Karkonosze-warunki-dzisiaj tj. 30 03 09

Data: 2009-04-02 08:08:00
Autor: dorian.gray.pl
Karkonosze-warunki-dzisiaj tj. 30 03 09
To drugie video "pierwszy dzien wiosny" to z kad do kad zjezdzaliscie?

dorian.gray.pl

The customs of your tribe are not laws of nature.
George Bernard Shaw

Data: 2009-04-02 18:10:46
Autor: Mirek
dorian.gray.pl wrote:
To drugie video "pierwszy dzien wiosny"

To może ja się podepnę z pytaniem o sprzęt użyty do tych zdjęc - to chyba nie ten aparat, który widać w odbiciu w goglach?
A na Szrenicy byłem raz jak narazie i wydaje mi się, że to trzeba podejść jeszcze kawałek za schronisko i tam gdzieś sru w dół, tylko się pewnie nie wolno dać złapać ;)

Mirek.

Data: 2009-04-02 19:43:16
Autor: dorian.gray.pl
Mirek pisze:
dorian.gray.pl wrote:
[...]

Tez mi sie tak wydawalo ale pytanie gdzie sie dojezdza tak zjezdzajac w dol?

Data: 2009-04-03 07:46:48
Autor: mol
dorian.gray.pl wrote:
> To drugie video "pierwszy dzien wiosny" To może ja się podepnę z pytaniem o sprzęt użyty do tych zdjęc - to chyba nie ten aparat, który widać w odbiciu w goglach?

tak, to ten aparat panasonic Z5. mozna nim krecic filmy HD. niestety podczas dynamicznych ujec w ruchu gubi klatki. przy ujeciach statycznych jakosc jest calkiem zadawalajaca jak dla mnie. tylko niestety dzwiek jest beznadziejny. pomimo tego uwazam ze ten aparat prezentuje najlepsza jakosc w stosunku do gabarytow. testuje juz drugi model z tej serii i jestem bardzo zadowolony.

A na Szrenicy byłem raz jak narazie i wydaje mi się, że to trzeba podejść jeszcze kawałek za schronisko i tam gdzieś sru w dół,

przed, czy za obojetne. zawsze mozna dojechac na krawedz kotla. potem przez las do drogi dojazdowej ze schroniska pod labskim sz. dalej pierwsza w lewo pod gorke i ze 2km po prawie plaskim do stacji posredniej. UWAGA! kociol szrenicki zaliczany jest przez GOPR do terenow o wysokim zagrozeniu lawinami. trzeba wiedziec kiedy i jak go przejechac.
tylko się pewnie nie wolno dać złapać ;)

no tak, to kolejne zagrozenie w tym rejonie

pozdro
mol
www.hala-szrenicka.com

Data: 2009-04-03 18:49:45
Autor: Mirek
Karkonosze-warunki-dzisiaj tj. 30 03 09 [OT]
mol wrote:

tak, to ten aparat panasonic Z5. mozna nim krecic filmy HD. niestety podczas dynamicznych ujec w ruchu gubi klatki.

DMC-TZ5 ? - patrzę na dane techniczne tego aparatu i wynika z nich, że zapisuje on film używając M-JPEG-a, czyli nie ma kompresji międzyklatkowej - nie powinno więc mieć znaczenia czy obraz się szybko zmienia czy nie, więc pewnie gubi klatki cały czas, a zauważasz to tylko przy szybkich ruchach. Może mieć znaczenie natomiast ilość szczegółów na obrazie - więcej zajmujące klatki może nie zdążyć zakodować albo zapisać (szybkość karty?)

Mirek.

Karkonosze-warunki-dzisiaj tj. 30 03 09