Data: 2010-08-20 13:19:00 | |
Autor: Mariusz Kruk | |
Karbonowa kierownica | |
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "PeJot"
Patrzę po SRach i widzę coraz więcej karbonowych, prostych kierownic w przystępnych cenach. Czyli technologia stała się popularna co przełożyło się na ceny. Technologia akurat jest dość prosta. Natomiast możliwe, że materiały staniały. -- \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ ..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. \.http://epsilon.eu.org/\.\ ..\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\. |
|
Data: 2010-08-20 18:48:46 | |
Autor: Dariusz K. Ładziak | |
Karbonowa kierownica | |
Użytkownik Mariusz Kruk napisał:
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done< "PeJot" Nie taka prosta - problemem kompozytów węglowych jest to ze epoksyd nie chce zwilżać włókna węglowego - tego się nie laminuje tak jak na włókno szklane, posmarować żywicą, położyć tkaninę i patrzeć jak żywicą nasiąka - tu trzeba tę żywicę w tkaninę mozolnie wepchnąć wypychając jednocześnie powietrze. -- Darek |
|
Data: 2010-08-21 18:04:12 | |
Autor: Mariusz Kruk | |
Karbonowa kierownica | |
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Dariusz K. Ładziak"
Nie taka prosta - problemem kompozytów węglowych jest to ze epoksyd nie chce zwilżać włókna węglowego - tego się nie laminuje tak jak na włókno szklane, posmarować żywicą, położyć tkaninę i patrzeć jak żywicą nasiąka - tu trzeba tę żywicę w tkaninę mozolnie wepchnąć wypychając jednocześnie powietrze.Patrzę po SRach i widzę coraz więcej karbonowych, prostych kierownic wTechnologia akurat jest dość prosta. Natomiast możliwe, że materiały Gdyby nie była taka prosta, nie byłoby tylu firm, które to robią. Owszem, może i więcej kosztuje sprzęt potrzebny do uruchomienia produkcji, ale - na bogów - sam proces jest względnie prosty. Zresztą, mogę się mylić, ale to chyba też zależy od żywicy, nieprawdaż? -- /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ \ Kruk@epsilon.eu.org / / http://epsilon.eu.org/ \ \/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/ |
|
Data: 2010-08-22 08:10:41 | |
Autor: kml | |
Karbonowa kierownica | |
Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości news:slrni6vu7s.h5l.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl... epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Dariusz K. Ładziak" Z tego co ja wiem to w _podstawowywm_ stadium to jest prosty proces, ale jakość takich wyrobów jest różna. Komplikacje to przesączenie żwywicy pod dużo większym ciśnieniem przez element oraz oczywiście jakość samych włókien. Dostałem kiedyś z ramą używaną kierę "carbonową" i to był szkielet alu powleczony włóknem. Sprzedałem ją bez żalu bo i tak była za wąska a koleś co to kupił mało się skakał z radości. Ot, magia czarnego włókna :) -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl Beskidy na rowerze. 12/08/2010 1 część tesu lampy Stork. |
|
Data: 2010-08-23 08:09:20 | |
Autor: Mariusz Kruk | |
Karbonowa kierownica | |
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "kml"
Z tego co ja wiem to w _podstawowywm_ stadium to jest prosty proces, ale jakość takich wyrobów jest różna. No niestety, jak praktycznie ze wszystkim. Zgadnij dlaczego (poza ceną znaczka na główce) np. Gibsonowy Les Paul kosztuje tyle, ile kosztuje, a chińska podróba klejona z klocków kosztuje dziesięć razy mniej. Na przykład. Komplikacje to przesączenie żwywicy pod dużo większym ciśnieniem przez element oraz oczywiście jakość samych włókien. Dostałem kiedyś z ramą używaną kierę "carbonową" i to był szkielet alu powleczony włóknem. Sprzedałem ją bez żalu bo i tak była za wąska a koleś co to kupił mało się skakał z radości. Ot, magia czarnego włókna :) A, carbon dla lansu, to zupełnie inna kwestia. Dość zabawna, przyznać muszę :-) -- d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b Kruk@epsilon.eu.org d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d' |
|