Kard. Dziwisz: ostatnie słowa Jana Pawła II na razie zostaną tajne

Data: 2012-05-01 13:11:33
Autor: Grzegorz Z.
Kard. Dziwisz: ostatnie słowa Jana Pawła II na razie zostaną tajne
Przemysław W napisał:

Jakie znaczenie dla pedofilskiego kościoła ma to, co powiedział Wojtyła przed operacją? Przecież nigdy się nie liczyli z jego słowami, a wręcz zakłamywali te wypowiedzi, czego najlepszym przykłaem jest sprawa przystąpienia do UE.

Powiedział "Staszek, ja tylko żartowałem, nigdy ciebie nie kochałem".

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-05-01 17:54:35
Autor: Pamelo
Dnia Tue, 1 May 2012 13:11:33 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Przemysław W napisał:

[...]

I ostatnim wysiłkiem dokończył: "kochałem tylko Grzegorza Z.". Zesrałeś się
ze szczęścia komuszy prostaku?

Data: 2012-05-01 18:27:07
Autor: Grzegorz Z.

Przemysław W napisał:

[...]

Ze mnie taki komunista jak z ciebie Żyd.