Karciana reklamacja transakcji internetowej

Data: 2010-04-19 19:39:40
Autor: kashmiri
Karciana reklamacja transakcji internetowej
Podatnik <atlanticus.SKASUJ@gazeta.pl> dared to write:

Kupiłem coś na allegro i zapłaciłem kartą kredytową. Towaru nie dostałem,
sprzedający zbiera negatywy. Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy poprzez reklamację transakcji na
karcie, czy też jedynym rozwiązaniem jest pofatygowanie się do organów
ścigania w celu spełnienia warunków Programu Ochrony Kupujących?

Strona www i infolinia wydawcy karty wyłączone?

Bo takich jasnowidzów, co odgadną nazwę twojego banku i typ karty, mało na grupie.

k.

Data: 2010-04-19 16:06:20
Autor: Podatnik
Karciana reklamacja transakcji internetowej
kashmiri <nie.ma@nigdzie.com> napisał(a):

Strona www i infolinia wydawcy karty wylaczone?

Bo takich jasnowidzow, co odgadna nazwe twojego banku i typ karty, =
malo na grupie.

  Mastercard Citibank.

Data: 2010-04-19 20:23:38
Autor: kashmiri
Karciana reklamacja transakcji internetowej
Podatnik <atlanticus.WYTNIJ@gazeta.pl> dared to write:
kashmiri <nie.ma@nigdzie.com> napisał(a):

Strona www i infolinia wydawcy karty wylaczone?

Bo takich jasnowidzow, co odgadna nazwe twojego banku i typ karty, >> malo na grupie.

 Mastercard Citibank.

Ubezpieczenie "Pakiet bezpieczeństwa" włączone?

Karciana reklamacja transakcji internetowej