Karekta

Data: 2011-09-05 06:52:13
Autor: Michał Gut
Karekta
1) pracowac dla instytucji uzywajacej takowych
2) przejsc specjalistyczne szkolenie

tyle mniej wiecej wiem:)

Data: 2011-09-05 09:04:35
Autor: to
Karekta
begin Michał Gut
1) pracowac dla instytucji uzywajacej takowych 2) przejsc
specjalistyczne szkolenie

tyle mniej wiecej wiem:)

A jakieś konkrety? Wie ktoś co musiałbym po kolei zrobić, żeby mieć szanse na taką fuchę powiedzmy w Warszawie? Zaznaczam, że nie chodzi mi o zarobki, tylko o połączenie przyjemnego z pożytecznym. Praca fizyczna działa dobrze na umysł i pozwala lepiej wykonywać podstawowe obowiązki.

Data: 2011-09-05 11:24:13
Autor: Myjk
Karekta
05 Sep 2011 09:04:35 GMT, to
Praca fizyczna działa dobrze na umysł

Praca fizyczna za kółkiem karetki? Ciekawe. Z tym umysłem to też
pojechałeś... :P W sensie prędzej Ci go ta praca zdezeluje niż zrobi
dobrze. :>

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-05 15:04:15
Autor: to
Karekta
begin Myjk
Praca fizyczna za kółkiem karetki? Ciekawe.

Chodzi mi pracę, w której nie używa się mózgu. :)

Z tym umysłem to też
pojechałeś... :P W sensie prędzej Ci go ta praca zdezeluje niż zrobi
dobrze. :>

E tam, wÄ…tpiÄ™. ;)

Data: 2011-09-05 17:37:20
Autor: Myjk
Karekta
05 Sep 2011 15:04:15 GMT, to
Chodzi mi pracę, w której nie używa się mózgu. :)

Ahaaaa... To by wiele wyjaśniało, jeśli chodzi o obserwacje kierowców na drodze. ;)

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-05 20:47:05
Autor: jerzu
Karekta
On 05 Sep 2011 15:04:15 GMT, to <to@xyz.abc> wrote:

Chodzi mi pracê, w której nie u¿ywa siê mózgu. :)

To lepiej zostaæ taryfiarzem :P

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-09-06 11:16:55
Autor: to
Karekta
begin jerzu
To lepiej zostać taryfiarzem :P

Ale jazda z prędkością taryfiarza nie sprawia przyjemności tylko doprowadza do szału. Poza tym musiałbym kupić inne auto, obecnym bym raczej na taryfie nie zarobił. ;)

Data: 2011-09-06 20:36:20
Autor: Myjk
Karekta
06 Sep 2011 11:16:55 GMT, to
Ale jazda z prędkością taryfiarza nie sprawia przyjemności tylko doprowadza do szału.

Przecież mogą BUSpasami pomykać! :P

BTW dzisiaj na Wawelskiej się jakiś taksiarz wychowawca trafił i spychał
inne "normalne" auta jadące BUSpasem -- w sensie wyprzedzał prawym po
kostce, na wysokości maski wyprzedzanego zjazd na ich pas ruchu, przed
maskę jak już odpuszczali i jeszcze hebel. Ze trzech tak zrobił na odcinku
od Lotnika do zjazdu pod Niepodległości.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-06 21:02:22
Autor: Excite
Karekta
W dniu 2011-09-05 11:04, to pisze:
A jakie¶ konkrety? Wie kto¶ co musia³bym po kolei zrobiæ, ¿eby mieæ
szanse na tak± fuchê powiedzmy w Warszawie? Zaznaczam, ¿e nie chodzi mi o
zarobki, tylko o po³±czenie przyjemnego z po¿ytecznym. Praca fizyczna
dzia³a dobrze na umys³ i pozwala lepiej wykonywaæ podstawowe obowi±zki.

Podstawa to znaæ topografie terenu po którym siê je¼dzi na poziomie co najmniej do¶wiadczonego taksówkarza. Jak siê taksówkarz zgubi to co najwy¿ej mu klient przepadnie, jak kierowca ambulansu siê zgubi i nie dojedzie na czas to ju¿ problemy mog± byæ znacznie powa¿niejsze. Odpowiedzialno¶æ w tym zawodzie jest bardzo du¿a a pieni±dze dosyæ marne. Szansa rozwoju zawodowego te¿ ¿adna.

Karekta