Karawan - ma półbieg?

Data: 2014-01-13 11:02:20
Autor: kogutek444
Karawan - ma półbieg?
W dniu poniedziałek, 13 stycznia 2014 17:36:59 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
Ostatnio byłem na pogrzebie i kondukt szedł za karawanem jadącym z prędkością tak na oko 3-4 km/h. Zastanowiło mnie, czy karawany mają jakiś półbieg, bo normalne "cywilne" auto na jedynce jedzie minimum 6 km/h, a to by było ciut za szybko.

Jacek

Większe przełożenie w przekładni głównej ma. To najtańsze rozwiązanie. karawany nie są robione żeby biły rekordy prędkości i przyspieszeń i jak ma prędkość maksymalną 100 zamiast 160 to nie jest to wada takiego samochodu.

Karawan - ma półbieg?