Karierę robią..., po matce Żydówce

Data: 2014-04-21 22:36:11
Autor: boukun
Karierę robią..., po matce Żydówce
Gwiazdy, które zmieniły nazwisko lub imię
Zmiana nazwiska

Kapusta, Zmarlak, Bolibrzuch, Michalak - czy kojarzycie te nazwiska? Jest to mało prawdopodobne, choć kryją się za nimi znane polskie gwiazdy, które jednak w pewnym momencie swojej kariery postanowiły zmienić dane personalne. Uznały, że w show-biznesie muszą one brzmieć bardziej "medialnie".

Borys Szyc

Jeden z najpopularniejszych polskich aktorów jeszcze na początku szkoły teatralnej nazywał się Michalak. Niedługo później uznał jednak, że w karierze bardziej pomocne może być panieńskie nazwisko matki i tak "narodził się" Borys Szyc. "Jest krótszy, dosadniejszy, a także bardziej medialny. Choć w krajach anglojęzycznych mówią o mnie bardzo brzydko, czyli Borys Shits. W związku z tym czasami staram się być jednak Schützem" - żartuje w jednym z wywiadów.

Starzy koledzy wciąż mówią do niego Michalak. "To w ich mniemaniu zaznacza moją łódzką ziomalską przeszłość. Na zasadzie: my wiemy, kim ty tak naprawdę jesteś" - tłumaczy Borys Szyc.

http://kobieta.wp.pl/gid,16550128,img,16550154,kat,26405,title,Gwiazdy-ktore-zmienily-nazwisko-lub-imie,galeriazdjecie.html

Jak dla mnie, to totalne beztalencia...

boukun

Karierę robią..., po matce Żydówce