Kara w umowie handlowej

Data: 2010-10-25 20:38:12
Autor: PawelC
Kara w umowie handlowej
Witam, problem może typowy.. a może nie... :)
Jestem (jako firma) na etapie nawiązania współpracy z inną firmą (sprzedaż i redystrybucja usług).
Nie bardzo wiem, jak w przedstawionym mi projekcie umowy, odnieść się do zapisu, iż w przypadku złamania jej zapisów, obie strony uzgadniają wysokość kary umownej na...
Kwota nie jest duża, zapis z pozoru brzmi niewinnie, ale po co, dawać coś takiego do umowy, skoro współpraca wydaje się być czystym zyskiem dla obu stron, (od kilku godzin usiłuje znaleźć jakieś logiczne zagrożenie dla współpracy i jedyne to takie, że komuś się odechce - ale w tym przypadku po prostu strona która zrezygnuje nie zarobi, a druga nic nie traci) a z drugiej strony i tak jest zapis, który mówi, o tym, że w przypadku poniesionej przez stronę szkody, będzie się dochodzić jej rekompensaty.

Pozdrawiam, i z góry dziękuję za podpowiedź.

Data: 2010-10-25 23:09:59
Autor: .B:artek.
Kara w umowie handlowej
W dniu 25-10-2010 22:38, PawelC pisze:
[...]

Eee... Ale jakie jest pytanie? Podaj fragment umowy, o którym piszesz.

--
..B:artek.

Data: 2010-10-26 08:46:57
Autor: WAM
Kara w umowie handlowej
On Mon, 25 Oct 2010 20:38:12 +0000 (UTC), "PawelC"
<pablo35.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

[...]
Umowy zawiera się właśnie po to aby w razie problemów mieć jasno
sprecyzowane rozwiązania. Tam gdzie wszystko toczy sie gładko umowa
nie ma większego znaczenia.

WAM

Kara w umowie handlowej