Karate mistrz vs GetBack

Data: 2021-04-08 19:33:14
Autor: Runt
Karate mistrz vs GetBack
Karateka znów zburzył wodę w szklance prezesa. Marian Banaś przygotował raporty przy których afera Amber Gold to pikuś. Zbiorcze rozwolnienia na Nowogrodzkiej. Jaki bedzie wybór? "weto albo śmierć!"? ;-}}}}}}

--
Runt

Data: 2021-04-08 14:15:51
Autor: Zenek Kapelinder
Karate mistrz vs GetBack
czwartek, 8 kwietnia 2021 o 19:31:51 UTC+2 Runt napisał(a):
Karateka znów zburzył wodę w szklance prezesa. Marian Banaś przygotował raporty przy których afera Amber Gold to pikuś. Zbiorcze rozwolnienia na Nowogrodzkiej. Jaki bedzie wybór? "weto albo śmierć!"? ;-}}}}}} -- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Kolejny taki dzień w którym nikogo pizdziak vel runt dziura w dupie nie zainteresowałeś. Ze dwie godziny z twojego chujowego życia poszły się jebać. Ojca wyprowadziłeś żeby się wyszczał?

Data: 2021-04-09 08:00:34
Autor: Runt
kogutek na ringu
W dniu 2021-04-08 o 23:15, psi bękart Zenek Kapelinder pisze:
[...]

oprócz ciebie zenusiu. na ciebie mogę zawsze liczyć! ;-)))

pizdziak
zenusiu, jak się miewa twoja zaropiała łechtaczka? ;-)))

vel runt
C-VEL zenek ;-)))

dziura w dupie
zenusiu, wciąż wydłubujesz koopsztale paluchem z arsehole ? ;-)))

nie zainteresowałeś.
wielbiciele PiS znikneli z pl.soc.polityka ;-)))))

Ze dwie godziny
zenusiu, co robisz o 23:15? nie spisz? wróciłes z obchodu śmietników? jak poszło? znalazłeś jakieś pomidory po 1 zł za kg? kotkom żarcie z tacek podebrałeś? jakiś kontener PCK obrobiłeś? a może jakiś mięsny ochłap zabrałeś kundlowi? będzie co przyrządzić w szynkowarze ;-)))

z twojego chujowego
what the fuck is this? fuck yourself! ;-))
zenusiu, ty to masz życie. przywiązany na sprężynie do budy marzysz by wystarczyło jej do napicia się wody z misek dla kaczek ;-)))

życia
jakież ty masz "życie" zenusiu? samotny jak kundel, bez przyjaciół i rodziny. wegetujesz, nie śpisz po nocach, na pl.misc.budowanie też za tobą nikt nie przepada. jedynie ja na psp trzymam cię przy życiu. ;-)))

poszły się jebać.
zenusiu, zenusiu, don't talk crap ! coż to za wulgarny język. ty uchodzący za "ynetelygenta" tak się brzydko wyrażasz?! zenusiu, to koprolalia!

Ojca wyprowadziłeś żeby się wyszczał?
twój "tate" szczy w wyrko tak jak ty więc nie musicie się wzajemnie wyprowadzać zapchlone kundelki ;-)))

you bastard! cut the crap, will you? ;-)))

--
Runt

Data: 2021-04-09 03:10:47
Autor: Zenek Kapelinder
kogutek na ringu
Ziewwwww. twój pizdziak vel runt dziura w dupie ojciec ma ogonek jak świnka zakręcony czy jak rasowemu mu się układa.

Data: 2021-04-09 16:05:25
Autor: Runt
kogutek zdechł na ringu
W dniu 2021-04-09 o 12:10, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
piątek, 9 kwietnia 2021 o 08:00:36 UTC+2 Runt napisał(a):
/.../
you bastard! cut the crap, will you? ;-)))
-- Runt

Ziewwwww.
nie wyspałes się zenusiu? do północy łaziles po smietnikach? ;-)))

twój
chyba twój zenusiu ale go nie znasz, jesteś psim bękartem ;-)))

pizdziak
jak się miewa twoja gnijąca łechtaczka? ;-)))

vel runt
C-VEL zenek ;-)))

dziura w dupie
zenusiu, az tak cie rajcuje "dziura w dupie"? ;-)))

ojciec
od mego ojca wara kanalio!

ma ogonek jak świnka zakręcony
kwiczysz zenusiu? jak twój "tate"? ;-)))

czy jak rasowemu mu się układa.
zapytaj gospodarza który cię na krótkiej sprężynie do budy przywiązał. ;-)))

Data: 2021-04-09 13:34:01
Autor: Zenek Kapelinder
kogutek zdechł na ringu
piątek, 9 kwietnia 2021 o 16:05:26 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
you bastard! cut the crap, will you? ;-))) -- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Nie rajcuje mnie. Jesli masz taką ksywkę jak masz to jak mam się do ciebie zwracać żeby było wiadomo że to ty? I nie kop ojca po jajach jak nogę do szczania podnosi.

Data: 2021-04-10 08:30:18
Autor: Runt
mad dog
W dniu 2021-04-09 o 22:34, psi bękart Zenek Kapelinder pisze:
piątek, 9 kwietnia 2021 o 16:05:26 UTC+2 Runt napisał(a):
/.../
you bastard! cut the crap, will you? ;-)))

-- Runt

Nie rajcuje mnie.
nie kłam zenusiu! jesteś napalony jak suka w rui! ;-)))

Jesli masz taką ksywkę jak masz to jak mam się do ciebie zwracać żeby było wiadomo że to ty?
zenusiu, koguciku bez piór w ogonie. jesteś psim bękartem. twój ślepy na jedno oko "tate" puknął kompletnie ślepą sukę a ta zostawiła cię na wysypisku w foliowej torebce. nie pamiętasz? ;-)))

I nie kop ojca po jajach
zenusiu, ty nie możesz kopać swego "tate" po jajach bo ich nie miał no i dawno zdechł pod płotem tak jak zdechniesz ty ;-)))

jak nogę do szczania podnosi.
zenusiu, życzę ci byś żył długo i dogorywał we własnych szczynach ;-))))

--
Runt

Data: 2021-04-09 12:46:55
Autor: _Master_
kogutek na ringu
W dniu piątek-09-kwietnia-2021 o 08:00, Runt pisze:
wielbiciele PiS znikneli z pl.soc.polityka

Tak sobie tłumacz brak zainteresowania Twoją "twórczością"

Kiście się w tym soku z KABLA ;-)

Data: 2021-04-09 16:05:22
Autor: Runt
kogutek na ringu
W dniu 2021-04-09 o 12:46, pajac i ciota _Master_ pisze:
W dniu piątek-09-kwietnia-2021 o 08:00, Runt pisze:
wielbiciele PiS znikneli z pl.soc.polityka

Tak sobie tłumacz brak zainteresowania Twoją "twórczością"
to proste. nie macie nic do powiedzenia dlatego atakujecie ad personam.
wasz król okazał się goły i bosy.

Kiście się w tym soku z KABLA ;-)
liczysz na względy u zenusia? punktuj! kabluj! masz to we krwi. ;-)

cut the crap, will you? ;-)))

--
Runt

Data: 2021-04-09 17:39:01
Autor: _Master_
kogutek na ringu
W dniu piątek-09-kwietnia-2021 o 16:05, Runt pisze:
ad persona  ?

Ty jesteś LINKONA co najwyżej ;-)

Data: 2021-04-10 08:30:12
Autor: Runt
master wspiera kogutka

https://rekvizitai.vz.lt/pl/qr-kod/linkona.png?tn=1 ;-)))

--
Runt

Data: 2021-04-10 03:54:29
Autor: Zygmunt Yörgensen
Karate mistrz vs GetBack
Runt napisał(a):
Karateka znów zburzył wodę w szklance prezesa.

Wy Pajdziu jakoś specjalnie napędzacie pisom głosy?

Peło ma już tylko 15,9%.
Marian Banaś przygotował raporty przy których afera Amber Gold to pikuś. Zbiorcze rozwolnienia na Nowogrodzkiej. Jaki bedzie wybór? "weto albo śmierć!"? ;-}}}}}}

Srali muchy będzie wiosna.

.... a film p.Vegi obali rząd p.Kaczki

Paczaj Pajdziu realnie,  peło ma 15%.

Karate mistrz vs GetBack