Karkonosze, warunki cd. 04 kwietnia 2009

Data: 2009-04-06 14:25:35
Autor: J.F.
Karkonosze, warunki cd. 04 kwietnia 2009
Użytkownik "mol" <windmailWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1562.0000028f.49d91e0dnewsgate.onet.pl...
W sobote uderzylem do Spindlerovego Mlyna (CZ) sprawdzic jak się sprawy maja.

A ja na Czarna Gore - moze nie Karkonosze, ale tez Sudety.

Z nieba lał się zar wiec nawet nie zabralem kurtki i  dobrze zrobilem.

A ja sie nie nasmarowalem kremem z filtrem .. i zle zrobilem :-)

P.S. Byl jeden ktory jezdzil w samych slipkach .. glupi pomysl, nie ma gdzie karnetu trzymac :-)

Na miejscu sniegu jeszcze z metr. Do 11 dalo się jezdzic jak w zimie, potem
wiadomo kasza. Ale na stromych trasach, których tutaj nie brakuje, kto miał
pare w nogach mogl calkiem przyzwoicie poszusowac

W tej kaszy sie bardzo przyjemnie karwingowalo. Narty wreszcie trzymaly, predkosc byla odpowiednia .. tylko znow chyba moje dechy troche zawodzily - pare razy wjechalem w glebszy snieg, deski sie zapadly i zostaly a ja nie :-)
P.S - kto mowi ze taki snieg hamuje i jezdzic sie nie da ?
   Po upadku na spodniach jezdzi sie swietnie :-)

Ceny posezonowe 500KC na caly dzien

Nie jest to tanio przy obecnym kursie :-(

Szczerze
powiedziawszy park reprezentowal dobry alpejski poziom, którego my chyba nigdy
się nie doczekamy.

A Zieleniec ? Oni tam chyba maja ambicje

Ktos tutaj na forum wspominal ze czesi przyjezdzaja do szklarskiej poreby. Tak

Eee - nie Ty ?

się zastanawiam po co? Na pewno nie na piwo, bo maja lepsze i w podobnej
cenie.

Piwo mozna zabrac ze soba :-)

Na pewno nie dlatego ze jest taniej, bo u nas nie ma posezonowych znizek.

Za to w sezonie mocno taniej :-)

Na pewno nie chodzi im o ilość tras, bo u siebie przynajmniej polowa
miejscowek ma ich wiecej.

Wbrew pozorom wcale nie. Jak jade na jeden dzien do Szpindla, to koniec koncow jezdze na SP na przemian
czarna/czerwona. Niebieska nie ma sensu, przenosiny na Medvedin nie maja sensu, pod Hromowka jeszcze mozna troche pojezdzic.
I wychodzi podobnie jak w Szklarskiej, gorzej niz  na Czarnej G..

A jak ostatnio bylem w Szklarskiej .. deszczu duzo, ludzi malo, Lola pare razy zaliczona :-)

Ja mysle ze po prostu chca na wlasne oczy zobaczyc
najwolniejsze krzeslo w europie!

Najwolniejsze maja u siebie w Ramzowej. Ale niektorym bedzie blizej do Karpacza.

J.

Karkonosze, warunki cd. 04 kwietnia 2009