierci... w majestacie.
Niektorzy grupowicze (z GooWnianeo rozdania przewaznie) zarzucaja mi
chamstwo, wulgaryzm i agresywna wscieklosc... To jest prawda, ale
podam tylko malutenki przyklad skoorwysynstwa wladzy posrod wielu
takich
skoorwysynstw, ktore nagromadzily sie przez te ostatnie 20 lat,
wplywajac na standard i komfort, a raczej dyskomfort zycia w tej
wymarzonej od lat i 'niepodleglej' Polsce, byscie moje zachowanie
usprawiedliwili.

http://biznes.onet.pl/wyrok-smierci-orzeka-ministerstwo-zdrowia,18570,4958823,1,news-detal

To jest tylko malutki wycinek 'szczesliwosci', ktora wladza nas
'obdarowuje', bowiem chocby taka
ustawa Kopaczowa o lekach i ich refundacji, jest tak naprawde miekkim,
ale konkretnym wstepem
do eutanazji! Dajecie sie zabijac, to pal szesc was, ale pomyslcie o
wlasnych dzieciach!!!
 Jak te barany idziecie lemingi na rzez, oglupiale i az smieszne w
swojej
samobojczej glupocie. Ja zanim padne, to chcialbym widziec lajdakow i
zaprzancow 'zamiast lisci'...

Data: 2011-12-10 22:28:56
Autor: Obserwator
Kara smierci... w majestacie.
HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):
Niektorzy grupowicze (z GooWnianeo rozdania przewaznie) zarzucaja mi
chamstwo, wulgaryzm i agresywna wscieklosc...

nie martw sie, atakuja cie pelowskie wielonikowe trolle. Kazdy normalny to wie.

Data: 2011-12-11 01:11:12
Autor: HaMMeR
Kara smierci... w majestacie.
On 10 Gru, 23:28, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
HaMMeR <k...@tranzac.pl> napisa (a):

> [...]
> chamstwo, wulgaryzm i agresywna wscieklosc...

nie martw sie, atakuja cie pelowskie wielonikowe trolle. Kazdy normalny to wie.

Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Sadzisz, ze zdanie o mnie tych smieci, mnie doluje? Wolne zarty!
Ja ich mam kolo doopy (wzgledy higieniczne) i nie oni stanowia
problem,
ale po przez takie masowe  i prostackie politructwo, klamstwa 'elit'
staja sie strawne
dla nierozgarnietego pospolstwa, a tego jest w kraju wiekszosc...
Dlatego ta rzadzaca nami pajdo.., a raczej lajdokracja ma sie dobrze
zajmujac sie
jedynie wlasnymi brzuchami i wzajemnymi gierkami!
Staczamy sie jako niepodlegle panstwo i staczamy sie jako niezalezny i
wolny Narod,
a dzieje sie to w otoczeniu wrogow z zewnatrz i piatej kolumny (albo i
szostej) wewnatrz.
Teraz czynione sa proby pauperyzacji biologicznej Polakow, bo juz
finansowo -gospodarcza
konczy sie wlasnie sukcesem naszych wrogow.
 A Narod spi...

Data: 2011-12-11 09:45:33
Autor: Leprechaun
Kara smierci... w majestacie.

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jc0mf7$5rr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Niedawno ktos podawał link do twoich popisów na tym forum. Zamknij więc dziób pawianie.

BomBel

Data: 2011-12-10 23:31:48
Autor: oY!stair
Kara smierci... w majestacie.
Użytkownik - HaMMeR napisał:
Niektorzy grupowicze (z GooWnianeo rozdania przewaznie) zarzucaja mi
chamstwo, wulgaryzm i agresywna wscieklosc...

A zdumiewające, że lewactwo operuje dobrym słowem. :-)
Rzeczowy jak Kawecki, kulturalny jak Skalimowski, logiczny jak Pietrzykowski. :-D

To jest prawda, ale

Poddałes się, Hammer - te zazwyczajkurwy wykłuły ci oczęta eleganckimi, "kulturalnymi" spinkami od mankietów.

[...]

By żyło się lepiej!!!

==========================
Dziękujemy PiSowi i wodzuśkowi (w tym i ś.p,)za zmarnowanie czegokolwiek. Podejrzewałem od samego początku, że PC, a potem PiS są nastawione na rozpierdol po prawej, narodowej stronie. O to właśnie chodziło "geremkom".

Data: 2011-12-10 23:57:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Kara smierci... w majestacie.

Użytkownik "oY!stair" <lewusy@na.koBym.pl> napisał w wiadomości news:jc0mki$67l$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik - HaMMeR napisał:
[...]

Najłatwiej napier..ać w rząd. Prosta sprawa. Brakuje pieniędzy na leczenie? Podwyższyć stawkę o kilka procent. Albo o kilkanaście. Będzie dość pieniędzy na leczenie. Nie będzie kolejek także. No jak? Zgadzacie się? I już słyszę skowyt wściiekłości! Wara od naszych pieniędzy!
Zdecydujcie się i przestańcie pieprzyć głodne kawałki.

Nawiasem mówiąc, Niemcy są bogatym krajem i dużo dają na ochronę zdrowia i oni też twierdzą, że ochrona zdrowia jest workiem bez dna.

Data: 2011-12-11 00:41:40
Autor: Yo!star!
Kara smierci... w majestacie.
[...]

Ja też mam problem z doborem zimowych opon. Szukam takich, które "gryzą" śnieg. Ze zjazdami z górki w poślizgu jakoś osbie radzę.
:-P

Data: 2011-12-11 09:50:38
Autor: Leprechaun
Kara smierci... w majestacie.

Użytkownik "Yo!star!" <lewusy@na.koBym.pl> napisał w wiadomości news:jc0qni$h31$1inews.gazeta.pl...
[...]

Och, jakież ty masz problemy z tym 17-letnim Oplem! Nie masz na benzynę nierobie?

BomBel

Data: 2011-12-11 00:44:18
Autor: HaMMeR
Kara smierci... w majestacie.
On 10 Gru, 23:31, "oY!stair" <lew...@na.koBym .pl> wrote:
Użytkownik - HaMMeR napisał:

> [...]

>http://biznes.onet.pl/wyrok-smierci-orzeka-ministerstwo-zdrowia,18570...

> To jest tylko malutki wycinek 'szczesliwosci',

Jesli dla ciebie sieroto pokomusza, kalecki jest 'rzeczowy',
Hersk kulturalny, a inzynierunio logiczny, to zapytam cie
czy goowno, to dla ciebie papu???

Data: 2011-12-11 01:25:16
Autor: HaMMeR
Kara smierci... w majestacie.
On 11 Gru, 09:44, HaMMeR <k...@tranzac.pl> wrote:

> [...]

Jesli dla ciebie sieroto pokomusza, kalecki jest 'rzeczowy',
Hersk kulturalny, a inzynierunio logiczny, to zapytam cie

I znowu ciebie nie rozpoznalem.., zmieniaj dalej nicki...

Data: 2011-12-11 09:58:44
Autor: Leprechaun
Kara smierci... w majestacie.

Użytkownik - HaMMeR napisał:

> [...]

Jesli dla ciebie sieroto pokomusza, kalecki jest 'rzeczowy',
Hersk kulturalny, a inzynierunio logiczny, to zapytam cie

A dla Ciebie? Podobno żresz z psiej miski! Tak jak rAzor! ;)

BomBel

Data: 2011-12-11 09:49:31
Autor: Leprechaun
Kara smierci... w majestacie.

Użytkownik - HaMMeR napisał:
[...]

Powiedz w końcu, zreżnął ci Hjenio kobitę czy nie? No Buła, nie wstydź się. Praca przy odprowadzaniu wózków pod Realem na Piaskowej może nie jest zaszczytna ale daje stały dochód wystarczający na bełta. A żyć trzeba! Jak żyć panie prezesie, jak zyć. Córka Hjenia na utrzymaniu, niewierna zona wciąż domaga się podwyżki alimentów! Jak żyć panie prezesie, jak żyć? A na biedaszyby ty kurduplowaty skoorwysynu! Do roboty złamany fiucie! ;)

BomBel

Data: 2011-12-11 13:31:36
Autor: rAzor
Kara smierci... w majestacie.
oY!stair <lewusy@na.koBym.pl> napisał(a):
Użytkownik - HaMMeR napisał:
> [...]

Dziękujemy PiSowi i wodzuśkowi (w tym i ś.p,)za zmarnowanie czegokolwiek. Podejrzewałem od samego początku, że PC, a potem PiS są nastawione na rozpierdol po prawej, narodowej stronie. O to właśnie chodziło "geremkom".

Tylko LPR może jeszcze uratować Polskę! Jeżeli nie oni to Palikot!

Data: 2011-12-10 23:48:36
Autor: kefirh
Kara smierci... w majestacie.
W dniu 2011-12-10 22:57, HaMMeR pisze:
[...]

Ten uległy pesymizm nie pasuje mi do Pana.
Niebawem zagra nam owsikowa orkiestra klezmerska!

kefirh

Data: 2011-12-11 00:50:49
Autor: HaMMeR
Kara smierci... w majestacie.
On 10 Gru, 23:48, kefirh <kef...@reuter.si> wrote:
> [...]

> zaprzancow 'zamiast lisci'...

Ten uległy pesymizm nie pasuje mi do Pana.
Niebawem zagra nam owsikowa orkiestra klezmerska!

Powinna zagrac marsza zalobnego...dla siebie i reszty tej postepowej
holoty!

Data: 2011-12-11 10:00:16
Autor: Leprechaun
Kara smierci... w majestacie.

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:cde894ac-a53f-4d38-9de5-e24c64e8999bo9g2000vbc.googlegroups.com...
> [...]

kefirh

Powinna zagrac marsza zalobnego...dla siebie i reszty tej postepowej

Młocie jeden, czy jest ktoś na psp w kim jesteś zakochany? Stawiam na transa! ;)

BomBel

Data: 2011-12-11 08:42:22
Autor: Przemyslaw W
Kara smierci... w majestacie.
Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal

Niektorzy grupowicze (z GooWnianeo rozdania przewaznie) zarzucaja mi
chamstwo, wulgaryzm i agresywna wscieklosc... To jest prawda..

No brawo hamek! Chociaz raz przyznales, ze kawal agresywnego, wulgarnego chama z ciebie.

P.S.
Trudno mi sobie wyobrazic lagodna wscieklosc, he, he, he. To tak na marginesie, nie spodziewam sie po tobie nawet podstawowej umiejetnosci poslugiwania sie polskim jezykiem.

 Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce byly premier - a mielismy ich 14 po
1989 r. - stanal przed sadem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-11 00:49:01
Autor: HaMMeR
Kara smierci... w majestacie.
On 11 Gru, 08:42, "Przemyslaw W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
Uzytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisal

> [...]

Trudno mi sobie wyobrazic lagodna wscieklosc, he, he, he. To tak na
marginesie, nie spodziewam sie po tobie nawet podstawowej umiejetnosci

A ja sie spodziewalem po tobie wszystko to, co wlasnie z siebie
wydzieliles pasciarzu!
Co do jezyka ojczystego, czyli polskiego, to moglbym ciebie prostaku
jeszcze zadziwic,
ale poniewaz poslugujesz sie nim skandalicznie, mniemam, ze ojczystym
dla ciebie
on nie jest! Chwytasz robaczku?

Data: 2011-12-11 09:59:19
Autor: Leprechaun
Kara smierci... w majestacie.

Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:1a314266-f450-49a0-b031-a97d7653a7c9j10g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

jeszcze zadziwic,
ale poniewaz poslugujesz sie nim skandalicznie, mniemam, ze ojczystym

Zadziw nas chamie swoim polskim, zadziw.

BomBel

Data: 2011-12-11 01:26:20
Autor: HaMMeR
Kara smierci... w majestacie.
On 11 Gru, 09:59, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:
Uzytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisal w wiadomoscinews:1a314266-f450-49a0-b031-a97d7653a7c9j10g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

dla ciebie
on nie jest! Chwytasz robaczku?

Zadziw nas chamie swoim polskim, zadziw.

Jestes wymozg.., przyjales odpadzie??

Data: 2011-12-11 09:44:45
Autor: Leprechaun
Kara smierci... w majestacie.

Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:57b7d3bb-83a8-4db3-96ec-b6d684d07d00u6g2000vbg.googlegroups.com...
Niektorzy grupowicze (z GooWnianeo rozdania przewaznie) zarzucaja mi
chamstwo, wulgaryzm i agresywna wscieklosc...

Ja ci nie zarzucam, ty po prostu jestes jelop do kwadratu, duren patentowany, zdziczaly oszolom,  opetany fobiami bezmózg. Buziaczek psycholu! ;)

BomBel

Data: 2011-12-11 01:17:59
Autor: HaMMeR
Kara smierci... w majestacie.
On 11 Gru, 09:44, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:
Uzytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisal w wiadomoscinews:57b7d3bb-83a8-4db3-96ec-b6d684d07d00u6g2000vbg.googlegroups.com...

> [...]

Ja ci nie zarzucam, ty po prostu jestes jelop do kwadratu, duren
patentowany, zdziczaly oszolom,  opetany fobiami bezmózg. Buziaczek

Nawet nie dam ci sie pocalowac w doopsko (wzgledy higieniczne), lajzo
sprzedajna, wiec sie nie slin!
Jesli masz we lbie ze dwie czynne jeszcze komorki, to zapewne
domyslasz sie,
gdzie mam twoje zdanie o mnie, dla ulatwienia ci podam, ze napewno nie
w doopie!

Data: 2011-12-11 10:22:39
Autor: pluton
Kara smierci... w majestacie.
Niektorzy grupowicze (z GooWnianeo rozdania przewaznie) zarzucaja mi
chamstwo, wulgaryzm i agresywna wscieklosc...

Nie wierze, zeby ktos mogl cos i takiego zarzucac. Ty po prostu taki jestes.

Nullification

Data: 2011-12-11 15:29:46
Autor: bolek
Kara smierci... w majestacie.

[...]

Ja o tym pisze juz dawno.
Ale tylko takie stevepy bluzgaja na grupie, a merytorycznie nikt
nie zabiera glosu.
Komuna strzelala ostra amunicja, a teraz po cichu.....

bolek

Data: 2011-12-12 05:11:32
Autor: stevep
Kara smierci... w majestacie.
Dnia 11-12-2011 o 15:29:46 bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

A ty kretynie strzelasz ślepakami po grochówce.

--
stevep

Data: 2011-12-12 12:21:22
Autor: bolek
Kara smierci... w majestacie.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v6cy9ie850oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Nic mądrzejszego nie przyszło ci do głowy ?

Kara smierci... w majestacie.