Karkonosze 2011 - film

Data: 2011-09-07 09:49:41
Autor: rolins
Karkonosze 2011 - film
Pisałem już o naszej wyprawie na handbike'ach górskich w Karkonosze.
Poniżej zamieszczam film, spóźniony ale trochę to trwało zanim
odzyskaliśmy kartę z materiałem.

http://www.youtube.com/watch?v=gdhmCUKeDu8

Data: 2011-09-07 21:39:24
Autor: emyo
Karkonosze 2011 - film
W dniu 2011-09-07 18:49, rolins pisze:
Pisałem już o naszej wyprawie na handbike'ach górskich w Karkonosze.
Poniżej zamieszczam film, spóźniony ale trochę to trwało zanim
odzyskaliśmy kartę z materiałem.

http://www.youtube.com/watch?v=gdhmCUKeDu8

brawo, gratuluje zaparcia

Data: 2011-09-08 18:44:29
Autor: MadMan
Karkonosze 2011 - film
Dnia Wed, 7 Sep 2011 09:49:41 -0700 (PDT), rolins napisał(a):

Pisałem już o naszej wyprawie na handbike'ach górskich w Karkonosze.
Poniżej zamieszczam film, spóźniony ale trochę to trwało zanim
odzyskaliśmy kartę z materiałem.

http://www.youtube.com/watch?v=gdhmCUKeDu8

I gdzie tu sprawiedliwość? Taki sobie i na Śnieżkę legalnie wjedzie,
mimo że to praktycznie rower poziomy jest...

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-09-09 01:01:38
Autor: kantele
Karkonosze 2011 - film
Damian: Jejku, mam nadzieję, że to żart miał być...?

Rollins: Nieprawdopodobny wyczyn, gratuluję i podziwiam.

Marta

Data: 2011-09-09 12:15:21
Autor: MadMan
Karkonosze 2011 - film
Dnia Fri, 9 Sep 2011 01:01:38 -0700 (PDT), kantele napisał(a):

Damian: Jejku, mam nadzieję, że to żart miał być...?

Częściowo. Wyczynu oczywiście gratuluję, ale sam bym na rowerze chciał
spróbować wjechać tu i ówdzie, a nie da się - bo zakaz. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-09-09 03:27:52
Autor: rolins
Karkonosze 2011 - film
> Damian: Jejku, mam nadzieję, że to żart miał być...?

Częściowo. Wyczynu oczywiście gratuluję, ale sam bym na rowerze chciał
spróbować wjechać tu i ówdzie, a nie da się - bo zakaz.

Nie za bardzo rozumiem o co ci chodzi z tym. Szczerze mówiąc gdybym
miał wybór, wolał bym jeździć na zwykłym rowerze i respektować zakaz
wjazdu do KPN. Takiego wyboru jednak nie mam, a do parku możemy
wjechać bo choć nasze konstrukcje są bardzo zaawansowane to są to
jednak wózki. A wózki zastępują nogi jak wiadomo.

Data: 2011-09-09 12:39:26
Autor: MadMan
Karkonosze 2011 - film
Dnia Fri, 9 Sep 2011 03:27:52 -0700 (PDT), rolins napisał(a):

[...]

Ja o tym doskonale wiem i rozumiem - nie możecie chodzić, musicie się
wspomagać techniką. Ale niektórzy chodzić umieją, jednak preferują
rower, a z jakichś nie zawsze zrozumiałych powodów nie są wpuszczani na
niektóre trasy (np. trawers Baraniej Góry - szeroka szutrowa
"autostrada"). Chciałem tylko swoje żale wylać, nie bierz tego do siebie. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-09-09 03:56:15
Autor: rolins
Karkonosze 2011 - film
[...]

Nie biorę, zresztą dla mnie to nie jest żaden problem. Na
"pocieszenie" powiem że po czeskiej stronie parku tez na nie wpuścili.
Ciesz się chłopie że ten zakaz jednak musisz respektować ;))
pozdrawiam!

Data: 2011-09-11 21:14:21
Autor: solar
Karkonosze 2011 - film
W dniu 2011-09-09 12:39, MadMan pisze:

niektóre trasy (np. trawers Baraniej Góry - szeroka szutrowa
"autostrada").

O ile mnie pamięć nie myli, to obecnie nie ma już zakazu ani od Salmopola, ani od Przysłopu. Kilka razy jechaliśmy tam w tym roku i nic nie zauważyliśmy.

"Nie jest ważne, by ludziom żyło się dostatnio, lecz byśmy osiągnęli zbawienie wieczne"
                                       Przemysław Edgar Gosiewski