[OGŁ.] Kardynał Dziwisz na Luboniu Wielkim

Data: 2009-07-21 11:53:53
Autor: Schronisko PTTK na Luboniu Wielkim
[OGŁ.] Kardynał Dziwisz na Luboniu Wielkim
W najbliższą niedzielę (26.07.2009) o godz. 11.00 uroczystą Mszę Świętą na
Luboniu Wielkim odprawi ksiądz kardynał Stanisław Dziwisz. Podczas mszy
poświęcona zostanie nowa kapliczka oraz figurka Matki Bożej.

Serdecznie zapraszamy!
Agata i Krzysztof Knofliczkowie
- gospodarze schroniska PTTK na Luboniu Wielkim
tel. 018 2676435, 604 876110
http://www.lubon.pttk.pl

Data: 2009-07-21 04:51:35
Autor: serak
Kardynał Dziwisz na Luboniu Wielkim
Czyli wiadomo który klub off road 4x4 będzie wspomagł, skądinąd, to
sczytne przedsięwzięcie?

Data: 2009-07-21 05:13:47
Autor: Filip
On Jul 21, 1:51 pm, serak <se...@poczta.onet.pl> wrote:
Czyli wiadomo który klub off road 4x4 będzie wspomagł, skądinąd, to
sczytne przedsięwzięcie?
Chłopie, odpuść sobie, bo zaczynasz przypominać Jasia W. jak i również
niejakiego L.
pozdrawiam,
Filip

Data: 2009-07-21 05:22:44
Autor: serak
Kardynał Dziwisz na Luboniu Wielkim
Chłopie, odpuść sobie, bo zaczynasz przypominać Jasia W. jak i również
niejakiego L.
pozdrawiam,
Filip

Pozwolisz, że ja zdecyduję kiedy odpuszcze,  a kiedy nie.

Data: 2009-07-21 05:46:22
Autor: Filip
On Jul 21, 2:22 pm, serak <se...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
> pozdrawiam,
> Filip

Pozwolisz, że ja zdecyduję kiedy odpuszcze,  a kiedy nie.
Jasne, ale weź potencjalnie pod uwagę, że tym samym ilość osób, które
czytają Twoje posty zmniejsza się wraz z kolejnym monotematycznym.
Post o namiocie przeczytałem tylko dlatego, że zdziwiłem się co ma
słaba wentylacja namiotu wspólnego z quadami.
pozdrawiam,
Filip

Data: 2009-07-21 14:21:52
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Tue, 21 Jul 2009 04:51:35 -0700 (PDT), serak napisał(a):

Czyli wiadomo który klub off road 4x4 będzie wspomagł, skądinąd, to
sczytne przedsięwzięcie?

Nie wiem jak teraz, ale swego czasu zdaje się sporo chadzał - Wiadomo Z Kim
Więc może mu odpuścisz ten potencjalny grzech?...
Pozdrawiam Tomek

Data: 2009-07-21 05:58:37
Autor: serak
Kardynał Dziwisz na Luboniu Wielkim
Więc może mu odpuścisz ten potencjalny grzech?...
Nie ja jestem od odpuszczania grzechów, a samo chadzania z Kimś nie
bardzo wiem dlaczego miałoby mieć tu jakieś znaczenie?

[OGŁ.] Kardynał Dziwisz na Luboniu Wielkim