Karetka

Data: 2009-06-05 21:05:21
Autor: Dumak
Karetka
Z(a)miennik pisze:
Witam

Pytanie teoretyczne:
Jade drogą jednopasmową czyli jeden pas w jedna stroną a drugi w drugą strone  :) Jade sobie powiedzmy 70 i nagle za mną pociska ostro powiedzmy policja, lewym pasem sznurem jada samohody i pytanie co mam zrobic ?

Raz miałem podobną sytuację z karetką. Moja reakcja była taka że rozpędziłem się do bezpiecznej prędkości, w momencie kiedy karetka miała możliwość mnie wyprzedzić to zjechałem maksymalnie w prawo i zacząłem zwalniać.

Jeżeli chcieli by mi dać mandat to bym się tłumaczył że chciałem ułatwić   przejazd pojazdowi uprzywilejowanemu, jeżeli takiego tłumaczenia by nie przyjęli to mówi się trudno. Przynajmniej bym miał spokojne sumienie.

Dumak

Data: 2009-06-05 21:33:02
Autor: J.F.
Karetka
On Fri, 05 Jun 2009 21:05:21 +0200,  Dumak wrote:
[...]

A tak naprawde nalezalo inaczej - zauwazyc karetke jak jeszcze jest
daleko od zderzaka - i wtedy hamulec i na pobocze.

J.

Data: 2009-06-05 22:17:55
Autor: Dumak
Karetka
J.F. pisze:
[...]

Niestety na poboczu nie było asfaltu i aby na nie wjechać musiałbym znacznie wyhamować będąc jeszcze na jezdni - znacznie by to przyblokowało karetkę, a tak to po ok. minucie karetka mnie wyprzedziła nietracąc swojego pędu.

Dumak

Data: 2009-06-05 23:23:40
Autor: J.F.
Karetka
On Fri, 05 Jun 2009 22:17:55 +0200,  Dumak wrote:
J.F. pisze:
[...]

I wlasnie dlatego nalezalo hamowac jak jeszcze karetka daleko z tylu
jest.  To jest to o czym sie przekomarzam z neelixem - w moim
przypadku po minucie nadal sie nie dalo wyprzedzic ..

J.

Data: 2009-06-06 19:09:40
Autor: Dumak
Karetka
J.F. pisze:
[...]

U mnie drogi są dosyć kręte, przez co trudno jest wypatrzyć karetkę dostatecznie szybko. Niby ją słychać, ale mój słuch jest na tyle niedoskonały że nie jestem wstanie określić z kąd jedzie.

Dumak

Karetka