Kardynal Müller, "Ja niemoge zakceptowac tego Stylu"

Data: 2017-07-06 01:42:54
Autor: maciek zawieja
Kardynal Müller, "Ja niemoge zakceptowac tego Stylu"
Kardynał Gerhard Ludwig Müller krytykuje Franciszka, jak został zwolniony jako prefekt Kongregacji Nauki Wiary. Müller powiedział do Passauer Neue Presse, że Franciszek poinformował go dopiero w ostatnim dniu, "za minutę" i bez podania przyczyny: "Nie mogę zaakceptować tego stylu".

Kardynal Müller, "Ja niemoge zakceptowac tego Stylu"