Kara smierci... w majestacie.

Data: 2011-12-10 23:31:48
Autor: oY!stair
Kara smierci... w majestacie.
Użytkownik - HaMMeR napisał:
Niektorzy grupowicze (z GooWnianeo rozdania przewaznie) zarzucaja mi
chamstwo, wulgaryzm i agresywna wscieklosc...

A zdumiewające, że lewactwo operuje dobrym słowem. :-)
Rzeczowy jak Kawecki, kulturalny jak Skalimowski, logiczny jak Pietrzykowski. :-D

To jest prawda, ale

Poddałes się, Hammer - te zazwyczajkurwy wykłuły ci oczęta eleganckimi, "kulturalnymi" spinkami od mankietów.

podam tylko malutenki przyklad skoorwysynstwa wladzy posrod wielu
takich
skoorwysynstw, ktore nagromadzily sie przez te ostatnie 20 lat,
wplywajac na standard i komfort, a raczej dyskomfort zycia w tej
wymarzonej od lat i 'niepodleglej' Polsce, byscie moje zachowanie
usprawiedliwili.

http://biznes.onet.pl/wyrok-smierci-orzeka-ministerstwo-zdrowia,18570,4958823,1,news-detal

To jest tylko malutki wycinek 'szczesliwosci',

By żyło się lepiej!!!

==========================
Dziękujemy PiSowi i wodzuśkowi (w tym i ś.p,)za zmarnowanie czegokolwiek. Podejrzewałem od samego początku, że PC, a potem PiS są nastawione na rozpierdol po prawej, narodowej stronie. O to właśnie chodziło "geremkom".

Data: 2011-12-10 23:57:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Kara smierci... w majestacie.

Użytkownik "oY!stair" <lewusy@na.koBym.pl> napisał w wiadomości news:jc0mki$67l$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik - HaMMeR napisał:
[...]

Najłatwiej napier..ać w rząd. Prosta sprawa. Brakuje pieniędzy na leczenie? Podwyższyć stawkę o kilka procent. Albo o kilkanaście. Będzie dość pieniędzy na leczenie. Nie będzie kolejek także. No jak? Zgadzacie się? I już słyszę skowyt wściiekłości! Wara od naszych pieniędzy!
Zdecydujcie się i przestańcie pieprzyć głodne kawałki.

Nawiasem mówiąc, Niemcy są bogatym krajem i dużo dają na ochronę zdrowia i oni też twierdzą, że ochrona zdrowia jest workiem bez dna.

Data: 2011-12-11 00:41:40
Autor: Yo!star!
Kara smierci... w majestacie.
[...]

Ja też mam problem z doborem zimowych opon. Szukam takich, które "gryzą" śnieg. Ze zjazdami z górki w poślizgu jakoś osbie radzę.
:-P

Data: 2011-12-11 09:50:38
Autor: Leprechaun
Kara smierci... w majestacie.

Użytkownik "Yo!star!" <lewusy@na.koBym.pl> napisał w wiadomości news:jc0qni$h31$1inews.gazeta.pl...
[...]

Och, jakież ty masz problemy z tym 17-letnim Oplem! Nie masz na benzynę nierobie?

BomBel

Data: 2011-12-11 00:44:18
Autor: HaMMeR
Kara smierci... w majestacie.
On 10 Gru, 23:31, "oY!stair" <lew...@na.koBym .pl> wrote:
Użytkownik - HaMMeR napisał:

> [...]

>http://biznes.onet.pl/wyrok-smierci-orzeka-ministerstwo-zdrowia,18570...

> To jest tylko malutki wycinek 'szczesliwosci',

Jesli dla ciebie sieroto pokomusza, kalecki jest 'rzeczowy',
Hersk kulturalny, a inzynierunio logiczny, to zapytam cie
czy goowno, to dla ciebie papu???

Data: 2011-12-11 01:25:16
Autor: HaMMeR
Kara smierci... w majestacie.
On 11 Gru, 09:44, HaMMeR <k...@tranzac.pl> wrote:

> [...]

Jesli dla ciebie sieroto pokomusza, kalecki jest 'rzeczowy',
Hersk kulturalny, a inzynierunio logiczny, to zapytam cie

I znowu ciebie nie rozpoznalem.., zmieniaj dalej nicki...

Data: 2011-12-11 09:58:44
Autor: Leprechaun
Kara smierci... w majestacie.

Użytkownik - HaMMeR napisał:

> [...]

Jesli dla ciebie sieroto pokomusza, kalecki jest 'rzeczowy',
Hersk kulturalny, a inzynierunio logiczny, to zapytam cie

A dla Ciebie? Podobno żresz z psiej miski! Tak jak rAzor! ;)

BomBel

Data: 2011-12-11 09:49:31
Autor: Leprechaun
Kara smierci... w majestacie.

Użytkownik - HaMMeR napisał:
[...]

Powiedz w końcu, zreżnął ci Hjenio kobitę czy nie? No Buła, nie wstydź się. Praca przy odprowadzaniu wózków pod Realem na Piaskowej może nie jest zaszczytna ale daje stały dochód wystarczający na bełta. A żyć trzeba! Jak żyć panie prezesie, jak zyć. Córka Hjenia na utrzymaniu, niewierna zona wciąż domaga się podwyżki alimentów! Jak żyć panie prezesie, jak żyć? A na biedaszyby ty kurduplowaty skoorwysynu! Do roboty złamany fiucie! ;)

BomBel

Data: 2011-12-11 13:31:36
Autor: rAzor
Kara smierci... w majestacie.
oY!stair <lewusy@na.koBym.pl> napisał(a):
Użytkownik - HaMMeR napisał:
> [...]

Dziękujemy PiSowi i wodzuśkowi (w tym i ś.p,)za zmarnowanie czegokolwiek. Podejrzewałem od samego początku, że PC, a potem PiS są nastawione na rozpierdol po prawej, narodowej stronie. O to właśnie chodziło "geremkom".

Tylko LPR może jeszcze uratować Polskę! Jeżeli nie oni to Palikot!

--

Kara smierci... w majestacie.