Kardynał z Watykanu: Joga to wielkie zagrożenie duchowe

Data: 2019-07-12 17:12:01
Autor: japanizer
Kardynał z Watykanu: Joga to wielkie zagrożenie duchowe
http://czestochowa.wyborcza.pl/czestochowa/7,48725,24988978,egzorcysci-na-jasnej-gorze-kardynal-z-watykanu-joga-to-wielkie.html

  Egzorcyści na Jasnej Górze. Kardynał z Watykanu: Joga to wielkie zagrożenie   duchowe

  Blisko 400 specjalistów od egzorcyzmów spotkało się na Jasnej Górze. Oprócz   duchownych w pięciodniowej konferencji uczestniczyli także świeccy psychiatrzy i   psycholodzy. Dyskutowali m.in. o wpływie azjatyckich medytacji na wiarę   katolicką.

Joga jest zgubna, za to dotyk umiłowanego księdza pedofila to najwyższy poziom zbawienia. Czy PiS wypowie wojnę Chinom i Japonii?

Data: 2019-07-13 02:43:36
Autor: Bytomir Szimoza
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
http://czestochowa.wyborcza.pl/czestochowa/7,48725,24988978,egzorcysci-na-jasnej-gorze-kardynal-z-watykanu-joga-to-wielkie.html

  Egzorcyści na Jasnej Górze.

Jak słyszę o obradach w Watykanie i sprawozdaniu w GWnie, od razu
widzę to:

ctrl+v
V. GWniana:
Albo opanujemy przeludnienie, albo czeka nas katastrofa - alarmują naukowcy w... Watykanie

Wśród zaproszonych mówców znalazł się kontrowersyjny wśród niektórych katolików biolog ze Stanfordu prof. Paul Ehrlich*.
http://wyborcza.pl/7,75399,21428930,albo-opanujemy-przeludnienie-albo-czeka-nas-katastrofa-alarmuja.html

W skrócie przesłanie ma być takie: w watykanie planujo depopulację.

VS
Stasiek:
prof Ehrlich jest "ż" i głosi pogląd iż populacja ludzkości powinna wynosić 1mld
https://youtu.be/Fmkmi6q7b9k?t=760

Sprytne GWno, z jednej strony pisze głównie o pomysłach swojaka, z drugiej
zaś zrzuca wszystko na kler/watykan.

*
Finding out that there was so much DDT sprayed around New Jersey in the late 1940s that I couldn't raise caterpillars to get butterfly and moth specimens. And reading William Vogt's book Road to Survival in 1949.

What has been the worst moment in your professional life to date?

Being turned down for a job at Northwestern because I was Jewish.

What's been the best?
https://grist.org/article/ehrlich/full/

Tak że tak...

Data: 2019-07-13 04:45:07
Autor: Jacek Bialy
Kardynał z Watykanu: Joga to wielkie zagrożenie duchowe
   -- - Joga jest zgubna, za to dotyk umiłowanego księdza pedofila to najwyższy poziom zbawienia. Czy PiS wypowie wojnę Chinom i Japonii?

Nareszcie wylazł z ciebie esbek - prowokator.  Tacy jak ty w ogóle nie powinni wypowiadać się na temat pedofilii. Dlaczego?
A dlatego, że plagę pedofilii (szczególnie wśród kleru) zawdzięczamy peerelowskiej tajnej policji, która zamiast wyłapywać zboczeńców i stawiać ich przed sądami, wykorzystywała ich w celach operacyjnych i w ten sposób pozwalała im bezkarnie molestować dzieci. Powinno się zamykać pedofilów razem z ich oficerami prowadzącymi - najlepiej w jednej wieloosobowej celi.

JB

Data: 2019-07-13 06:37:14
Autor: japanizer
On Saturday, July 13, 2019 at 1:45:08 PM UTC+2, Jacek Bialy wrote:
[...]

Serio? Tak ci powiedzieli koledzy z SB, z którymi tyli wódki wypiłeś?
A PiS teraz dlaczego nie wyłapuje zboczeńców w czarnych sukienkach i w ten sposób pozwala im bezkarnie molestować dzieci? Czy dlatego, że w ich szeregach tylu komuchów?

Data: 2019-07-13 16:31:39
Autor: u2
W dniu 13.07.2019 o 15:37, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

no co ty japa, pomieszanie z poplątaniem u ciebie, PiS to partia polityczna kapuściany głąbie, od ścigania przestępców jest wymiar sprawiedliwości, czyli sądy i prokuratury:)

--
I love love

Data: 2019-07-14 01:20:35
Autor: Jacek Bialy
[...]

No jakbyś zgadł!  - Znaczy to, że ty również jesteś tego zdania?

JB

Data: 2019-07-13 09:38:25
Autor: u2
W dniu 13.07.2019 o 02:12, japanizer@japanizer.org pisze:
Joga jest zgubna, za to dotyk umiłowanego księdza pedofila to najwyższy poziom zbawienia. Czy PiS wypowie wojnę Chinom i Japonii?

zabawna ta niemiecka japa, joga pochodzi z Indii, a nie z Chin, czy Japonii:))))))))

--
I love love

Data: 2019-07-13 00:42:46
Autor: japanizer
On Saturday, July 13, 2019 at 9:38:48 AM UTC+2, u2 wrote:
> Joga jest zgubna, za to dotyk umiłowanego księdza pedofila to najwyższy poziom zbawienia. Czy PiS wypowie wojnę Chinom i Japonii?

zabawna ta niemiecka japa, joga pochodzi z Indii, a nie z Chin, czy Japonii:))))))))

A katolicyzm pochodzi z Azji, a nie z Torunia.

Data: 2019-07-13 09:45:48
Autor: u2
W dniu 13.07.2019 o 09:42, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

japa to znafca katolicyzmu i jogi:))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-07-13 10:41:03
Autor: A. Filip
Kardynał z Watykanu: Joga to wielkie zagrożenie duchowe [Zawsze czujna GW uprzejmie donosi]
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

On jest "znawcą" tylko katolickiej jogi. O jodze hinduistycznej pozwala
sobie chyba nie mieć bladego pojęcia [A][B] i spłyca ją wyłącznie do
zestawu ćwiczeń gimnastycznych [może i sporawo ludzi tak robi].

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.  Dla mnie (dużego) zagrożenia
nie ma.  Dla przedstawiciela zarządu "duchowej konkurencji" jak widać
zagrożenie "wypieraniem z rynku" jest co najmniej nie do zignorowania.

[A] https://pl.wikipedia.org/wiki/Joga
Joga - jeden z sześciu ortodoksyjnych (tzn. uznających autorytet Wed)
systemów filozofii indyjskiej, zajmujący się wszelkimi związkami
pomiędzy ciałem i umysłem. [...]

[B] https://pl.wikipedia.org/wiki/Wedy
Wedy, Weda - święte księgi hinduizmu, najstarsza grupa religijnych
tekstów sanskryckich, które stanowiły całość ówczesnej wiedzy
człowieka o świecie ludzi i bogów; antologia tekstów z różnych
okresów, o różnej tematyce, budowie i przeznaczeniu. [...]

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2019-07-13 14:42:05
Autor: u2
W dniu 13.07.2019 o 10:41, A. Filip pisze:
Wedy, Weda - święte księgi hinduizmu

ponoć polska wiedza pochodzi od hinduskiej wedy:)

--
I love love

Data: 2019-07-13 12:32:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 13 lipca 2019 02:12:01 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
http://czestochowa.wyborcza.pl/czestochowa/7,48725,24988978,egzorcysci-na-jasnej-gorze-kardynal-z-watykanu-joga-to-wielkie.html

Kardynał emeryt trzeba dodać... to najlepsze podsumowanie.

Data: 2019-07-13 21:39:41
Autor: u2
W dniu 13.07.2019 o 21:32, Jakub A. Krzewicki pisze:
Kardynał emeryt trzeba dodać... to najlepsze podsumowanie.

jak nie zaczniesz trenować jogi, to wkrótce będziesz wyglądał jak on:)