Kara umowna w umowie z developerem - co dalej?

Data: 2009-09-04 23:20:16
Autor: matusm
Kara umowna w umowie z developerem - co dalej?

Użytkownik "Boombastic" <boombasticWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:33ae.000005b5.4aa110ccnewsgate.onet.pl...
W umowie z developerem mam zapis odnośnie kar umownych za opóźnienie w
realizacji inwestycji. Obliczyłem liczbę dni opóźnienia razy umowną stawkę i
wezwałem developera do zapłaty kary umownej w terminie 2 tygodni. Nie dostałem
żadnej odpowiedzi ani pieniędzy. Jaki powinienem podjąć kolejny krok?

Napisac pismo przedprocesowe z wezwaniem o zaplate kary umownej  i zaniesc developerowi za pokwitowaniem odbioru na L.Dz.

i dopiero do sadu

--
Pozdrowienia
matusm

Kara umowna w umowie z developerem - co dalej?