Karkonosze

Data: 2010-11-29 10:15:58
Autor: Marian Paździoch
Karkonosze
Jak myślicie? Pojeździmy gdzieś w tym tygodniu? Mam na myśli raczej Czechy :)

Data: 2010-11-29 09:05:24
Autor: k
Karkonosze
On 29 Lis, 10:15, "Marian Paździoch" <ni...@niema.pl> wrote:
Jak myślicie? Pojeździmy gdzieś w tym tygodniu? Mam na myśli raczej Czechy
:)

Wczoraj Janskie chodziły. Trasa przy środkowym orczyku ok jak na tą
porę roku.

Data: 2010-11-29 10:52:29
Autor: gajowy
Karkonosze
"Marian Paździoch" wrote:

Jak myślicie? Pojeździmy gdzieś w tym tygodniu? Mam na myśli raczej Czechy
:)

Ja się nie znam na tych waszych górach, z Kraka mam za daleko
ale z tego co widzialem na holidayinfo.cz to już w miniony weekend
można było coś w CZ pojeździć - dziś też :)

gajowy
www.skibus.com.pl

...carve diem

Data: 2010-11-29 11:34:24
Autor: Marian Paździoch
Karkonosze
Użytkownik "gajowy" <"gajowy01[nospam]"@[nospam]g.pl> napisał w wiadomości news:icvt4r$2a$1inews.gazeta.pl...
Ja się nie znam na tych waszych górach, z Kraka mam za daleko
ale z tego co widzialem na holidayinfo.cz to już w miniony weekend
można było coś w CZ pojeździć - dziś też :)

Medvedin 300m tylko.... na taką trasę nie chce mi się jechać :P takiej odległości.

Karkonosze