Kara umowna w umowie z developerem - co dalej?

Data: 2009-09-04 15:06:20
Autor: Boombastic
Kara umowna w umowie z developerem - co dalej?
W umowie z developerem mam zapis odnośnie kar umownych za opóźnienie w realizacji inwestycji. Obliczyłem liczbę dni opóźnienia razy umowną stawkę i wezwałem developera do zapłaty kary umownej w terminie 2 tygodni. Nie dostałem żadnej odpowiedzi ani pieniędzy. Jaki powinienem podjąć kolejny krok?

Data: 2009-09-04 08:30:08
Autor: witek
Boombastic wrote:
[...]

isc do sądu

Data: 2009-09-04 15:34:48
Autor: ąćęłńóśźż
Kara umowna w umowie z developerem - co dalej?
Na piechotę?
JaC

-- -- -

isc do sądu

Data: 2009-09-04 06:39:52
Autor: przypadek
Kara umowna w umowie z developerem - co dalej?
On 4 Wrz, 15:34, ąćęłńóśźż <usun...@wp.eu> wrote:
Na piechotę?
JaC

-- -- -

> isc do sądu

Można też środkiem komunikacji publicznej, za taksówkę zgodnie z
bierutowskim dekretem nie zwróca.

Data: 2009-09-04 23:03:26
Autor: .B:artek.
Kara umowna w umowie z developerem - co dalej?
Boombastic wyskrobał(a):
[...]

Jeśli masz jakieś pieniądze do wpłącenia deweloperowi, to sobie potrąć tą karę z tym co masz wpłacić. Jak nic nie masz wpłacić, to zadzwoń, dowiedz się co i jak. Jak masz z tego wezwania zwrotkę (wysłałeś za z.p.o.), to możesz wnieść pozew do sądu.

--
..B:artek.

Data: 2009-09-04 23:20:16
Autor: matusm

Użytkownik "Boombastic" <boombasticWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:33ae.000005b5.4aa110ccnewsgate.onet.pl...
[...]

Napisac pismo przedprocesowe z wezwaniem o zaplate kary umownej  i zaniesc developerowi za pokwitowaniem odbioru na L.Dz.

i dopiero do sadu

--
Pozdrowienia
matusm

Kara umowna w umowie z developerem - co dalej?