Kar³y z PiS nas Polaków okrad³y

Data: 2009-10-30 08:47:59
Autor: up
Kar³y z PiS nas Polaków okrad³y
zarabiamy kilkaset EUR miesiêcznie mniej, poniewa¿ nie wprowadzili EUR razem ze S³owacj± w 2009 jak obiecali.
Puszczaj± k³amliw± propagadê, ¿e dziêki temu kraj siê rozwija a S³owacja nie.
PiS jak PZPR
1% wzrostu PKB kosztem 50% inflacji PLN
Ka¿dy gupi tak potrafi prowadziæ gospodarkê nawet doradcy Edwarda Gierka na to wpadli,
ale jak siê to potem skoñczy³o ka¿dy wie.

Data: 2009-10-30 08:49:45
Autor: Prawusek
"up" <fuck@them.up> wrote in message news:hce5mr$bbd$1aioe.org...
[...]

Wal siê chujewie i wypad z Polski do Chujni.

Data: 2009-10-30 08:50:53
Autor: mkarwan
Kar³y z PiS nas Polaków okrad³y
U¿ytkownik "up" <fuck@them.up> napisa³ w wiadomo¶ci news:hce5mr$bbd$1aioe.org...
[...]

wyjed¼ tam gdzie jest euro, leniu.

Data: 2009-10-30 09:07:37
Autor: Tomek
[...]

Jeste¶ ju¿ nudny z tymi postami.
1. Do ERM nie mogli¶my przyst±piæ za rz±dów PiS z powodów ekonomincznych.
2. To Tusk obiecywa³ euro, a nie Kaczor.
3. Zarabia³by¶ w euro, ale ceny i wydatki te¿ by³yby w euro.
4. Eksport te¿ by u nas pad³, jak to mniej wiêcej ma miejsce na S³owacji. Dziêki zmianom kursowym i s³abszej z³otówce jako¶ siê bronimy. Zobacz, ¿e w USA te¿ obni¿y³ siê kurs dolara i to ich ratuje.
5. Zg³o¶ siê na tê grupê jak ju¿ skoñczysz tê zawodówkê.
Tomek

Data: 2009-10-30 09:14:08
Autor: Prawusek

> [...]

USA te¿ obni¿y³ siê kurs dolara i to ich ratuje.
5. Zg³o¶ siê na tê grupê jak ju¿ skoñczysz tê zawodówkê.

To jestn wykszta³ciuch i "wyk³adowca" - teraz mnie dziwiê siê, ¿e go
relegowali z kolejnych uczelni.

Data: 2009-10-30 09:45:39
Autor: wekon
[...]

zamiast staæ ci±gle w kolejce po zasi³ki, wzi±³bys sie do jakiej¶ roboty. i nie mieszaj w to s³owacji, tam nie ma tylu darmozjazdów i paso¿ytów spo³ecznych jak ty.

wekon

Data: 2009-10-30 10:08:15
Autor: cytryna
Oszu¶ci z PO nas Polakówokrad³y
[...]

Lejesz palancie jak m³ody pies pod drzewkiem. G³upota goni g³upotê, zobacz co ci grzeczno¶ciowo odpowiedzia³ Tomek. --

Data: 2009-10-30 10:26:26
Autor: awe
[...]

a ty co punkty w Realu zbierasz?
awe