Karkonosze - rowerem z Svaty Petr do Vyrovka

Data: 2010-07-31 00:13:37
Autor: R
Karkonosze - rowerem z Svaty Petr do Vyrovka
Hej,
Czy ktoś z Was orientuje się, czy istnieje możliwość *legalnego* przejechania z Svaty Petr do Vyrovki? Chcę zrobić kółeczko przez Karkonoską i Okraj i ten skrót byłby fajnym wyjściem, bo jeśli się nie da zostaje mi nadrobić kilkanaście kilometrów magistralą 1A.

Pozdrawiam
R.

Karkonosze - rowerem z Svaty Petr do Vyrovka