Kara umowna w umowie z developerem - co dalej?

Data: 2009-09-04 23:03:26
Autor: .B:artek.
Kara umowna w umowie z developerem - co dalej?
Boombastic wyskrobał(a):
W umowie z developerem mam zapis odnośnie kar umownych za opóźnienie w
realizacji inwestycji. Obliczyłem liczbę dni opóźnienia razy umowną
stawkę i wezwałem developera do zapłaty kary umownej w terminie 2
tygodni. Nie dostałem żadnej odpowiedzi ani pieniędzy. Jaki
powinienem podjąć kolejny krok?

Jeśli masz jakieś pieniądze do wpłącenia deweloperowi, to sobie potrąć tą karę z tym co masz wpłacić. Jak nic nie masz wpłacić, to zadzwoń, dowiedz się co i jak. Jak masz z tego wezwania zwrotkę (wysłałeś za z.p.o.), to możesz wnieść pozew do sądu.

--
..B:artek.

Kara umowna w umowie z developerem - co dalej?