Kara za niezłożenie korekty do ZUS?

Data: 2009-10-20 13:37:04
Autor: wspolna-flaszka.pl
Kara za niezłożenie korekty do ZUS?

Użytkownik "Brick" <suszycki@interia.pl> napisał w wiadomości news:3a594f1b-00d7-43b7-a471-42caa7a1d145g3g2000vbr.googlegroups.com...
ZUS każe złożyć mi korektę deklaracji za 2000 rok. Złożenie tych
korekt jest dla mnie nie na rękę, bowiem spowoduje naliczenie sporej
dopłaty. Nie mówiąc o tym że trzeba grzebać w starych papierach i
generować nowe debilne papierki.

Czy mogą karę jakąś przywalić za to że nie złożę tej deklaracji
korygującej?
Pewnie tak, ale wolę zapytać, a nuż może ...

a to sie nie przedawnia?

Data: 2009-10-20 13:37:58
Autor: spp
Kara za niezłożenie korekty do ZUS?
wspolna-flaszka.pl pisze:

a to sie nie przedawnia?

10 lat.

--
spp

Data: 2009-10-26 04:44:17
Autor: Brick
On 20 Paź, 12:37, spp <s...@op.pl> wrote:
wspolna-flaszka.pl pisze:

> a to sie nie przedawnia?

10 lat.

A może poczekać aż się przedawni?
Od kiedy to się może liczyć? Zakładając że od daty obowiązku złożenia
deklaracji tj np 15.04.2000 to przedawnić się powinno 15.04.2010? Nie
wiem nawet gdzie tego szukać, w jakich przepisach...

Kara za niezłożenie korekty do ZUS?