Kara smierci... w majestacie.

Data: 2011-12-11 09:44:45
Autor: Leprechaun
Kara smierci... w majestacie.

Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:57b7d3bb-83a8-4db3-96ec-b6d684d07d00u6g2000vbg.googlegroups.com...
Niektorzy grupowicze (z GooWnianeo rozdania przewaznie) zarzucaja mi
chamstwo, wulgaryzm i agresywna wscieklosc...

Ja ci nie zarzucam, ty po prostu jestes jelop do kwadratu, duren patentowany, zdziczaly oszolom,  opetany fobiami bezmózg. Buziaczek psycholu! ;)

BomBel

Data: 2011-12-11 01:17:59
Autor: HaMMeR
Kara smierci... w majestacie.
On 11 Gru, 09:44, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:
Uzytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisal w wiadomoscinews:57b7d3bb-83a8-4db3-96ec-b6d684d07d00u6g2000vbg.googlegroups.com...

> [...]

Ja ci nie zarzucam, ty po prostu jestes jelop do kwadratu, duren
patentowany, zdziczaly oszolom,  opetany fobiami bezmózg. Buziaczek

Nawet nie dam ci sie pocalowac w doopsko (wzgledy higieniczne), lajzo
sprzedajna, wiec sie nie slin!
Jesli masz we lbie ze dwie czynne jeszcze komorki, to zapewne
domyslasz sie,
gdzie mam twoje zdanie o mnie, dla ulatwienia ci podam, ze napewno nie
w doopie!

Kara smierci... w majestacie.