Data: 2010-04-19 21:24:11 | |
Autor: Adam Paszczyca | |
Karciana reklamacja transakcji internetowej | |
Dnia Mon, 19 Apr 2010 10:50:36 +0000 (UTC), Podatnik napisa(a):
Czy mog otrzyma zwrot pienidzy poprzez reklamacj transakcji na karcie, czy Raczej nie. Transakcja, ktra dokonae to transakcja z QXL Polska. QXL dostao Twoje pienidze. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Paszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ os. Jagielloskie 13/43 31-833 Krakw (012 378 31 98) _______/ /_ GG: 3524356 ___________/ Wywoywanie slajdw http://trzypion.pl/ |
|
Data: 2010-04-19 23:25:01 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
Karciana reklamacja transakcji internetowej | |
Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> writes:
Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy poprzez reklamację transakcji na karcie, czy Nieotrzymanie oplaconego karta towaru i/lub uslugi jest jednak podstawa do zlozenia reklamacji, oraz podstawa dla banku do zrobienia chargebacku. Takie sa ustalenia w ramach przynajmniej obu organizacji, i w praktyce tak bylo np. przy bankructwie nie pamietam juz ktorego przewoznika lotniczego (jego acquirer raczej troche doplacil do interesu wtedy). Oczywiscie nie oznacza to, ze bank chetnie uzna reklamacje, ale jesli transakcja karta dotyczyla zakupu na aukcji, a nie np. zasilenia swojego konta (nie znam sie na Allegro), to IMHO szansa jest. Z tym, ze najpierw zapytalbym Allegro co o tym mysla. Moze wola sami normalnie zwrocic pieniadze. -- Krzysztof Halasa |
|
Data: 2010-04-20 10:32:36 | |
Autor: Rafal M | |
Karciana reklamacja transakcji internetowej | |
On 19 Kwi, 23:25, Krzysztof Halasa <k...@pm.waw.pl> wrote:
Nieotrzymanie oplaconego karta towaru i/lub uslugi jest jednak podstawa U mnie kiedys byla podoba sytuacja: zaplacilem za usluge przez PayPala. Usluga nie zostala wykonana - zlozylem wniosek o chargeback w Multibanku - i nie bylo zadnego problemu. Pozdrawiam Rafal |
|
Data: 2010-04-20 23:19:21 | |
Autor: Adam Paszczyca | |
Karciana reklamacja transakcji internetowej | |
Dnia Mon, 19 Apr 2010 23:25:01 +0200, Krzysztof Halasa napisa(a):
Raczej nie. Transakcja, ktra dokonae to transakcja z QXL Polska. QXL Tak. Tyle, e on zapaci nie za towar sprzedawcy, tylko QXL Polska za usug. QXL usug wykonao. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Paszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ os. Jagielloskie 13/43 31-833 Krakw (012 378 31 98) _______/ /_ GG: 3524356 ___________/ Wywoywanie slajdw http://trzypion.pl/ |
|
Data: 2010-04-21 00:25:37 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
Karciana reklamacja transakcji internetowej | |
Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> writes:
Tak. Tyle, że on zapłacił nie za towar sprzedawcy, tylko QXL Polska za Tego nie wiem, napisalem ze nie znam sie na Allegro. Za jaka usluge zaplacil QXL? -- Krzysztof Halasa |
|
Data: 2010-04-21 23:29:40 | |
Autor: RobertS | |
Karciana reklamacja transakcji internetowej | |
Tego nie wiem, napisalem ze nie znam sie na Allegro. mial karte z citi - warto zlozyc reklamacje, mnie zawsze uznawali i kasa wracala ;-) -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2010-04-22 20:23:48 | |
Autor: Adam Paszczyca | |
Karciana reklamacja transakcji internetowej | |
Dnia Wed, 21 Apr 2010 00:25:37 +0200, Krzysztof Halasa napisa(a):
Tak. Tyle, e on zapaci nie za towar sprzedawcy, tylko QXL Polska za Przelania nalenoci za towar do sprzedawcy. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Paszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ os. Jagielloskie 13/43 31-833 Krakw (012 378 31 98) _______/ /_ GG: 3524356 ___________/ Wywoywanie slajdw http://trzypion.pl/ |
|
Data: 2010-04-22 22:09:04 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
Karciana reklamacja transakcji internetowej | |
Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> writes:
Tego nie wiem, napisalem ze nie znam sie na Allegro. Dostal na to od QXL rachunek/fakture? Czy moze QXL nie jest strona transakcji, a jedynie posrednikiem, zas transakcja to zaplata karta za okreslony towar? Ma konto w QXL, ktore mogl zasilic? -- Krzysztof Halasa |
|
Data: 2010-04-25 13:24:16 | |
Autor: Mithos | |
Karciana reklamacja transakcji internetowej | |
W dniu 2010-04-22 22:09, Krzysztof Halasa pisze:
Czy moze QXL nie jest strona transakcji, a jedynie posrednikiem, zas Obecnie to wygląda tak, że pieniądze płacisz Allegro (czy tam QXL - właściciel Allegro) na jakiś ichniejszy rachunek, a po jakimś czasie (może to być różnie) Allegro (QXL) przelewa pieniądze na konto sprzedawcy. -- Mithos |
|
Data: 2010-04-26 14:14:01 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
Karciana reklamacja transakcji internetowej | |
Mithos <fake@adres.pl> writes:
Obecnie to wygląda tak, że pieniądze płacisz Allegro (czy tam QXL - właściciel Allegro) na jakiś ichniejszy rachunek, a po jakimś czasie No tak, ale to sa sprawy techniczne, natomiast istotne tu jest kto formalnie dostaje pieniadze i w zamian za co. -- Krzysztof Halasa |
|
Data: 2010-04-22 22:49:53 | |
Autor: Robert Kois | |
Karciana reklamacja transakcji internetowej | |
Dnia Thu, 22 Apr 2010 20:23:48 +0200, Adam Paszczyca napisa(a):
Przelania nalenoci za towar do sprzedawcy.Tak. Tyle, e on zapaci nie za towar sprzedawcy, tylko QXL Polska zaTego nie wiem, napisalem ze nie znam sie na Allegro. Jako kupujcy nie pacisz za nic QLX. Pacisz za co MC/VISA uywajc karty? Masz na to jak umow z nimi? -- Kojer |
|
Data: 2010-04-23 23:13:47 | |
Autor: Adam Paszczyca | |
Karciana reklamacja transakcji internetowej | |
Dnia Thu, 22 Apr 2010 22:49:53 +0200, Robert Kois napisa(a):
Przelania nalenoci za towar do sprzedawcy. Nie? To zobacz sobie kiedy wprowadzasz numer karty komu pacisz i za co. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Paszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ os. Jagielloskie 13/43 31-833 Krakw (012 378 31 98) _______/ /_ GG: 3524356 ___________/ Wywoywanie slajdw http://trzypion.pl/ |
|
Data: 2010-04-24 02:54:32 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
Karciana reklamacja transakcji internetowej | |
Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> writes:
Jako kupujący nie płacisz za nic QLX. Płacisz za coś MC/VISA używając Przeciez pisalem ze nie znam sie na Allegro. No to komu konkretnie i za co? Jakis screenshot, regulamit itp? -- Krzysztof Halasa |
|
Data: 2010-04-25 00:28:07 | |
Autor: Adam Paszczyca | |
Karciana reklamacja transakcji internetowej | |
Dnia Sat, 24 Apr 2010 02:54:32 +0200, Krzysztof Halasa napisa(a):
Nie? To zobacz sobie kiedy wprowadzasz numer karty komu pacisz i za co. Pacisz kwot dla QXL. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Paszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ os. Jagielloskie 13/43 31-833 Krakw (012 378 31 98) _______/ /_ GG: 3524356 ___________/ Wywoywanie slajdw http://trzypion.pl/ |
|
Data: 2010-04-26 14:12:05 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
Karciana reklamacja transakcji internetowej | |
Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> writes:
Nie? To zobacz sobie kiedy wprowadzasz numer karty komu płacisz i za co. Musze przyznac ze tu pozostaje mi tylko powiedziec "pass". -- Krzysztof Halasa |
|
Data: 2010-04-25 16:02:07 | |
Autor: Slawek 'IDEall' Fydryk | |
Karciana reklamacja transakcji internetowej | |
"Krzysztof Halasa" napisa:
No to komu konkretnie i za co? Jakis screenshot, regulamit itp? Musisz z nim dyskutowa? http://www.allegro.pl/country_pages/1/0/pza_agreement.php |
|
Data: 2010-04-26 14:21:58 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
Karciana reklamacja transakcji internetowej | |
"Slawek 'IDEall' Fydryk" <sfydryk@gmail-com.invalid> writes:
http://www.allegro.pl/country_pages/1/0/pza_agreement.php Ok. IMHO sytuacja jest jasna (w teorii przynajmniej, bo reklamacja w banku i/lub Allegro to nieco inna sprawa): SYSTEM PŁACĘ Z ALLEGRO system usług rozliczeń finansowych on-line dla Użytkowników, obsługiwany przez PayU S.A., polegający na obsłudze rozliczeń finansowych Użytkowników, wynikających z dokonanych zakupów towarów lub usług w ramach Allegro. PayU S.A. zastrzega, że nie jest stroną umowy zawartej pomiędzy Kupującym a Sprzedającym i nie ponosi odpowiedzialności za nienależyte wykonanie bądź niewykonanie umów zawartych przez Użytkowników w ramach Allegro. PayU S.A., w szczególności nie ponosi odpowiedzialności za zdolność Sprzedających do sprzedaży towarów lub usług oraz wypłacalność Kupujących ich nabywających. 7.6. Użytkownik zobowiązany jest współdziałać z PayU S.A., w celu wyjaśnienia wszelkich kwestii związanych z przeprowadzanymi przez wystawców kart płatniczych reklamacjami, w szczególności zobowiązany jest udzielać wszelkich niezbędnych informacji dotyczących transakcji, tytułem której nastąpiła reklamowana płatność oraz na każde wezwanie PayU S.A., w terminie 7 dni od otrzymania takiego wezwania, dostarczyć PayU S.A., kopie dokumentów dotyczących realizacji transakcji, w ramach której Użytkownik przyjął płatność dokonaną kartą płatniczą, w tym: kopię potwierdzenia nadania zamawianej przez Kupującego przesyłki lub potwierdzenie zrealizowania zamawianej usługi. Użytkownik zobowiązany jest przechowywać te dokumenty przez okres co najmniej 24 miesięcy od daty realizacji transakcji. (chyba wynika z tego jasno, ze transakcja karta sluzy do zaplaty za towar?) Z tym, ze moze latwiej skorzystac (np. najpierw) z ich programu "ochrony kupujacych"? Nie wiem jak z terminami. -- Krzysztof Halasa |
|