Kara smierci... w majestacie.

Data: 2011-12-10 23:48:36
Autor: kefirh
Kara smierci... w majestacie.
W dniu 2011-12-10 22:57, HaMMeR pisze:
Niektorzy grupowicze (z GooWnianeo rozdania przewaznie) zarzucaja mi
chamstwo, wulgaryzm i agresywna wscieklosc... To jest prawda, ale
podam tylko malutenki przyklad skoorwysynstwa wladzy posrod wielu
takich
skoorwysynstw, ktore nagromadzily sie przez te ostatnie 20 lat,
wplywajac na standard i komfort, a raczej dyskomfort zycia w tej
wymarzonej od lat i 'niepodleglej' Polsce, byscie moje zachowanie
usprawiedliwili.

http://biznes.onet.pl/wyrok-smierci-orzeka-ministerstwo-zdrowia,18570,4958823,1,news-detal

To jest tylko malutki wycinek 'szczesliwosci', ktora wladza nas
'obdarowuje', bowiem chocby taka
ustawa Kopaczowa o lekach i ich refundacji, jest tak naprawde miekkim,
ale konkretnym wstepem
do eutanazji! Dajecie sie zabijac, to pal szesc was, ale pomyslcie o
wlasnych dzieciach!!!
  Jak te barany idziecie lemingi na rzez, oglupiale i az smieszne w
swojej
samobojczej glupocie. Ja zanim padne, to chcialbym widziec lajdakow i
zaprzancow 'zamiast lisci'...

Ten uległy pesymizm nie pasuje mi do Pana.
Niebawem zagra nam owsikowa orkiestra klezmerska!

kefirh

Data: 2011-12-11 00:50:49
Autor: HaMMeR
Kara smierci... w majestacie.
On 10 Gru, 23:48, kefirh <kef...@reuter.si> wrote:
> [...]

> zaprzancow 'zamiast lisci'...

Ten uległy pesymizm nie pasuje mi do Pana.
Niebawem zagra nam owsikowa orkiestra klezmerska!

Powinna zagrac marsza zalobnego...dla siebie i reszty tej postepowej
holoty!

Data: 2011-12-11 10:00:16
Autor: Leprechaun
Kara smierci... w majestacie.

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:cde894ac-a53f-4d38-9de5-e24c64e8999bo9g2000vbc.googlegroups.com...
> [...]

kefirh

Powinna zagrac marsza zalobnego...dla siebie i reszty tej postepowej

Młocie jeden, czy jest ktoś na psp w kim jesteś zakochany? Stawiam na transa! ;)

BomBel

Kara smierci... w majestacie.