Kara smierci... w majestacie.

Data: 2011-12-11 08:42:22
Autor: Przemyslaw W
Kara smierci... w majestacie.
Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal

Niektorzy grupowicze (z GooWnianeo rozdania przewaznie) zarzucaja mi
chamstwo, wulgaryzm i agresywna wscieklosc... To jest prawda..

No brawo hamek! Chociaz raz przyznales, ze kawal agresywnego, wulgarnego chama z ciebie.

P.S.
Trudno mi sobie wyobrazic lagodna wscieklosc, he, he, he. To tak na marginesie, nie spodziewam sie po tobie nawet podstawowej umiejetnosci poslugiwania sie polskim jezykiem.

 Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce byly premier - a mielismy ich 14 po
1989 r. - stanal przed sadem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-11 00:49:01
Autor: HaMMeR
Kara smierci... w majestacie.
On 11 Gru, 08:42, "Przemyslaw W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
Uzytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisal

> [...]

Trudno mi sobie wyobrazic lagodna wscieklosc, he, he, he. To tak na
marginesie, nie spodziewam sie po tobie nawet podstawowej umiejetnosci

A ja sie spodziewalem po tobie wszystko to, co wlasnie z siebie
wydzieliles pasciarzu!
Co do jezyka ojczystego, czyli polskiego, to moglbym ciebie prostaku
jeszcze zadziwic,
ale poniewaz poslugujesz sie nim skandalicznie, mniemam, ze ojczystym
dla ciebie
on nie jest! Chwytasz robaczku?

Data: 2011-12-11 09:59:19
Autor: Leprechaun
Kara smierci... w majestacie.

Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:1a314266-f450-49a0-b031-a97d7653a7c9j10g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

jeszcze zadziwic,
ale poniewaz poslugujesz sie nim skandalicznie, mniemam, ze ojczystym

Zadziw nas chamie swoim polskim, zadziw.

BomBel

Data: 2011-12-11 01:26:20
Autor: HaMMeR
Kara smierci... w majestacie.
On 11 Gru, 09:59, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:
Uzytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisal w wiadomoscinews:1a314266-f450-49a0-b031-a97d7653a7c9j10g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

dla ciebie
on nie jest! Chwytasz robaczku?

Zadziw nas chamie swoim polskim, zadziw.

Jestes wymozg.., przyjales odpadzie??

Kara smierci... w majestacie.