Karambol na autostradzie, zasady postępowania.

Data: 2017-01-27 10:17:36
Autor: spider
Karambol na autostradzie, zasady postępowania.
A ja się zastanawiam jak działa i czy działa w takiej sytuacji ubezpieczenie OC.
Da się w ogóle ustalić kto w kogo uderzył?

Data: 2017-01-27 10:49:02
Autor: tck

Użytkownik "spider" <"spajder[wytnij]"@wp.pl> napisał w wiadomości news:588b1031$0$640$65785112news.neostrada.pl...
A ja się zastanawiam jak działa i czy działa w takiej sytuacji ubezpieczenie OC.
Da się w ogóle ustalić kto w kogo uderzył?

coś tam ustalają
a jak już jest kanapka i nie wiadomo kto najpierw w kogo co to przód z ewentualnego AC a tył z OC tego co najechał i tak dalej

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2017-01-30 23:39:10
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Fri, 27 Jan 2017 10:49:02 +0100, tck napisał(a):

[...]

Zawsze należy zaznawać, że były dwa uderzenia - pierwsze z tyłu, drugie z
przodu ;)

Data: 2017-01-27 12:10:03
Autor: Myjk
Karambol na autostradzie, zasady postępowania.
Fri, 27 Jan 2017 10:17:36 +0100, spider
Da się w ogóle ustalić kto w kogo uderzył?

Najlepiej mieć kamerę. Jak zwykle.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-01-27 19:50:57
Autor: T.
W dniu 2017-01-27 o 12:10, Myjk pisze:
Fri, 27 Jan 2017 10:17:36 +0100, spider

Da się w ogóle ustalić kto w kogo uderzył?

Najlepiej mieć kamerę. Jak zwykle.

Zależy - czy się bije czy jest się bitym :-)

Karambol na autostradzie, zasady postępowania.