Kard. Dziwisz: kuria krakowska nie wspolpracowala

Data: 2010-10-06 11:42:30
Autor: Neko
Kard. Dziwisz: kuria krakowska nie wspolpracowala
z zatrzymanym (ten od majatku koscielnego i komisji).

Tak wczoraj powiedzial kard. Dziwisz.

Nie wspolpracowal, nigdy go nie widzial i tak dalej.

Ja sobie te slowa zapamietam. I bede sledzil rozwoj
sledztwa.

Data: 2010-10-06 11:47:19
Autor: Miglanc

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i8hgb6$ptl$1news.onet.pl...
[...]

Można nawet powiedzieć, że tej ziemi to oni nie chcieli tylko kolejne rządy na siłę im wciskały! Śp. Lecha zakwaterowal na Wawelu ktoś inny! Przestałby ten klecha wciskać ludziom kit!

--

Zahir

Data: 2010-10-06 20:13:55
Autor: heÂŽsk
Kard. Dziwisz: kuria krakowska nie wspolpracowala
On Wed, 6 Oct 2010 11:42:30 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

[...]

 ooo, jednak wrociles na psp. a juz myslalem ze stchorzysz.
 zobaczymy czy powrocisz do watahy dotychczasowych kolesi.
 zaczynasz z zerowym kapitalem. nie spieprz tego ;o).

Kard. Dziwisz: kuria krakowska nie wspolpracowala