Data: 2012-04-12 21:11:00 | |
Autor: Henry(k) | |
Kara za zerwanie umowy | |
Dnia Tue, 10 Apr 2012 08:33:45 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):
w grudniu podpisałem umowę na 3 lata z Cyfrowym Polsatem. Wtedy nie było możliwości 2 dekoderów HD, więc mam jeden SD. Teraz CP wprowadził (w tych samych abonamentach) dekodery HD. Niestety mnie już możliwość wymiany nie obejmuje. Płacę więc tyle samo, co klient pozyskany w kwietniu, jednak mam mniej kanałów dostępnych. Zerwanie umowy kosztuje 1400zł, a więc 14 miesięcznych abonamentów. Mniej niż 3 lata abonamentu, jednak tych 14 miesięcy oglądania nie odzyskam. Każdy normalny operator dba o zyski - czyli idziesz do BOK, mówisz że chcesz płacić więcej - cokolwiek byle by więcej i zmieniasz umowę na nową (co najwyżej okres zobowiązania zacznie się od początku). Jesteś pewien że CP tak nie może (kierowniczka BOK może to załatwić bez problemu gdyby chciała - rozliczają ich za zysk)? Poza tym podziwiam - umowa na 3 lata... Dla mnie nawet roczne są za długie. Henry |
|
Data: 2012-04-13 07:37:57 | |
Autor: Przemysław Adam Śmiejek | |
Kara za zerwanie umowy | |
W dniu 12.04.2012 21:11, Henry(k) pisze:
Dnia Tue, 10 Apr 2012 08:33:45 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a): No to właśnie byłem w BOK, czyli na infolinii. Więcej płacić nie chcę, uważam, że skoro gdybym kupił teraz, płaciłbym tyle samo, a miał wypożyczony dekoder HD, to mogę zapłacić za dekoder (choć jest wypożyczany, więc to i tak dla CP czysty zysk). Poza tym podziwiam - umowa na 3 lata... Dla mnie nawet roczne są za długie. No co poradzisz, takie mają. :( Mi tam nie przeszkadza, skoro nie chcę rezygnować, tyle, żeby nie robili takich jaj, że nie wypożyczą lepszego dekodera Bo Już Masz Umowę, Więc Cię Mamy W Dupie. -- Przemysław Adam Śmiejek Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych, ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba, aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29) |
|
Data: 2012-04-13 08:11:04 | |
Autor: Nixe | |
Kara za zerwanie umowy | |
W dniu 2012-04-13 07:37, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
No co poradzisz, takie mają. :( Mi tam nie przeszkadza, skoro nie chcę Naiwne marzenia :) Ale na "pocieszenie" napiszę, że nie tylko CP robi numery klientom. Mnie kiedyś zrobiło w konia UPC, a ostatnio C+, z którą podpisałam umowę na czas określony w grudniu, po czym w lutym ni z gruchy ni z pietruchy dostałam sporo wyższy rachunek (fakt, mają drobnym druczkiem, że w wyjątkowych przypadkach mogą zmienić cennik w trakcie trwania umowy - tutaj wyjątkowym przypadkiem był ponoć wzrost cen paliw i gazu - faktycznie, to musi mieć cholerny wpływ na przekaz telewizyjny). Niby nic takiego, ale żadnego powiadomienia od nich wcześniej nie dostałam, a czas na rozwiązanie umowy bez poniesienia kary miałam tylko w ciągu 7 dni od daty otrzymania takiej informacji. Oni twierdzą, że wysyłali (oczywiście listem zwykłym), ja, że nic nie dostałam (bo nie dostałam). Słowo przeciwko słowu, a ja zostałam z umową podpisaną na 17 miechów bez prawa jej bezkarnego rozwiązania :/ Ot takie miłe podejście do wprawdzie świeżego, ale już zaklepanego klienta. Najsmutniejsze w tym wszystkim, że tak naprawdę każdy z operatorów (ale też i banków, ubezpieczalni czy innych łowców jeleni) ma klientów w głębokiej i czarnej dupie i de facto niewiele można z tym zrobić, bo przejście do konkurencji to przejście spod jednej rynny pod drugą ;-) N. |
|
Data: 2012-04-13 09:30:55 | |
Autor: Czeslawek | |
Kara za zerwanie umowy | |
W dniu 2012-04-13 07:37, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
No co poradzisz, takie mają. :( Mi tam nie przeszkadza, skoro nie chcęMi kiedyś padł dekoder CP, już po przejściu umowy na czas nieokreślony, i korzystniej było dla mnie odkupić na znanym portalu aukcyjnym używany dekoder niż zawrzeć nową umowę na czas nieokreślony. Niestety CP nie dopuszcza takiej możliwości, tj. odmówił sparowania tego innego dekodera z posiadaną przeze mnie kartą, ale za to udało mi się zawrzeć nową umowę z nowym dekoderem i na starych warunkach na 18 miesięcy :-]. Podobne przygody miałem z TP i PlusGSM. W TP dawno temu był oferowany tzw. abonament ekonomiczny z niskim abonamentem ale droższymi rozmowami. Ze względu na to, że rodzice nie mieli telefonów komórkowych zadeklarowaliśmy korzystanie z tzw. abonament standardowego. Po pewnym czasie rodzice pozyskali telefony komórkowe, więc postanowiliśmy zmienić abonament standardowy na ekonomiczny i tu spotkała nas przykra niespodzianka - od jakiegoś czasu abonament ekonomiczny można było uzyskać tylko z zaświadczeniem MOPSU o trudnej sytuacji materialnej. Ci którzy kiedyś wybrali abonament ekonomiczny, nadal mogą z niego korzystać. W PlusGSM do tej pory nie przedłużyłem umowy bo każda nowa oferowana umowa jest dla mnie mniej korzystna niż ta którą mam na czas nieokreślony pomimo, że nie mam w niej żadnych dodatków promocyjnych. -- Pozdrawiam, Czesławek |