Kariera Tuska - finał

Data: 2014-07-06 08:48:07
Autor: u2
Kariera Tuska - finał
Data: 2014-07-06 09:36:21
Autor: Mark Woydak
Kariera Tuska - finał

pay-duck "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:53b8f127$0$2358$65785112news.neostrada.pl...

http://www.youtube.com/watch?v=MbfsdC1Pxlc

"Relacjonuję swoje ustalenia jednemu z byłych współpracowników prezesa PiS:
Kaczyński stworzył biznesowo-polityczny konglomerat, w skład którego wchodzi
partia oraz zaprzyjaźnione fundacje i firmy. On sam znajduje się w jego
sercu - korzysta z ochrony opłacanej przez partię oraz z przysług
wyświadczanych przez Srebrną. Mechanizm jest podłączony do publicznych
pieniędzy w postaci dotacji dla PiS. Na dodatek czapą dla całej maszynerii
jest fundacja, której patronuje nieżyjący brat prezesa. Po co to wszystko?
Mój rozmówca: - Proszę zwrócić uwagę, że Kaczyński od pięciu lat jest
zwykłym posłem, ale nadal żyje jak premier. Ma swoje media, komandosi
strzegą jego domu, partia wozi go limuzyną, a ludzie na spotkaniach adorują.
To wszystko zapewnia mu opisywany przez pana mechanizm. Musi pan jednak
wiedzieć, że prezes ma obsesję na punkcie swojej pozycji w PiS. Boi się, że
ktoś kiedyś przyjdzie i odbierze mu partię. Mechanizm zbudowany wokół partii
go uspokaja. Daje poczucie, że nawet bez partii nadal będzie mógł być
premierem."

Łapać złodzieja! Łapać złodzieja!

http://tiny.pl/q8ntq

MW