Karmienie naszej Hondy

Data: 2010-03-09 11:28:31
Autor: Weronika Styka
Karmienie naszej Hondy
Szanowni Panowie,
pomimo tego, że często spotykam się tutaj z daleko idącym niezrozumieniem to jednak wierzę iż oprócz trolli, pieniaczy oraz zazdrośników zagląda tutaj również grono prawdziwych fachowców i właśnie do nich kieruję tą wiadomość. Mianowicie, w związku z tym, że naszej rodzinie leży na sercu dobro szeroko pojętego środowiska naturalnego, postanowiliśmy zacząć karmić naszą Hondę gazem LPG, który jak powszechnie wiadomo jest paliwem dużo bardziej przyjaznym ziemi. Właśnie w tym miejscu zwracam się do Was, drodzy specjaliści z zapytaniem: jaką instalację podarować naszej japonce? Zależy nam przede wszystkim na ekologii oraz zachowaniu wyśmienitej dynamiki jaką od urodzenia obdarzone jest nasze autko. Czynnik ekonomiczny przy zakupie instalacji jest drugorzędny, cena naszej Hondy na tyle poszła w górę, że śmiało możemy wydać potencjalnie zaoszczędzone pieniądze na znakomity system zasilania LPG. Proszę o sugestie dotyczące wyboru tzw. "generacji", najlepszego umiejscowienia butli oraz polecanych zakładów w mieście stołecznym.

Pozdrawiam
Weronika

Data: 2010-03-09 11:42:27
Autor: Waldek Godel
Karmienie naszej Hondy
Dnia Tue, 9 Mar 2010 11:28:31 +0000 (UTC), Weronika Styka napisał(a):

gazem LPG, który jak powszechnie wiadomo jest paliwem dużo bardziej przyjaznym ziemi. Właśnie w tym miejscu zwracam się do Was, drodzy

Komu powszechnie wiadomo i kto rozpowszechnia te brednie?
Jeżeli opierając się na danych ekofaszystów, jest to kłamstwo - auto spala
więcej, więc emituje więcej CO2.
Pojazd z dwoma instalacjami trudniej jest też precyzyjnie wyregulować, co
znów skutkuje wzrostem spalania i wzrostem emisji.

Jedyną różnicą jest brak emisji niektórych cząstek, różnica jest między
"emisja śladowa" a "brak emisji"

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-03-09 12:45:47
Autor: Lewis
Karmienie naszej Hondy
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1d5xp9jjwmi3p$.dlglepper.institute.com...
[...]

Wierzysz w to, że to spalanie paliw jest główną przyczyną "efektu cieplarnianego"?

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-03-09 12:55:25
Autor: Waldek Godel
Karmienie naszej Hondy
Dnia Tue, 9 Mar 2010 12:45:47 +0100, Lewis napisał(a):

Wierzysz w to, że to spalanie paliw jest główną przyczyną "efektu cieplarnianego"?

nie, ale jakąś koncepcję trzeba przyjąć, prawda?
Skoro więc powodem założenia gazu ma być ekologia, przyjmuję tzw.
ekologiczne wytyczne.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-03-09 13:56:21
Autor: Lewis
Karmienie naszej Hondy
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:11mkh552lubtd.dlglepper.institute.com...
[...]

Wierzysz w szczerość tego wątku? IMO prowokacja i to całkiem udana. :P

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-03-09 13:05:34
Autor: Waldek Godel
Karmienie naszej Hondy
Dnia Tue, 9 Mar 2010 13:56:21 +0100, Lewis napisał(a):

Wierzysz w szczerość tego wątku? IMO prowokacja i to całkiem udana. :P

Czy ja wiem czy udana? owszem, 87% gospodyń z Gdańska dało się sprowokować,
ale przecież odpowiedź jest prosta - jeżeli powodem instalacji jest
ekologia, to nie ma powodu do instalacji. Koniec, kropka.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-03-09 15:05:12
Autor: Brzezi
Karmienie naszej Hondy
wto, 09 mar 2010 o 14:05 GMT, Waldek Godel napisał(a):

[...]

Ale zdaje sie ze nie widzisz o jaka prowokacje chodzi, a chodzi o to, ze
widac po tresci posta poczatkowego ze ktos to napisal podszywajac sie pod
Were...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-03-09 15:01:22
Autor: Jakub Witkowski
Karmienie naszej Hondy
Lewis pisze:

Wierzysz w szczerość tego wątku? IMO prowokacja i to całkiem udana. :P

Przegięta i mało wiarygodna. Poprzenia była lepsza

Data: 2010-03-09 12:55:32
Autor: P_ablo
Karmienie naszej Hondy

http://skocz.pl/dbtcy

--
Picasso

Data: 2010-03-10 09:14:52
Autor: gosmo
Karmienie naszej Hondy
[...]

Ostatnio coraz bardziej popularne jest rozpowszechnianie bzdur na temat większej szkodliwości LPG niż NoPB przez osoby które g* wiedzą i a to co wiedzą biorą z forum. W homologacji mojej instalki wyraźnie wisi, że CO2 co prawda jest nieco więcej (IV gen.) lecz pozostałych substancji szkodzących środowisku jest o kilka rzędów mniej niż w przypadku spalania NoPB (nie wspominając o dizlach). Nawet wg alergologów nie bez znaczenia dla nasilenia się przez ostatnie dzisiąt lat alergii ma związek właśnie z emitowanymi przez te paliwa substancjami, które zresztą nie ma lub występuje w znikomych ilościach w LPG. Poza tym, jeszcze nikt nie udowodnił, że ilość emitowanego przez auta CO2 ma jakikolwiek wpływ na efekt cieplarniany. Rafy koralowe emitują go więcej ;)

Data: 2010-03-11 23:41:20
Autor: Adam Płaszczyca
Karmienie naszej Hondy
Dnia Tue, 9 Mar 2010 11:42:27 +0000, Waldek Godel napisał(a):

Jeżeli opierając się na danych ekofaszystów, jest to kłamstwo - auto spala
więcej, więc emituje więcej CO2.

Godel, Ty jak zwykle musisz cos popierdolić. LPG auto spala mniej. Tyle, że licząc masowo, a nie objętościowo. Ale cóż,
na chemii spałeś, więc nie wiesz, e z kilograma benzyny i kilograma gazu
wyjdzie dwutlenku węgla mniej z gazu... --
     ___________ (R)

Data: 2010-03-09 11:52:08
Autor: to
Karmienie naszej Hondy
Weronika Styka wrote:

Mianowicie, w związku z tym, że naszej
rodzinie leży na sercu dobro szeroko pojętego środowiska naturalnego,
postanowiliśmy zacząć karmić naszą Hondę gazem LPG, który jak
powszechnie wiadomo jest paliwem duĹźo bardziej przyjaznym ziemi.

Pewnie trollujesz jak zwykle, ale wyjątkowo odpowiem poważnie. Była to prawda w przypadku starych aut (zasilanych gaźnikiem, ew. jakiś prosty wtrysk bez sondy lambda itp.). W przypadku w miarę nowych aut, do których należy także Twój japoński strucel, założenie instalacji LPG nijak nie służy ekologii, a wręcz przeciwnie. Auto będzie emitować więcej szkodliwych związków, po za tym wyprodukowanie samej instalacji, a potem jej utylizacja to także procesy kosztowne z punktu widzenia środowiska.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-09 12:10:56
Autor: Massai
Karmienie naszej Hondy
to wrote:

Weronika Styka wrote:

> [...]

za tym wyprodukowanie samej instalacji, a potem jej utylizacja to
także procesy kosztowne z punktu widzenia środowiska.

No, a jeśli tak naprawdę motywy są ekonomiczne, a gadanie o ekologii
jest tylko przykrywką dla "kufa, nie stać nas na paliwo, tyle
żłopie" to też można odradzić.

Generalnie silniki Hondy + LPG to nie najszczęśliwsze połączenie.
Były wyjątki, stare 1,4i jeszcze w miarę znosiło gazowanie, ale
tylko w miarę.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-03-10 23:42:42
Autor: newsy_gazeta
Karmienie naszej Hondy
Massai pisze:
Generalnie silniki Hondy + LPG to nie najszczęśliwsze połączenie.
Były wyjątki, stare 1,4i jeszcze w miarę znosiło gazowanie, ale
tylko w miarę.

tez takie bzdury slyszalem:)
jezdzi bez spadku mocy, pali z 20-25% wiecej niz benzyny, jest bezproblemowa, kalkulacja przy 50-70 tys rocznie jest bardzo prosta

ps. jesli mialoby wyjsc kiedys to zuzycie silnika to by po 250kkm na gazie wyszlo, nie?

Data: 2010-03-09 12:29:38
Autor: Maciek
Karmienie naszej Hondy
W dniu 2010-03-09 12:28, Weronika Styka pisze:
Zależy nam przede wszystkim na ekologii oraz zachowaniu wyśmienitej dynamiki jaką od urodzenia obdarzone jest nasze autko.
Może rower? Wyśmienita dynamika będzie zachowana, bo nie będzie spadać
na skutek zużycia :->

Maciek

Data: 2010-03-09 12:36:36
Autor: Paweł W.
Karmienie naszej Hondy

[...]

Hondę robi się np. tak: http://empireracing.pl/

Pozdrawiam
p.

Data: 2010-03-09 12:40:34
Autor: f
Karmienie trola Hondy

[...]

Berlin, Aleksanderplatz 98, Generation 7

Data: 2010-03-09 13:09:17
Autor: Arek M
Karmienie naszej Hondy
Weronika Styka pisze:
Szanowni Panowie,
pomimo tego, że często spotykam się tutaj z daleko idącym niezrozumieniem to jednak wierzę iż oprócz trolli,

<ciach>

Ja rozumiem, że kobieta ma jakis problem z sobą i produkuje mocno zabawne wątki. Wraz z jeszcze kilkoma obecnymi to osobami nadaje kolorytu i szegolnego klimatu tej grupie :)

Ale po jaka cholerę ktoś psuje cały fun czytania jej postów podszywając sie pod nia i to w tak nieudolny sposób? Ludzie!! Czy Wy macie za dużo wolnego czasu? :)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-03-09 13:09:29
Autor: tomekok
Karmienie naszej Hondy
Weronika Styka pisze:

Szanowni Panowie,
[...]  postanowiliśmy zacząć karmić naszą Hondę
gazem LPG, [...]  jaką instalację podarować naszej japonce? [..]Czynnik ekonomiczny przy
zakupie
instalacji jest drugorzędny, cena naszej Hondy na tyle poszła w górę, że śmiało możemy wydać potencjalnie zaoszczędzone pieniądze na znakomity system zasilania LPG. Proszę o sugestie [...] polecanych zakładów w mieście stołecznym.

Napiszę z doświadczenia:
Miałem Hondę na gazie - Acura 3.5 RL 1996 r, automat. W Europie to jest Honda Legend.
Gaz: sekwencja, Landi Renzo Omegas (4 gen.)
Koszt instalacji: 6 tys PLN (2005 r.), czyli po tysiaku za cylinder.
Instalacja praktycznie bezobsługowa, automatyczna, jedynie przy przeglądach wymiana filtrów fazy ciekłej i lotnej. Sam to zresztą robiłem, koszt filtra ok 25-30 zł.
Zakład montujący: "Autkogaz" w W-wie, adresu nie pomnę.

Opinia:
Kupiłem już zagazowaną. Sam bym tego nie zrobił temu silnikowi. Hondy gazu nie lubią, a ich silniki nie lubią ingerencji. Polecam poczytanie forum dyskusyjnego użytkowników Hondy (np. http://www.honda.gda.pl/)

Dynamika ok, przy sekwencji dużej różnicy między E95 a LPG nie ma. Przy wyprzedzaniu tylko jest ok. 1 sek opóźnienia od wdepnięcia do przyspieszenia. Można się przyzwyczaić i wziąć na to poprawkę przy manewrach. ALE: jakość gazu jest tu kluczowa! Ten syf co leją w 80% stacji nadaje się do spalenia w kuchenkach turystycznych a nie silnikach w ruchu drogowym. Odradzam szczególnie tankowanie na BP - takiego charczenia i zamulenia przy wyprzedzaniu po tankowaniu na żadnej firmowej stacji nie miałem.

Życzę rozsądnego i korzystnego wyboru!

Pzdr.
T.

Data: 2010-03-10 09:23:26
Autor: gosmo
Karmienie naszej Hondy
Użytkownik "tomekok" <tomekok_USUNTO@USUNTO_gmail.com> napisał w wiadomości news:hn5e6u$quj$1inews.gazeta.pl...
Weronika Styka pisze:
[...]

Co prawda zupełnie inny silnik mam, ale też mam taką instalkę i sobie chwalę. Dopłaciłem do nowego autka 4'500 (właściwie to dostałem gratis, ale mogłem wybrać skórę, navi, xenony czy inne pierdoły ;) ) więc ceną nieco powyżej 1kzł na cylinder (silnik 1.6 - 4 cylindry). Po kupnie potrafił zgasnąć dojeżdżając do świateł, ale podjechałem do ASO coś tam ustawili i od tego czasu (1,5 roku) mi takiego numeru nie zrobił ;)
Różnica w spalaniu jest niewielka (15% może) w mocy silnika nie zauważyłem. Po dwóch latach koszt paliwa to19zł/100km, autko to Octavia II.

Data: 2010-03-09 13:12:25
Autor: Mr.FX
Karmienie naszej Hondy
[...]
[...]

Dlaczego nie na miejscu w Mysłowicach?
Swoją drogą, czy to jakies badania na wydziale socjologii,
czy raczej terapia eksperymentalna polegająca na podłączeniu Internetu
na oddziale zamkniętym najcięższych przypadków?

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

Data: 2010-03-09 13:13:50
Autor: mateusx6
Karmienie naszej Hondy

[...]

a co to za brednie ?

Czynnik ekonomiczny przy zakupie instalacji jest drugorzędny,

a po co Ci instalacja LPG? Nie stac na paliwko by lansowac sie honda po miescie?

cena naszej Hondy na tyle poszła w górę, że śmiało możemy wydać potencjalnie zaoszczędzone pieniądze na znakomity system
zasilania LPG.

a to jest fajne... cena poszla w gore, a to od kiedy ceny uzywanych aut ida w gore?

Reasumujac zaoszczedzone pieniadze radze przeznaczyc na paliwko, a jak cos zostanie to na rower :)

Data: 2010-03-09 13:20:52
Autor: Mario
Karmienie naszej Hondy
Weronika Styka pisze:
Szanowni Panowie,

                    ____________________
                      |\  /|  |                    |
                      ||__||  |     Proszę nie     |
                     / o o \  |  dokarmiać TROLLA  |
                    /       \ |      DZIĘKUJĘ      |
                   /    \    \|                    |
                  /   _  \    \-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ´
                 /    |\__\    \        ||
                /     |\|_|\_../        ||
               /       \|_|_|/  \      _||
              /  /   \           |____| ||
             /   |   |           |     -- |
             |   |   |           |____ -- |
       *_    |  |^|^|^|          |     \-/
    *-- _-\ _ \   ^ ^ ^          /       ||
     /  _     \\        |       |       `´
   *  /   \_ /- |       |       |
     *          c_c_c_C/ \C_c_c_c

Data: 2010-03-09 13:35:08
Autor: mleko
Karmienie naszej Hondy
On 2010-03-09 12:28, Weronika Styka wrote:

Pozdrawiam
Weronika

No coz, nie pozostaje mi nic innego jak tylko pogratulowac doskonalego wkrecenia grupowiczow. Jak widac po komentarzach - udalo sie :)
Trolowaniem, tego nie mozna nazwac :)

Data: 2010-03-09 13:58:53
Autor: fv
Karmienie naszej Hondy
mleko wrote:
Trolowaniem, tego nie mozna nazwac :)

Czym wg. ciebie jest troll?

http://www.urban75.com/Mag/troll.html

troll v.,n. To utter a posting on Usenet designed to attract predictable responses or flames.
Derives from the phrase "trolling for newbies"; which in turn comes from mainstream "trolling";, a
style of fishing in which one trails bait through a likely spot hoping for a bite.

--
fv

Data: 2010-03-09 17:41:42
Autor: mleko
Karmienie naszej Hondy
On 2010-03-09 13:58, fv wrote:
Czym wg. ciebie jest troll?

[...]

Nie znam angielskiego, wiec nie wiem o czym piszesz ;) No i stronka urbancostam kropka com nie jest dla mnie wyznacznikiem :)

Koles zrobil niezla prowokacje z honda, a "eksperci" pms'u sie cisnieniuja jak pryszczate malolaty, dyskutujace o wyzszosci jednego toniku nad drugim  :)

Data: 2010-03-09 14:03:45
Autor: Bydlę
Karmienie naszej Hondy
On 2010-03-09 12:28:31 +0100, "Weronika Styka" <weronikastyka.WYTNIJ@gazeta.pl> said:

Szanowni Panowie,
pomimo tego, że często spotykam się tutaj
z daleko idącym niezrozumieniem

Tylko tutaj?

postanowiliśmy zacząć karmić naszą Hondę
gazem LPG,(...) jaką instalację podarować naszej japonce?

Najlepszą, na jaką was stać.
Bo to się opłaca.

 ZaleĹźy
nam przede wszystkim na ekologii

To rower.

oraz zachowaniu wyśmienitej dynamiki

To trzeba mocniej gaz wdepnąć.

Czynnik ekonomiczny przy zakupie
instalacji jest drugorzędny

To po prostu najlepszą instalację obstaluj.

zasilania LPG. Proszę o sugestie dotyczące wyboru tzw. "generacji",

Najwyższą dopasowaną do silnika.

najlepszego umiejscowienia butli

BagaĹźnik?

 oraz polecanych zakładĂłw w mieście
stołecznym.

"Migaz-S" Instalacje LPG Legalizacja Zbiorników
Modlińska 264a
--
Bydlę

Data: 2010-03-09 16:27:32
Autor: Agent
Karmienie naszej Hondy

[...]

Nie no teraz to już mi się nie podoba bo wygląda na celowe trolowanie.

Data: 2010-03-09 17:12:00
Autor: Krzysztof 45
Karmienie naszej Hondy
http://42.pl/u/2auY
--
Krzysiek

Data: 2010-03-09 17:59:01
Autor: Budzik
Karmienie naszej Hondy
[...]

Nie znudziło sie jeszcze robienie sobie jaj z pms-u?

Data: 2010-03-09 18:02:46
Autor: Pszemol
Karmienie naszej Hondy
"Weronika Styka" <weronikastyka.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:hn5bcv$h7n$1inews.gazeta.pl...
Szanowni Panowie,

A panie?

[...]

Tyle gadania a brak najważniejszej informacji: co to za honda???
Jaki model? Hit? Civic? Accord? Jaka wersja nadwozia? Jaki silnik? Rocznik?

Data: 2010-03-09 18:11:08
Autor: Adam Szewczak
Karmienie naszej Hondy

[...]

    Jak zalezy Ci na ochonie srodowiska to pomysl o CNG ;)

PZDr
Adam

Data: 2010-03-09 18:37:52
Autor: Weronika Styka
Karmienie naszej Hondy
Weronika Styka <weronikastyka.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Szanowni Panowie,
pomimo tego, że często spotykam się tutaj z daleko idącym niezrozumieniem

Puknij się człowieku i to mocno. Pół strony tekstu i na dodatek pomysł i czas na założenie konta. Bardzo Cię musiałem urazić w którymś z postów. Niestety, mimo szczerej chęci, mogę Ci jedynie współczuć.

Weronika

Data: 2010-03-09 19:03:28
Autor: Weronika Styka
Karmienie naszej Hondy
Weronika Styka <werastyka@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Bardzo Cię musiałem urazić

No tak, teraz to niech ktoś jeszcze napisze, że Wera to chłop!
Wracając do gościa, który rozpoczął ten wątek, to paru takich jak on dosłownie zniszczyło kilka dobrych "kobiecych" grup. Pozdrawiam
Weronika

Data: 2010-03-09 20:34:18
Autor: Olek
Karmienie naszej Hondy
On 2010-03-09 12:28, Weronika Styka wrote:
Mianowicie, w związku z tym, że naszej rodzinie leży na sercu dobro szeroko
pojętego środowiska naturalnego, postanowiliśmy zacząć karmić naszą Hondę

najlepiej firmową karmą...

specjaliści z zapytaniem: jaką instalację podarować naszej japonce? Zależy
nam przede wszystkim na ekologii oraz zachowaniu wyśmienitej dynamiki jaką od
urodzenia obdarzone jest nasze autko.

zaraz lukier spłynie mi z monitora...
nie zapomnij pogłaskać na dobranoc i zanucić kołysankę :)
rzyg

[...]

zaoszczędzone pieniądze? pomyśl logicznie kobieto jak cena starzejącego auta mogła pójść w górę, chyba że masz oldtimera :)

Proszę o sugestie dotyczące wyboru tzw. "generacji",
najlepszego umiejscowienia butli oraz polecanych zakładów w mieście
stołecznym.

oblicz z "oszczędności" i kup najdrożsżą...
Tym samym chciałbym współczuć.

Data: 2010-03-10 09:49:30
Autor: Clawfinger
Karmienie naszej Hondy
W dniu 09.03.2010 12:28, Weronika Styka pisze:
Szanowni Panowie,
ZaleĹźy
nam przede wszystkim na ekologii oraz zachowaniu wyśmienitej dynamiki
Hahahaaa... gaz i wyśmienita dynamika ?? Zapomnij Kobieto ....

Pozdro
WOJtek
    Insignia ST 1.6 Turbo
    Wersja Cosmo +dodatki
         Kolor czarny
     Jeszcze bez naklejki
============================

Data: 2010-03-10 16:39:03
Autor: Weronika Styka
Karmienie naszej Hondy
Weronika Styka <weronikastyka.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Szanowni Panowie,
pomimo tego, że często spotykam się tutaj z daleko idącym niezrozumieniem

Uważam, że podszywając się pod moje imię i nazwisko popełniłeś nie tylko prostacki żart, ale w sposób zamierzony przekroczyłeś reguły panujące w usenecie. Mogłabym na to machnąć ręką, ale jak napisałam w innym poście, tacy jak Ty - bezkarni wandale, w identyczny sposób, z nieznanych mi powodów zniszczyli i niszczą porządne grupy. Póki co napisałam do firmy NEO-TRIX w Mysłowicach maila z Twoim numerem IP i linkiem do tego wątku.

Weronika

Data: 2010-03-10 17:59:22
Autor: Przemysław Bernat
Karmienie naszej Hondy
Dnia Wed, 10 Mar 2010 16:39:03 +0000 (UTC), Weronika Styka napisał(a):

Uważam, że podszywając się pod moje imię i nazwisko popełniłeś nie tylko prostacki żart, ale w sposób zamierzony przekroczyłeś reguły panujące w usenecie.

A to jakaś zastrzeżona ksywka jest?
[...]

No to pewnie chłopakowi AT na chatę wjedzie i ze dwadzieścia lat paki
dostanie LOL

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-03-10 22:31:38
Autor: Bydlę
Karmienie naszej Hondy
On 2010-03-10 17:39:03 +0100, "Weronika Styka" <werastyka@gazeta.SKASUJ-TO.pl> said:

Póki co napisałam do firmy NEO-TRIX w
Mysłowicach maila z Twoim numerem IP i linkiem do tego wątku.

Zacytuj to, proszę, co odpisali.

--
Bydlę

Data: 2010-03-11 20:51:46
Autor: Weronika Styka
Karmienie naszej Hondy
Bydlę <bydl?@bydl?.pl> napisał(a):
Zacytuj to, proszę, co odpisali.

E, takie tam. Że gość z IP 80.51.4.6 (80-51-4-6) to piszący tu na grupie i w necie "kamil d" - bez cudzysłowów, to mąż z synem znaleźli w 5 minut. Maniak komputerowy jakich wielu, piszący na wiele grup i niezliczone fora; nuda, nuda i brak perspektyw.

Pozdrawiam
Weronika

Data: 2010-03-11 23:36:21
Autor: Bydlę
Karmienie naszej Hondy
On 2010-03-11 21:51:46 +0100, "Weronika Styka" <werastyka@gazeta.SKASUJ-TO.pl> said:

Bydlę <bydl?@bydl?.pl> napisał(a):

Zacytuj to, proszę, co odpisali.

E, takie tam.

Hmm... Czyli w normie.
:-)

Dzięki!

--
Bydlę

Data: 2010-03-10 18:41:42
Autor: newsy_gazeta
Karmienie naszej Hondy
Nie napisalas, jaki tam masz silnik, jak z vtecem, to dobrze miec dodatkowe smarowanie.
Ja w Hondzie Accord 2.0 (F20B6) z vtecem mam BRC24 i zarowno ja jak i osoby mi polecajace (konkretnie do hondy) sa zadowolone. niecale 3 tys z    dodatkowym smarowaniem, z 2700 z tego co pamietam bez tego elementu. ceny sprzed roku.

Data: 2010-03-11 23:39:54
Autor: Adam Płaszczyca
Karmienie naszej Hondy
Dnia Tue, 9 Mar 2010 11:28:31 +0000 (UTC), Weronika Styka napisał(a):

gazem LPG, który jak powszechnie wiadomo jest paliwem dużo bardziej przyjaznym ziemi. Właśnie w tym miejscu zwracam się do Was, drodzy

Ale tylko w gronie miłośników civiców.
specjaliści z zapytaniem: jaką instalację podarować naszej japonce? Zależy

JAPOŃSKĄ, oczywiście.
nam przede wszystkim na ekologii oraz zachowaniu wyśmienitej dynamiki jaką od urodzenia obdarzone jest nasze autko. Czynnik ekonomiczny przy zakupie

A to przepraszam, to możecie polską, na gaz błotny. --

Karmienie naszej Hondy