Karkonosze - jakie warunki? pro¶ba o trase

Data: 2010-04-13 08:59:37
Autor: Marcin Lubojański
Karkonosze - jakie warunki? pro¶ba o trase
Witam
Czy na majowy długi weekend spodziewać się całkiem zimowych warunków?

Kto¶ podpowie jak±¶ sensown± trasę na 4 dni przy założeniach:
- kondycji zero :P
- w pierwszym i ostatnim dniu muszę mieć kilka godzin na dojazd
- dojazd samochodem wiec musi się zaczynać i kończyć w tym samym miejscu

Nie mam przy sobie żadnej mapy a na necie znalazłem tylko schemat szlaków (więc co¶ tam mogę wyknifić sam ale fajnie by było żeby kto¶ m±drzejszy ode mnie pomógł :P )

A może na 2 tygodnie przed nie mam w ogóle co liczyć na noclegi bo wszystko porezerwowane?

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2010-04-13 23:09:14
Autor: mirek
Karkonosze - jakie warunki? pro¶ba o trase
On 13 Kwi, 08:59, Marcin Lubojański <konto_tylko_do_usen...@op.pl>
wrote:
Witam
Czy na majowy długi weekend spodziewać się całkiem zimowych warunków?

Witaj.
Zdaje się, że zdecydowanie zimowo http://forum.sudety.it/viewtopic.php?t=2197
Może przynajmniej będzie słonecznie?
Pozdrawiam - Mirek

Data: 2010-04-14 09:47:27
Autor: Przemek Muszynski
Karkonosze - jakie warunki? prośba o trase
wrote:
Witam
Czy na majowy długi weekend spodziewać się całkiem zimowych warunków?

Witaj.
Zdaje siÄ™, ĹĽe zdecydowanie zimowo http://forum.sudety.it/viewtopic.php?t=2197
Może przynajmniej będzie słonecznie?

Tydzień czy dwa temu na Śnieżce już nie było śniegu, na Równi pod Śnieżką już świeciły placki trawy. Wystarczy więc kilka dni ciepłych i po śniegu nie będzie śladu. Do weekendu jeszcze dwa tygodnie więc raczej warunków zimowych nie będzie, najwyżej jakaś ciapa i błocko.

Na stronie http://kamery.humlnet.cz/en/kamery/ masz wysokiej jakości kamery z tamtych okolic (polecam Śnieżkę oraz Lucni Boudę) - można sobie skakać w czasie i zobaczyć o czym mówię.
p.

Data: 2010-04-14 15:35:20
Autor: Marcin Lubojański
Przemek Muszynski wrote:

[...]

No mam nadzieje ĹĽe siÄ™ zrobi torche wiosennie. Ĺšnieg mi nie straszny ale    zimy mam juĹĽ dosyć :P

Noclegi zarezerwowałem w Domu Śląskim i na Hali Szrenickiej. Gdzie indziej już pełno... Troche zdzierają w Domu Śląskim 35zl za nocleg w pokoju 6+ osobowym (cena specjalna na dlugi weekend :/)

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2010-04-14 18:55:27
Autor: Baro
Dnia Tue, 13 Apr 2010 08:59:37 +0200, Marcin Lubojański napisał(a):

[...]

Wła¶nie wróciłem z Karkonoszy. Trasa ¦wieradów - Stóg Izerski - Hala Szrenicka - ¦nieżka - Karpacz. Warunki bardzo trudne, kupa ¶niegu, w Izerach miejscami po pas i głębiej. Gdybym wiedział - nie pojechał bym. Dzisiaj od rana padało i mżyło, po zej¶ciu z Równi pod ¦nieżk± do Karpacza byłem cały przemoczony. Pogoda pokrzyżowała mi plany, bo chciałem wykorzystać tydzień urlopu na przej¶cie GSS-em ze ¦wieradowa do ¦cinawki ¦redniej, niestety nie udało się. Jutro może wrzucę zdjęcia z wypadu.

Pozdrawiam

Karkonosze - jakie warunki? pro¶ba o trase