Kardynał z Watykanu: Joga to wielkie zagrożenie duchowe

Data: 2019-07-13 09:38:25
Autor: u2
Kardynał z Watykanu: Joga to wielkie zagrożenie duchowe
W dniu 13.07.2019 o 02:12, japanizer@japanizer.org pisze:
Joga jest zgubna, za to dotyk umiłowanego księdza pedofila to najwyższy poziom zbawienia. Czy PiS wypowie wojnę Chinom i Japonii?

zabawna ta niemiecka japa, joga pochodzi z Indii, a nie z Chin, czy Japonii:))))))))

--
I love love

Data: 2019-07-13 00:42:46
Autor: japanizer
On Saturday, July 13, 2019 at 9:38:48 AM UTC+2, u2 wrote:
> Joga jest zgubna, za to dotyk umiłowanego księdza pedofila to najwyższy poziom zbawienia. Czy PiS wypowie wojnę Chinom i Japonii?

zabawna ta niemiecka japa, joga pochodzi z Indii, a nie z Chin, czy Japonii:))))))))

A katolicyzm pochodzi z Azji, a nie z Torunia.

Data: 2019-07-13 09:45:48
Autor: u2
W dniu 13.07.2019 o 09:42, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

japa to znafca katolicyzmu i jogi:))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-07-13 10:41:03
Autor: A. Filip
Kardynał z Watykanu: Joga to wielkie zagrożenie duchowe [Zawsze czujna GW uprzejmie donosi]
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

On jest "znawcą" tylko katolickiej jogi. O jodze hinduistycznej pozwala
sobie chyba nie mieć bladego pojęcia [A][B] i spłyca ją wyłącznie do
zestawu ćwiczeń gimnastycznych [może i sporawo ludzi tak robi].

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.  Dla mnie (dużego) zagrożenia
nie ma.  Dla przedstawiciela zarządu "duchowej konkurencji" jak widać
zagrożenie "wypieraniem z rynku" jest co najmniej nie do zignorowania.

[A] https://pl.wikipedia.org/wiki/Joga
Joga - jeden z sześciu ortodoksyjnych (tzn. uznających autorytet Wed)
systemów filozofii indyjskiej, zajmujący się wszelkimi związkami
pomiędzy ciałem i umysłem. [...]

[B] https://pl.wikipedia.org/wiki/Wedy
Wedy, Weda - święte księgi hinduizmu, najstarsza grupa religijnych
tekstów sanskryckich, które stanowiły całość ówczesnej wiedzy
człowieka o świecie ludzi i bogów; antologia tekstów z różnych
okresów, o różnej tematyce, budowie i przeznaczeniu. [...]

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2019-07-13 14:42:05
Autor: u2
W dniu 13.07.2019 o 10:41, A. Filip pisze:
Wedy, Weda - święte księgi hinduizmu

ponoć polska wiedza pochodzi od hinduskiej wedy:)