Kara za zerwanie umowy (476 KC)

Data: 2011-06-13 17:54:25
Autor: .B:artek.
Kara za zerwanie umowy (476 KC)
W dniu 13-06-2011 14:27, Robert pisze:
Witam,

sprawa wygląda następująco:

Podpisałem z firmą wykonującą zabudowy łazienkowe umowę.

http://wgrajfoto.pl/pokaz/img0611/001a919.jpg
http://wgrajfoto.pl/pokaz/img0611/0029ef2.jpg

"Fajna" umowa. Niby tylko 2 strony, a ma parę niedozwolonych klauzul umownych. O VAT na karę umowną już wiesz. Teraz, skoro w razie odstąpienia masz zapłacić karę umowną równą kwocie wpłaconej zaliczki, a ta = 0, to kara umowna = 0.

Odstąpiłeś na podstawie art. 644 Kodeksu cywilnego - to tak na przyszłość, jakby ktoś Cię pytał :)

--
..B:artek.

Data: 2011-06-13 18:05:01
Autor: Robert
Użytkownik ".B:artek." napisał:

[...]

Bartku bardzo dziękuję. Mam do Ciebie ogromną prośbę. Czy mógłbyś się do mnie odezwać na kawier (na serwerze) o2.pl ? Mógłbyś także wymienić, które klazule dokładnie w tej umowie są niedozwolone?

Bardzo dziękuję,
Robert

Kara za zerwanie umowy (476 KC)