Kardynał Dziwisz: Papież pomógł Tytoniowi obronić rzut karny

Data: 2012-06-09 16:41:57
Autor: Przemysław W
Kardynał Dziwisz: Papież pomógł Tytoniowi obronić rzut karny
Przemysławowi Tytoniowi w obronie rzutu karnego czas meczu z Grecj± pomogły "siły wyższe". Wierzy w to kardynał Stanisław Dziwisz. W duchu dziękowałem Ojcu ¦więtemu, bo głęboko wierzę, że pomagał mu w tym momencie - mówi kardynał.

Metropolita krakowski nie ogl±dał na żywo meczu. W tym czasie brał udział w uroczysto¶ci wręczenia tytułu honoris causa kardynałowi Bertone. Jednak do duchownego cały czas docierały wiadomo¶ci o tym co dzieje się na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Gdy powiedziano mi, że Przemysław Tytoń będzie bronił karnego, to w sercu i modlitwie wpierałem go z całych sił. Ogromna ulga, gdy dowiedziałem się, że obronił. W duchu dziękowałem Ojcu ¦więtemu, bo głęboko wierzę, że pomagał mu w tym momencie - pisze na swoim blogu kardynał Dziwisz.

Dzi¶ od rana my¶lę już o wtorkowym meczu z Rosj±. Potrzeba będzie nie tylko siły, waleczno¶ci, ale i chyba Opatrzno¶ci Bożej. Zwłaszcza po tym, co Rosjanie pokazali w meczu z Czechami - uważa metropolita krakowski.

http://euro2012.dziennik.pl/bialo-czerwoni/artykuly/393679,kardynal-dziwisz-papiez-pomogl-tytoniowi-obronic-rzut-karny.html

Aż się prosi zapytać poplutego Staska dlaczego papież maj±c takie możliwo¶ci nie pomógł pilotowi bezpiecznie wyl±dować w Smoleńsku.

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkuj±ce kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotycz±ce wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-06-11 10:41:40
Autor: jadry¶
W dniu 2012-06-09 16:41, Przemysław W pisze:
[...]

W takim wypadku trudno mówić o "czystej grze"..

Data: 2012-06-11 12:22:56
Autor: sofu
Kardynał Dziwisz: Papież pomógł Tytoniowi obronić rzut karny

Użytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:jr4b0q$hkj$1node2.news.atman.pl...
[...]

-- -- -- --

No, fakt!
Ale z drugiej strony mamy teraz namacalny dowód na kolejny cud Ojca ¦więtego.

sofu

Data: 2012-06-11 12:33:33
Autor: A. Filip
"sofu" <manhunter1@o2.pl> pisze:
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości
W dniu 2012-06-09 16:41, Przemysław W pisze:
Przemysławowi Tytoniowi w obronie rzutu karnego czas meczu z Grecją
pomogły "siły wyższe". Wierzy w to kardynał Stanisław Dziwisz. W
duchu dziękowałem Ojcu Świętemu, bo głęboko wierzę, że pomagał mu w
tym momencie - mówi kardynał.

W takim wypadku trudno mówić o "czystej grze"..

No, fakt!
Ale z drugiej strony mamy teraz namacalny dowĂłd na kolejny cud Ojca
Świętego.

Remis to granica cudów (tego) świętego? :-)

Data: 2012-06-11 12:39:04
Autor: sofu
Kardynał Dziwisz: Papież pomógł Tytoniowi obronić rzut karny [Czyli: Remis to granica cudów? :-) ]

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87wr3e16ki.fsf_-_bat.anfi.homeunix.org...
"sofu" <manhunter1@o2.pl> pisze:
[...]

On kocha też katolicką Irlandię węc nie chciał ją ukrzywdzić.....
StÄ…d remis 1:1......

sofu

Kardynał Dziwisz: Papież pomógł Tytoniowi obronić rzut karny