Kariera żon i matki

Data: 2019-06-13 09:10:39
Autor: Pajdak
Kariera żon i matki
https://www.newsweek.pl/polska/malgorzata-gosiewska-nowa-wicemarszalek-sejmu-sylwetka/8js2gq3

"Wybrano nową wicemarszałek Sejmu."
"Stanowisko obejmie Małgorzata Gosiewska."

"Dała się także poznać jako zagorzała przeciwniczka ruchów opozycyjnych
(również tych obywatelskich), które w jednym z wywiadów nazwała "bydłem i
swołoczą".

Małgorzata to 1-wsza żona P.Gosiewskiego.

POczytajcie sobie PiS-owcy.

http://wyborcza.pl/politykaekstra/1,132907,15837965,Trzy_panie_Gosiewskie.html?disableRedirects=true

Hojna jest ręka prezesa. Rozdaje koryta i żłoby. Płacimy my wszyscy.

--
Pajdak

Data: 2019-06-13 12:47:20
Autor: Sylwester Balkowski
Kariera żon i matki
Am 13.06.19 um 09:10 schrieb Pajdak:
[...]

A co porabia druga zona nieboszczyka? Chyba nie zyje w nedzy? Moze jest kustoszem w muzeum meza, moze prowadzi instytut pamieci itd.?

--
makita nimo sa ulahi
sb

Data: 2019-06-13 03:51:44
Autor: Bruno Brunowski
Kariera żon i matki
W dniu czwartek, 13 czerwca 2019 12:47:22 UTC+2 użytkownik Sylwester Balkowski napisał:
> [...]
> A co porabia druga zona nieboszczyka? Chyba nie zyje w nedzy? Moze jest kustoszem w muzeum meza, moze prowadzi instytut pamieci itd.?

Krzywda jej się nie dzieje, posłuje w Brukseli.

--
Bruno

Data: 2019-06-13 18:09:13
Autor: Yogi
Kariera żon i matki
Dnia Thu, 13 Jun 2019 09:10:39 +0200, Pajdak napisał(a):

[...]

Czym zasłużyły się dla Polski w/w kobiety, że zostały tak hojnie obdarowane
przez PiS?

Data: 2019-06-14 06:29:33
Autor: Pajdak
Kariera żon i matki
[...]