Kara smierci... w majestacie.

Data: 2011-12-10 22:28:56
Autor: Obserwator
Kara smierci... w majestacie.
HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):
Niektorzy grupowicze (z GooWnianeo rozdania przewaznie) zarzucaja mi
chamstwo, wulgaryzm i agresywna wscieklosc...

nie martw sie, atakuja cie pelowskie wielonikowe trolle. Kazdy normalny to wie.

Data: 2011-12-11 01:11:12
Autor: HaMMeR
Kara smierci... w majestacie.
On 10 Gru, 23:28, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
HaMMeR <k...@tranzac.pl> napisa (a):

> [...]
> chamstwo, wulgaryzm i agresywna wscieklosc...

nie martw sie, atakuja cie pelowskie wielonikowe trolle. Kazdy normalny to wie.

Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Sadzisz, ze zdanie o mnie tych smieci, mnie doluje? Wolne zarty!
Ja ich mam kolo doopy (wzgledy higieniczne) i nie oni stanowia
problem,
ale po przez takie masowe  i prostackie politructwo, klamstwa 'elit'
staja sie strawne
dla nierozgarnietego pospolstwa, a tego jest w kraju wiekszosc...
Dlatego ta rzadzaca nami pajdo.., a raczej lajdokracja ma sie dobrze
zajmujac sie
jedynie wlasnymi brzuchami i wzajemnymi gierkami!
Staczamy sie jako niepodlegle panstwo i staczamy sie jako niezalezny i
wolny Narod,
a dzieje sie to w otoczeniu wrogow z zewnatrz i piatej kolumny (albo i
szostej) wewnatrz.
Teraz czynione sa proby pauperyzacji biologicznej Polakow, bo juz
finansowo -gospodarcza
konczy sie wlasnie sukcesem naszych wrogow.
 A Narod spi...

Data: 2011-12-11 09:45:33
Autor: Leprechaun
Kara smierci... w majestacie.

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jc0mf7$5rr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Niedawno ktos podawał link do twoich popisów na tym forum. Zamknij więc dziób pawianie.

BomBel

Kara smierci... w majestacie.